skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bmm do Favorita 89-92.
prohledat
4 příspěvků (zobrazeno 1 až 4) od 21.03.2007 do 24.03.2007, založil/a bitmap - zrušená registrace
08:06:36
24.03.2007
24.03.2007

goodji
A hlavně to není jen o výměně motoru. Musíš měnit i nádrž, část elektroinstalace a spousty dalších dílů..
17:17:28
22.03.2007
22.03.2007

Max
tohle jsou zásadní věci,po kterejch na technický koukaj...kudrujou i kvuli typu motoru. Ale to ukecáš,když to máš v tp,tak je to v poho.
Nicméně celej systém záměnej neni,jak jsi ti již jinde psal
Nicméně celej systém záměnej neni,jak jsi ti již jinde psal

07:02:12
22.03.2007
22.03.2007

Martin2705
už sem to řešil a budou, karbec/stříkačka nejsou vyměnitelný, ani žádný součásti.
18:48:15
21.03.2007
21.03.2007

bitmap - zrušená registrace
Nemate nahodou nekdo podrobnejsi info k zastavbe BMM do starsich Favoritu?
V TZH se pise, ze karbecovy, ekotronikovy a strikackovy bloky jsou navzajem zamenny, ale jak je to s jejich "emisnimi systemy"?
Blok se chape jako celej motor vcetne karbece/strikacky, nebo musi sedet format cisla kastle se strikackovym fackem, nebo jak to je?
Budou na technicky hudrovat, nebo tyhle veci jsou taky vzajemne zamenny jako nd s tim, ze se to nikam nepise?
V TZH se pise, ze karbecovy, ekotronikovy a strikackovy bloky jsou navzajem zamenny, ale jak je to s jejich "emisnimi systemy"?
Blok se chape jako celej motor vcetne karbece/strikacky, nebo musi sedet format cisla kastle se strikackovym fackem, nebo jak to je?
Budou na technicky hudrovat, nebo tyhle veci jsou taky vzajemne zamenny jako nd s tim, ze se to nikam nepise?