Help Dellorto 40

prohledat
7 příspěvků (zobrazeno 1 až 7) od 26.12.2009 do 27.12.2009, založil/a P@wlos

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:P@wlos

řadit dle data
18:01:37
27.12.2009
P@wlos
OK thanks...
17:41:40
27.12.2009
m8rinek
dávám fóra 5° a zatim vždy fungovalo bezchyby, extra velká laborace nemá moc smysl
15:35:34
27.12.2009
P@wlos
-> elbacil: je tam klika, ojnice, vlozky pisty z fabie 1,4, hodne snizena hlava, tvrdsi pruziny na ventilech, lestene kanalky, ostra vacka, odlehceny setrvak, lestene sani, ladene svody, plnepruchozi nerez vyfuk... mam z brzdy namerenych 98koni, kdyz to bylo v kupe, ted se bude motor opravovat kvuli upalenemu pistu... Upalil se mi udajne kvuli spatnemu predstihu a chude smesi... Jel jsem dalkovou a moc jsem to nesetril...



Tak me napada, vite nekdo jaky dat predstih?



Diky za jakekoliv info...
13:25:30
27.12.2009
elbacil
-> P@wlos: Podla toho ako máš upravený motor a čo by si ešte chcel.1
09:23:53
27.12.2009
P@wlos
-> petr s: Diky za info 4
07:54:33
27.12.2009
petr s
-> P@wlos: Počítáš spotřebu kolem 13?Cena kolem 4000 a sací potrubí
23:06:22
26.12.2009
P@wlos
Zdravim, mam dotaz, mam upraveny motor od motor excelu 98HP - na normalnim FA karburatoru (pretryskovanem), je vhodne na to dat dva karburatory Dellorto 40?



Zkuste prosim poradit, nejsem v tomto zbehly... Kdyztak za kolik se prosim prodavaji...?



Moc dekuji

Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:

Zastavil:P@wlos

Extreme Tyres