skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Problem s mazanim 1,6
19:31:08
13.03.2010
13.03.2010

myschaak AZNP K.Hora
úplně nejlepší než mechanický vyčištění je nechat to vylouhovat,jen ta blbá 1.6ka má asi válce v bloku natvrdo,co?že by to pro ně nebylo úplně nejlepší....ale na 1000-1400mpi tu funguje super a za pár korun
10:51:59
13.03.2010
13.03.2010

Tommyk
-> palinator: ale dobrej pocit tam bude 

09:38:49
13.03.2010
13.03.2010

palinator
-> Tommyk:
Řeknu ti jaká...
Úplně stejná jako předtim.
Řeknu ti jaká...

Úplně stejná jako předtim.

23:51:40
12.03.2010
12.03.2010

Tommyk
přesně tak.. nejlepší bude když sundáš hlavu, vanu a pořádně to pročistíš.. blok zas tak zasranej nebude si myslim a i kdyby, tak to "nějak" vyčistíš v autě.. to ani nemusíš dávat ven
a rovnou si dáš nový těsnění pod palici, pod sání a pod vejfukový svody.. a to uvidíš jaká to bude teprv kára

a rovnou si dáš nový těsnění pod palici, pod sání a pod vejfukový svody.. a to uvidíš jaká to bude teprv kára

22:15:17
12.03.2010
12.03.2010

palinator
Tohle se tady řešilo včetně rizik takovéhoto odkarbonování - naprosto bezpečná metoda, pomocí níž se z motoru dostane všechen karbon bez rizika je pouze kompletní rozborka a mechanické vyčištění. I při používání proplachových olejů, resp. aditiv, hrozí rozpuštění úsad, ucpání kanálků a zadření motoru.
14:12:46
12.03.2010
12.03.2010

Xterra
hany601 07.03.10 12:38:49 napsal: Muzete nekdo doporucit nejakej sajrajt co se leje treba do oleje na odkarbonovani.
Na odkarbonování jsou vhodný přípravky typu "engine flush" (nalít do staré náplně a nechat chvíli běžet) v kombinaci s propláchnutím pomocí kvalitního oleje (rozuměj něco najet na úplně nový olej, který naliješ po vypuštění původního oleje s výplachem) a po tom teprve nalít nový olej....
Na odkarbonování jsou vhodný přípravky typu "engine flush" (nalít do staré náplně a nechat chvíli běžet) v kombinaci s propláchnutím pomocí kvalitního oleje (rozuměj něco najet na úplně nový olej, který naliješ po vypuštění původního oleje s výplachem) a po tom teprve nalít nový olej....
08:33:37
12.03.2010
12.03.2010

Jakub M.
-> hany601:
taky jsem měl podobnej problém .. kontrolka hned po startu zhasla ... ale po jízdě delší jak 10km už byl asi olej ohřátej a na volnoběh (je to 95tka, takže volnoběh je podle otáčkoměru sotva 600ot/min) lehce problikávalo ...problém byl zanešený olejový filtr... olej měnim po 10000 km ... a blížil se i interval výměny ... vyměnil jsem a vpohodě
.. podle měření tlačil při dvou tisících 2,4bar před výměnou (asi to šlo přes přepouštěcí ventil filtru) a po výměně asi 2,6. Je ale pravda.. že když jsem ten motor v autě měnil (u předchozího se podívala ojnice na světlo boží) tak byl dost zakarbonovanej ... takže možná proto.. asi se to vypláchlo a skončilo to ve filtru, kt. byl mmch. docela dost silně zanešenej když jsem ho potom rozpáral.
taky jsem měl podobnej problém .. kontrolka hned po startu zhasla ... ale po jízdě delší jak 10km už byl asi olej ohřátej a na volnoběh (je to 95tka, takže volnoběh je podle otáčkoměru sotva 600ot/min) lehce problikávalo ...problém byl zanešený olejový filtr... olej měnim po 10000 km ... a blížil se i interval výměny ... vyměnil jsem a vpohodě

12:38:49
07.03.2010
07.03.2010

hany601
Muzete nekdo doporucit nejakej sajrajt co se leje treba do oleje na odkarbonovani.
18:12:29
04.03.2010
04.03.2010

hany601
I na trabime mam prezdivku hany601
Mas pravdu matne si vzpominam ze majkl bb tenkrat neco s tou svoji 1.6 resil jen uz nevim co.Zkusim teda jeste koupit nejakej sajrajt na odkarbonovani nez to rozeberu.Protoze kdyz to rozberu tak to hoodne dlouho neslozim
.Na tom aute uz je toho potreba stejne delat vic...


10:19:04
04.03.2010
04.03.2010

Hřib
-> hany601: nemáš přezdívku Yokotashi???
Ne, teď vážně, nemáš zakarbonovanej motor, ty 1,6 jsou na to háklivé, kamarád se s tím u feldy trápil a nakonec rozebral celý motor a čistil vše včetně kanálků, a to byla felda dovoz CH a nestočených 180000km. I majklbb měl s tím motorem problém u Žaka 


13:35:12
03.03.2010
03.03.2010

hany601
Otackomer tam nemam.Ale poslechove tak pod 2 000.Ale ne tak nisko aby to melo snahu chcipat. Olej tam ma zhruba pul roku najeto na nej mam asi 6000KmTexaco 10w40.
Kontrolka podle mne zhasne hned pri startu ale jeste to vypozoruju.
Tlakomer nemam ale zkusim ho sehnat. Jinak auto ma podle tachace najeto 160 000Km ale podle mne predchozi majitel sebral zlute budiky a dal tam obyc s hodinama aby snizil najete km:-).Takze to muze bejt klidne i 260 000Km...
Kontrolka podle mne zhasne hned pri startu ale jeste to vypozoruju.
Tlakomer nemam ale zkusim ho sehnat. Jinak auto ma podle tachace najeto 160 000Km ale podle mne predchozi majitel sebral zlute budiky a dal tam obyc s hodinama aby snizil najete km:-).Takze to muze bejt klidne i 260 000Km...
20:54:57
02.03.2010
02.03.2010

Gryzly
a když startuješ studený motor kdy zhasne kontrolka? Až po startu nebo ještě než to chytne?
Vyšroubovat čidlo tlaku a našroubovat tlakoměr.
Vyšroubovat čidlo tlaku a našroubovat tlakoměr.
20:47:19
02.03.2010
02.03.2010

petr s
-> hany601: Jaký tam máš olej?
20:35:11
02.03.2010
02.03.2010

Kuladmin
A kolik ma motor otacek ??? Neklesaj ti moc dolu?
20:34:41
02.03.2010
02.03.2010

darklord
novy motor...
20:33:55
02.03.2010
02.03.2010

hany601
Ahoj mam problem s funem 1,6 vzdy kdyz jedu na volnobech z kopce nebo stoji na volnobech rozsvicuje se my kontrólka mazani.Uz jsem menil cidlo mazani a tim to neni a oleje mam az az:-).Nevite nekdo kde hledat dal?