škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 21.04.2013 do 28.04.2013, založil/a Schade12
řadit dle data
19:35:52
28.04.2013
srdcar 120L
ještě přidám seřizování ventilové vůle:
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:35:52
19:16:04
28.04.2013
srdcar 120L
karbec 130
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:16:04
19:15:21
28.04.2013
srdcar 120L
karbec 120 LS, GLS
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:15:21
19:12:34
28.04.2013
srdcar 120L
karbec 120 L a GL
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:12:34
19:11:40
28.04.2013
srdcar 120L
karbec 105
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:11:40
19:10:45
28.04.2013
srdcar 120L
druhy plováků, nastavuje se s těsněním pod víkem
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:10:45
upraveno 1x, naposled 28.04.2013 19:19:22
19:10:05
28.04.2013
srdcar 120L
plovák
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:10:05
19:08:31
28.04.2013
srdcar 120L
pro všechny:

abych nebalamutil, kouknul jsem do chytré knížky Údržba seřizování a opravy svépomocí, Škoda 105 až 130 Rapid rok vydání 1985, dávám fotky jak seřídit plovák a dále osazení karburátorů na všechny uvedené verze. Bohužel na Š 136 osmikanál osazení karburátoru nemám.
zvětšit škoda 125l kolísání otáček, nepravidelný chod - obrázek od srdcar 120L vložen 28.04.2013 19:08:31
16:10:29
26.04.2013
ferrari
Tak či onak po jemnom vyrovnaní víka sa hladina nejak výrazne nepohne...skôr by om povedal, že sa naozaj nejak vytiahla ihla plaváku, alebo je stále zapnutý sýtič, alebo tak niečo...proste treba pokukať karbec...čierny dym = príliš bohatá zmes a na to môže mať vplyv jedine karbec.
17:48:47
25.04.2013
King
-> srdcar 120L: Nevylucuju, ze se mi to p.o letech skodovkarsky abstinence plete, ale rek bych, s tim stelovanim plovaku je to presne naopak - pomoci 12mm kulatiny se steluje SEDR a 10mm plati pro EDSR.
00:13:38
24.04.2013
srdcar 120L
for sbf



podle příznaků se ti utáhl nebo povolil šroubek bohatosti směsi, tím kolísají volnoběžné otáčky. Prevít má gumičku, která ho má udržet v nastavené poloze, ale nedrží, samovolně se otáčí a někdy až vypadne. Já ho po nastavení zajistím žvýkačkou a je klid.
00:07:48
24.04.2013
srdcar 120L
Nastavil jsi po rovnání víka karburátoru hladinu paliva? Podle všeho ne a máš ji vysokou. Pokud máš SEDR, tak hladina je 10 mm při zavřeném plováku a 14 mm při otevřeném. U EDSR je to 12 a 16 mm. Víko i s plovákem dáš do svislé polohy, včetně těsnění, pacička plováku se jemně dotýká kuličky jehlového ventilku. Mezera mezi horní hranou plováku a rovinou víka s těsněním je 10 mm. Víko dáš vodorovně a mezera mezi horní hranou plováku a rovinou víka s těsněním je 14 mm. Na plováku u ventilu je pacička na přihnutí.
10:07:27
22.04.2013
sbf
mne to robi 136 asi mesiac to iste okrem cierneho dymu - v zakl. nastaveni ma skor chudobnejsiu zmes nez ked to slapalo, raz to drzi volnobeh potom spadne nachvilu na 500 az na 0 (drzi len so syticom) pomenil/precistil/pretesn il som hadam vsetko co sa dalo bude to asi sajrajt niekde v karburatore co nejde prefuknut
22:58:56
21.04.2013
dragon_cb_cz
Pokud jsi rovnal víko tak jsi nejspíš při tom rozhodil nastavení hladiny a máš jí moc vysokou a proto moc bohatou směs... nebo ti rovnou vypadla jehla 3
22:38:43
21.04.2013
Borderer
Nemýlím-li se, tak černej dým znamená nespálenou směs. Takže si nejspíš rozhodil karbec.
16:48:01
21.04.2013
Schade12
Zdravím, postihl mě problém se škodou 125L, dělal jsem opravu motoru (hlava, pístní kroužky, rozvody, atd), Pod dokončení opravy jsem ji ji byl projet, a šla krásně jako hodinky, aboslutně bez dýmu motor krásný pravidelný tichý chod, Ale ulomil se mi výstup z podtlakové regulace na tu hadici, tak jsem měnil podtlak, pak se mi ještě zdálo že je ohnuté víko karburátoru, tak jsem ho rovnal, ale asi se to moc nezlepšilo. Ještě jsem měl sundané výfukové a sací potrubí z důvodů opravy šteftu. Pak jsem to celé normálně složil, nastartoval, ale motor byl naprosto nepravidelný, trhaný, otáčky lítaly navrch a dole, a z výfuku šel černý dým, a to dělalo i po zahřátí. Tak by mě zajmalo co se s tím mohlo stát. Děkuji za rady aby to jelo zase jak před tím
Extreme Tyres