-> Luky.: Já ten FIVA kodex nemám po ruce, ale tříděj to dle originality - začínají na původním komlet stavu zachovalém nerenovovaném, pak jsou renovace s použitím origo dobových dílů a uplně na konci stupnice auta (to D jsem plácnul, je to kategorie zachovalosti 4) postavený z komponent různých vozidel, s dovyrobenými novými díly atd.
Takhle nějak třeba: www.vccpardubice.cz/cs/..
./kodex-fiva.html
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pohádka o autíčku - s hádankou
09:25:38
18.08.2010
18.08.2010

Luky
-> Jozka: Kategorie D je co? Kastle bez jakýchkoliv papírů?
07:58:03
18.08.2010
18.08.2010

Jozka
-> Luky.: Nu, s testací jsem si jen pohrával, ale pak od toho ustoupil a aktuálně do ní jít nechci, ale co vím, tak klubovej komisař vidí to, co vidět chce - stačí si ty "V" auta prohlídnout. Takže bys někde určitě prošel, ale z hlediska celkovýho uměleckýho dojmu nebo i třeba budoucí prodejní ceny bych se při nový stavbě snažil kastli s papírama sfázovat co nejvíc.. Je to spousta práce a aby to pak byla nějaká kategorie "D", či jak se to značí, mi přijde škoda.
07:25:47
18.08.2010
18.08.2010

LiMaK - 742 forever
-> Luky.: jsem ti to ted chtel tak nejak podobne napsat...kdyz jim tam prijedes s 1000mb z roku 65 tak budou cekat ze aji to auto tak uvidí...
to je jako kdybys tam prijel s nejakym fordem rv 1956 a ve skutecnosti tam stal ford escort 86 :-)
oni zas nejsou uplne blbí a dejme tomu nektere auta se lysily jen posledni 4 mesice vyroby.. (ted se nebavme o skodovkach...) takze voni celkem i obcas chcou, kdyz byl prelom, tak aby auto papirove pred prelomem taky tak vypadalo..
to je jako kdybys tam prijel s nejakym fordem rv 1956 a ve skutecnosti tam stal ford escort 86 :-)
oni zas nejsou uplne blbí a dejme tomu nektere auta se lysily jen posledni 4 mesice vyroby.. (ted se nebavme o skodovkach...) takze voni celkem i obcas chcou, kdyz byl prelom, tak aby auto papirove pred prelomem taky tak vypadalo..
15:40:36
16.08.2010
16.08.2010

Luky
-> petr s: No vim že ho umí poznat, já spíš jako jestli ho chtějí poznat, resp. jestli po tom budou opravdu pátrat
Ale to je asi jasný žejo, že budou pátrat po odchylkách oproti tomu, jak to má být. A to že místo širokého sloupku je úzký, to se asi dá považovat za odchylku. Sakra 


15:23:42
16.08.2010
16.08.2010

petr s
-> Luky.: Podle čísla poznají rok výroby
15:22:00
16.08.2010
16.08.2010

Luky
-> Jozka: Já bych to toho ten ustřižený techničák přepsaný na škodu 100 vůbec netahal. Jen tu kastli z tisícovky. A aby se mi pak nestalo, že mi řeknou že to jako tisícovka na V nejde, protože to bylo mezitim předělaný na 100.
Apropos, bude někdo pátrat po tom, že ta kastle je dle čísla dejme tomu rok 1968 a já z toho postavim třeba 1965?
Apropos, bude někdo pátrat po tom, že ta kastle je dle čísla dejme tomu rok 1968 a já z toho postavim třeba 1965?
14:12:38
16.08.2010
16.08.2010

Jozka
-> Luky.: Rozhodně by ti to řekli na odboru dopravy, kdyby ses ho pokusil přihlásit do té standartní evidence a oni už by tam stejnej VIN jednou měli.. Ale s ustřiženým rohem to stejně nejde a navíc to není nejlepší způsob, hned se to předává k šetření jako pokus o podvod nebo tak něco..
13:46:15
16.08.2010
16.08.2010

Luky
-> Zazaa: Jj, to je zrušený.
A kde to zjistim?
A kde to zjistim?
13:32:40
16.08.2010
16.08.2010

Zazaa
urcite to auticko uz 2 papirove neexistuje ?
nejjistejsi zjistit si jestli to VIN co ma na sobe kastle z litra neni nekde v evidenci ze jezdi na cernejch cislech , pokud ne tak to pujde
nejjistejsi zjistit si jestli to VIN co ma na sobe kastle z litra neni nekde v evidenci ze jezdi na cernejch cislech , pokud ne tak to pujde
13:12:48
16.08.2010
16.08.2010

Jozka
Tož v těch starých zlatých časech, kdy permanentní husí kůže byla známkou bezvýhradné podpory vševědoucí vládostrany, by autíčko oloupalo, neb kupředu levá, zpátky ni krok.
Dneska, kdy jsou již tyto staré zlaté časy zaplaťpřírodo v pr...li, bych zkusil, jestli by ten záznam nešel za nějaký mrzký peníz zrušit a kdyby ne, dal bych tam správně očíslovaný kabátek typu A a dělal bych, jako by nic...
Dneska, kdy jsou již tyto staré zlaté časy zaplaťpřírodo v pr...li, bych zkusil, jestli by ten záznam nešel za nějaký mrzký peníz zrušit a kdyby ne, dal bych tam správně očíslovaný kabátek typu A a dělal bych, jako by nic...
11:53:53
14.08.2010
14.08.2010

Luky
Jako že udělat z přestavby na škodu 100 zase škodu 1000 a tu pak dát na V? No ustřižený papíry po zrušení 100 by se asi ještě našly, ale tomu bych se radši vyhnul. Radši bych jen vzal kastli z 1000 a přihlásil ji na V coby bezpapírovku
11:05:35
14.08.2010
14.08.2010

petr s
-> Luky.: Tak tam dej zpět kastli z litra která byla uschována ve stodole
10:58:07
14.08.2010
14.08.2010

Luky
Já věděl že se v tom někdo ztratí
Byl to litr, pak postaveno coby stovka na papírech z litra, no a já bych teď chtěl reinkarnovat tu kastli z litra

Byl to litr, pak postaveno coby stovka na papírech z litra, no a já bych teď chtěl reinkarnovat tu kastli z litra
10:52:22
14.08.2010
14.08.2010

vhml
V tom aby se pes vyznal. Předpokládám, že stovku na papírech z litra ne?
10:43:53
14.08.2010
14.08.2010

Luky
Milé děti...
Bylo nebylo, za sedmero hnědouhelnými doly a čtyřmi nelegálními skládkami komunálního odpadu, žilo bylo jedno autíčko. Říkejme mu třeba Autíčko 1, typ A. Bylo to ještě za vlády Rudých Khmerů z východu, někdy též řečených komunistů. Autíčko jezdilo úspěsně několik let po cestách i necestách, až bylo jednoho ošklivého zimního dne nemilosrdně rozstřeleno o telegrafní sloup.
I majitel autíčka nelenil, z mrtvolky Autíčka 1, typ A obral co se dalo a přendal použitelná střívka do jiné kastle, jiného novějšího typu, čímž vzniklo Autíčko 2, typ B.
Autíčko 2, typ B pak jezdilo mnoho let, než bylo nezvratně ohlodáno zubem času, myšičkama a podobnou havětí, až se jednoho dne v poklidu prostě rozpadlo.
Hádanka pro Vás, milé děti - je nyní možné použít kastli z mrtvolky Autíčka 1, typ A pro stavbu veterána Autíčka 3, typ A a následně pro něj získat veteránské zelené značky? Jedná se mi zejména o to, že papírově se během přerodu Autíčka 1 na Autíčko 2 stal z typu A typ B. Ale to bylo už v jiné kastli s (zřejmě?) jiným číslem. Podle mě tedy kastle z Autíčka 1 typ A nemá nic společného s Autíčkem 2 typ B a tudíž mě nemůže být namítáno úředníkem, že nelze použít kastli z Autíčka 1 pro stavbu veteránu typ A, když papíry z toho jezdily jako typ B...
Danke šajn
Bylo nebylo, za sedmero hnědouhelnými doly a čtyřmi nelegálními skládkami komunálního odpadu, žilo bylo jedno autíčko. Říkejme mu třeba Autíčko 1, typ A. Bylo to ještě za vlády Rudých Khmerů z východu, někdy též řečených komunistů. Autíčko jezdilo úspěsně několik let po cestách i necestách, až bylo jednoho ošklivého zimního dne nemilosrdně rozstřeleno o telegrafní sloup.
I majitel autíčka nelenil, z mrtvolky Autíčka 1, typ A obral co se dalo a přendal použitelná střívka do jiné kastle, jiného novějšího typu, čímž vzniklo Autíčko 2, typ B.
Autíčko 2, typ B pak jezdilo mnoho let, než bylo nezvratně ohlodáno zubem času, myšičkama a podobnou havětí, až se jednoho dne v poklidu prostě rozpadlo.
Hádanka pro Vás, milé děti - je nyní možné použít kastli z mrtvolky Autíčka 1, typ A pro stavbu veterána Autíčka 3, typ A a následně pro něj získat veteránské zelené značky? Jedná se mi zejména o to, že papírově se během přerodu Autíčka 1 na Autíčko 2 stal z typu A typ B. Ale to bylo už v jiné kastli s (zřejmě?) jiným číslem. Podle mě tedy kastle z Autíčka 1 typ A nemá nic společného s Autíčkem 2 typ B a tudíž mě nemůže být namítáno úředníkem, že nelze použít kastli z Autíčka 1 pro stavbu veteránu typ A, když papíry z toho jezdily jako typ B...
Danke šajn
