Vymenik oleje

prohledat
170 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 31.10.2008 do 01.08.2025, založil/a Čmoud
řadit dle data
20:29:57
08.12.2011
Dušan
-> Urbi: jj o 53-55 mm delsi
01:42:17
06.12.2011
Petr Urban
-> Dušan: Vem starej průtočák, vem výměník a zajdi za soustružníkem a řekni co chceš. Je to origo průtočák jen o cca 55mm delší,ale už to nevím přesně.
20:35:52
05.12.2011
darklord
-> Dušan: ked ti ten srob poziciam urobis mi podla neho zo dva? 6
10:05:30
05.12.2011
Dušan
nemate nekdo presne rozmety toho sroubu ?
15:10:05
21.09.2011
suri
-> darklord: výmeník je lepší určite ale aspoň poriadny čo ide hore do hadice k chladiču , a samozrejme treba aby sme prvé stihli vodu vychladiť
14:55:51
21.09.2011
darklord
-> kwiko: a ja zase hovorim ze vymennik je lepsi. Skorej ti to ohreje olej a udrzuje ho na plusminus konstantnej teplote podla chladiacej zmesi. Chladic mi fakt do seriovaho motoru pride nepotrebny.
14:53:45
21.09.2011
kwiko
-> palinator: Suhlasim ze neuskodi, ale dodavam, ze ani nepomoze v tej kolonovej situacii.



Byvam v Petrzalke, tak typicka ranna cesta autom je 5minut opatrneho hrkania pomedzi zaparkovane auta, potom mam 3x semafor a ochvylu som na jednom z mostov cez ktore sa posuvanim dostanem az na miesto urcenia. polovica casu je jazda na volnobeh. V aute som cca 30-50minut



Zatial co ked som na vidieku, nastartujem, a zakratko som mimo obec kde si to mozem rubat tzv. "podla stavu penazenky", ale nerobim to, lebo setrim este studeny motorcek... a vacsinou aj tak vezmem dizloveho spotrebaka.





preto si myslim ze chladic oleja (vybaveny termostatom s obtokom) je pre mna lepsie riesenie hoci by sa otvorill len 10x rocne



-> vhml: nad tym budem uvazovat neskor 63, ale pokukujem po nezavislom kureni.
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 14:57:15
14:38:27
21.09.2011
darklord
-> palinator: u chladenia ide skorej o to ze to auto ma este klimu, a to je potom problem uchladit.
13:46:28
21.09.2011
palinator
-> kwiko:

Proč by měl mít výměník zvláštní smysl pro jízdy mimo hustě obývané oblasti? Já bych právě viděl jeho výhodu v tom, že na krátkých pojížďkách několikanásobně rychleji ohřeje olej na provozku, takže míň ničíš motor. A scénáře o tom, jestli to uchladí nebo neuchladí sahara, se mi zdají poněkud přehnané. Že by ten výměník při chlazení dával do okruhu o tolik víc tepla, aby to chladič nepobral, to bych neřek.
13:28:49
21.09.2011
darklord
-> MOLSO: tam das este redukciu a filter pojde bokom 3
13:28:16
21.09.2011
MOLSO
-> vhml: a filtrom bude skrtat o asfalt 3
12:29:32
21.09.2011
vhml
-> kwiko: a proc nedat obojí, vymenikem ohrivat, chladicem chladit
12:11:47
21.09.2011
kwiko
netesnosti sa bojim hlavne na vodnom okruhu.



A mi prijde ze ten vymennik je vhodnejsi na rychlejsie prehriatie oleja, ale ako chladic sa mi to zda uplna utopia kedze voda ma cca 90-100stup. a olej 100-110... fyzika mi vravi ze tak mala plocha a nizky teplotny spad znamena nizucky vykon.

Na druhu stranu ten chladic je snad az privelmi ucinny 71 a samozrejme ma bude stat viacej casu a penazi vymena oleja.



Suhlasim ale ze vymennik ma zmysel pre auta co viac jazdia mimo husto obyvane oblasti.



Cela dilema je o tom ze mam k dispozicii ako chladic, tak vymennik

A dost ma prekvapuje Vas jednotny suhlas ze chladic je prezitok...



klimu budem vypinat pri predbiehani, a nerad by som aby to bolo nutne aj pri posuvani 64
upraveno 1x, naposled 21.09.2011 12:16:33
11:49:01
21.09.2011
darklord
-> kwiko: tak v kolone isto skodovacke OHV olej neuvari 4 A holt klimu budes mat vypnutu ked sa to bude prehrievat... alebo skusit ten dizlovy chladic.
11:38:25
21.09.2011
kwiko
Ja sa bojim len toho scenara, ze pojdem nalozeny ludmi v lete na vylet, pripadne aj s vozikom... ostanem stat v kolone na dialnici ci v kopcoch niekde v chorvatsku, a ta sahara to neuchladi... ten kondenzator klimy pred chladicom sa totiz v kolone tvari ako karton v zime...
10:50:21
21.09.2011
MOLSO
-> darklord: asi tak vymennik aspon po starte zohrieva olej a potom mu drzi +- stabilnu teplotu. toto bude zbytocna tovaren na problemy hadice uniky a netesnosti.
10:05:41
21.09.2011
darklord
-> kwiko: a meral si tu teplotu oleja vobec? mi pride ze to sa hadam ani neotvori termostat do chladica ako bude rok dlhy. Osobne radsej vymennik
10:03:16
21.09.2011
kwiko
A cely vymysel...
zvětšit Vymenik oleje  - obrázek od kwiko vložen 21.09.2011 10:03:16
10:01:34
21.09.2011
kwiko
mezikus s filtrom
zvětšit Vymenik oleje  - obrázek od kwiko vložen 21.09.2011 10:01:34
09:58:02
21.09.2011
kwiko
No chladic je zatial originalny, len vetrak je silnejsi, (fabricka konfiguracia) ale do jary pribudne uprava na 1,6kovy (dizlovy sa mi uz zda privela rezania do kasne), vetrak dam ale 1,9 ako ma Michal... teraz na jesen sa konecne namontuju tie polske podblatniky, tak mi za hmlovkou vznikne dutina kam uvazujem ze by sa zmestil olejovy chladic...
zvětšit Vymenik oleje  - obrázek od kwiko vložen 21.09.2011 09:58:02
08:03:30
21.09.2011
MOLSO
-> palinator: napodobne 40
07:03:29
21.09.2011
suri
-> kwiko: podľa toho aký máš vodný chladič tak určite
23:16:30
20.09.2011
palinator
-> kwiko:

Já tomu teda nevěřim. 3
23:02:59
20.09.2011
kwiko
osobne verim ze pre mojho formana s klimou bude lepsi olejovy chladic vybaveny termostatom... ako vymennik olej-voda.
upraveno 1x, naposled 20.09.2011 23:03:50
18:42:55
15.09.2011
suri
-> MOLSO: pozri a pošli nazad ja nemám , a neposielaj to nikomu radšej
18:24:26
15.09.2011
MOLSO
-> suri: ja ho mam tusim v maili ... 40
22:58:23
14.09.2011
suri
niekde tu výkres odomňa na toto koloval alebo som to niekomu posielal
22:22:24
14.09.2011
TTomas
-> m8rinek: 3 4
22:19:51
14.09.2011
m8rinek
-> TTomas: uz to ze me vytahl :D
22:17:40
14.09.2011
MOLSO
-> Nepér: do fabie 1.4 8V ten sro pasuje bez uprav. Ale favo tam ma iny zavit
21:34:17
14.09.2011
TTomas
Nekomu by mohlo pomoci i toto.



home.tiscali.cz/hotrally/ .../mazani.html
21:23:20
14.09.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Nepér 14.09.11 21:18:36: Jo, Semik to tak mel.
21:21:13
14.09.2011
m8rinek
-> havlik: mě to nepasovalo... nebo jestli to nebylo z 1,9?
21:20:13
14.09.2011
havlik
-> Nepér: pasuje
21:18:36
14.09.2011
Nepér
Původní šroub z 1.9D motoru do 1.4 8V Fábie nepasuje?
21:01:43
14.09.2011
Venca.
-> m8rinek: Ok, díky alespoň za to.
20:59:19
14.09.2011
m8rinek
-> Venca.: oměřim Ti vejšku výměníku a průměr díry... Zbytek si doměř ze šroubu bloku...
20:57:34
14.09.2011
Venca.
-> m8rinek: Noo jak to spěchá, o víkednu slalom, za měsíc běšiny, ale zas na druhou stranu do teď jsem jezdil bez toho, takže tak. Jako v podstatě já materiál mam zadarmo, přístup ke strojům za levno, jenom se mi to nechce vymejšlet a hlavně zatím ten výměník nemam doma abych to oměřil, tak sem myslel že bych si to udělal dopředu, ale v nejhoršim si to nějak nakreslim sám, sem jen myslel pro usnadnění práce. Jak dlouho by to trvalo u tebe?
upraveno 1x, naposled 14.09.2011 20:58:44
20:52:48
14.09.2011
m8rinek
-> Venca.: jak to spěchá? Cenově počítej, ale tak kolem 600-800Kč...
20:50:49
14.09.2011
Jura_Favorit
-> Nepér: áááá, tak výměníčku se nepérovi zachtělo... 47
20:47:52
14.09.2011
Nwkt
-> Nepér: Za litr novej v mototechně
20:47:16
14.09.2011
Nepér
Kluci, já chci taky výměník, nemá někdo nějakej přebytečnej? 1
20:43:08
14.09.2011
Venca.
-> m8rinek: Hmm a co z toho plyne pro mě? Já z tebou konflikt neměl 1



Ne vážně, nemohl bys mi ho nějak poskytnout, popř. vyrobit pokud jsi to myslel takhle???
upraveno 1x, naposled 14.09.2011 20:43:38
20:39:34
14.09.2011
m8rinek
-> Venca.: Mám, ale bohužel po jistém ,,konfliktu,, odmítám dealovat svou práci...
20:28:51
14.09.2011
Venca.
Nwkt 14.09.11 20:20:39 napsal:

→ Venca.: Mám na motoru. Zeptej se

m8rinek:




-> m8rinek: Nemáš náhodou výkres?
20:27:19
14.09.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Nojo no3
20:26:52
14.09.2011
VeTeV
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to bnevis ze batvicky a lesk je +5 koni? 3
20:24:49
14.09.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Na venek sere pes :-)
20:24:18
14.09.2011
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no ja sem musel ten vymenik drhnout znova zvenku
20:23:33
14.09.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Jo. Musel sem ho mejt v mori benzinu, aby ten sroub a vymenik byl cistej 3
Extreme Tyres