skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jupiter-rozeznání druhů.
-> Lůďa: Bez sedel jsem je viděl s maticema cca jako na kopretiny, se sedlama můžeš použít normální matice :-)
-> Luky: dík...
-> Lůďa: obyčejný
Ještě další dotaz, musí být na Jupitery ty speciální matice, nebo se dá bez obav jezdit na obyčejných? díky...
-> palinator: to by ma potesilo ale musim tuto ponuku odmietnut 

-> castrol:
Jestli chceš, na dobírku ti zbytek tý pásky pošlu.
Jestli chceš, na dobírku ti zbytek tý pásky pošlu.

-> palinator: a furt si myslim ze takto si to mal nechat
-> Pavel P..: Takze krome tech dvouch rozdilu co jsi napsal,jsou disky stejny,tvar paprsku apod.? A co je to tedy za disky MK1,2,3? diky...
rozměrově jsou stejný, jen to vybrání pro matice je jiný a kvůli tomu je u dvou matic vypouklý místo mezi paprsky....
Aktuálně tu není žádný odborník přes Jupitery? Potřeboval bych, kdyby dokázal někdo poradit ještě dnes :-)
Jsou tohle stejné druhy Jupiterů? Případně pokud jo, tak se liší jen v tom zahloubení díry pro matici? děkuju...
mám MK2 a jsou připravený už z výroby
-> Nwkt: Já bych naopak řek,že jediný Mk3 to vybrání měly...u starších to nebejvá pravidlem..
-> Nwkt: vybrani nemeli snad jen MK1
Máte někdo foto různých typů, pro ilustraci? Popř. na jaký typ se standardně dělal výběr na středící kroužky pro M náboje?
-> Majkl: Kdybych měl klobouk, tak si ho sundám, mě to všechno připadá jako.. no Jupitery
.

ale mk1ka mala predsa iny tvar tych paprskov
-> Nwkt: i ty jeden rejpale




-> Nwkt: jenom vypada :)
-> Majkl: Jj od středu k matce nahoře, vypadá to podezřele 

-> Nwkt: ?? jestli myslis nahore nad stredem tak to je jen odlesk :) nic praskleho tam neni..
-> Majkl: Ti to tam nějak prasklo ta barva ne?
-> Majkl: Moc děkuji toto jsem potřeboval
Ted se snad budu orientovat.Ještě sfouknout renovaci a bude


MK1 starsi typ nema drazku v tom okraji kola (u limce) a nema napisy na sobe
MK1 novejsi ma drazku a nema napisy
MK2 ma napisy a mezi jednotlivejma paprskama ma kulaty prechod
MK3 ma napisy a mezi jednotlivejma paprskama ma hranatejsi prechod (jakoby byly vzdy ty dva pary dal od sebe)
MK3:
gallery.tuningy.com/album s/.../majkl-13-skoda-tunin g-sraz-0106.jpg
MK1 novejsi ma drazku a nema napisy
MK2 ma napisy a mezi jednotlivejma paprskama ma kulaty prechod
MK3 ma napisy a mezi jednotlivejma paprskama ma hranatejsi prechod (jakoby byly vzdy ty dva pary dal od sebe)
MK3:
gallery.tuningy.com/album s/.../majkl-13-skoda-tunin g-sraz-0106.jpg
-> Dušan: To by i dobově odpovídalo kola pocházejí z eRka které bylo doveženo z Anglie.Takže ta první generace sedí.
-> peti: Díky tak fotky jsem už našel leč zádný rozdíl v nich nevidím
Může mi je někdo s hrnout jaké tam jsou rozdili teda pokud nějaké jsou krom šířky.

-> peti: Díky tak fotky jsem už našel leč zádný rozdíl v nich nevidím

Může mi je někdo s hrnout jaké tam jsou rozdili teda pokud nějaké jsou krom šířky.

podle me jsou to MK1
-> jerrom: No to vím taky jsem se na to kdysi už díval a hledal jsem to,ale nenašel 

prohledej diskuzi, někde tu byl o tom pěkný článek i s fotkama...
Potřeboval bych pomoci respektivně poradit jak a v čem se liší jednotlivé druhy jupiterů mám doma 4ks a uvažuji o koupi 5ks ale nejsem si jistý jaký typ mám.Můžete mi někdo jednotlivé rozdili popsat připadně doložit nějakou fotografii děkuji.
za každou radu a pomoc.
