-> RON: taktak, pierburg je vlastne to samé.
nas ceskej lekr je pierburg delany u nas licencne...proste firma JIKOV koupila licenci na vyrobu karbce a pojmenovali ho JIKOV lekr.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
muze byt ve 135favu motor 136?
15:31:50
17.11.2009
17.11.2009

LiMaK - 742 forever
22:10:44
15.11.2009
15.11.2009

RON
-> jerzy: dekuji
22:08:11
15.11.2009
15.11.2009

jerzy
-> RON: pierburg je obdoba LEKRu
21:59:11
15.11.2009
15.11.2009

RON
-> LiMaK - 742 forever: kam prosímtě zapadá karbec Pierburg? rv 1990 s auto sytičem?
09:16:16
15.11.2009
15.11.2009

LiMaK - 742 forever
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: tak primu jsme meli taky.
zakladni prima byla s obyčejným karbecem.
takže papírový typ 135L s LEKR, bez katu.
ten matka zrušila o sloup, z nemecka sme privezli model s ekotronikem, bez papírů.
tenhle ekotronik se postavil na papíry obyčejného karburátoru...(vymena kastle..)
v tuhle chvíli jsme tedy de facto meli toho "starého" favorita, ale jaksi ten ekotronik nefachal podobne jako tobe, tak jsem tam dali starý karbec...
Pokud uz ses v tom neztratil, tak jiste vidíš, že jsme v tu chvili meli papírově i hardwarově favorita 135L s karbem, jedinné co zbylo byl blok motoru značený 781.135E, což jak jsem psal níže lze mít (výmena bloku)...
ale ty mas problem s tím, že kort u fanoušů musis rozlišit 3 druhy:
1)LEKR - karbec
2)ECOTRONIK - elektronický řízený karbec
3)BMM - elektronické vstřikování
všechny tyhle systemy muzes bud jen zachovat, nebo modernizovat...tzn.:
1-->2-->3
ale ty jsi provedl 2-->1 což je degradace, tak se nediv. technická jeste semtam projde, neb to technici moc dobre ví, že ekotronik je nahovno, ale v pripade prodeje auta je celkem vtipné hledat nekoho, kdo ti udelá evidenční kontrolu na nového majitele...
samozrejme prodavas trebas skvele auto, kupec si s nim odjede a do tejdne ti volá, že nejde udelat evidencku, že je tam neco jinak...se mi neco podobneho stalo v rodine...
zakladni prima byla s obyčejným karbecem.
takže papírový typ 135L s LEKR, bez katu.
ten matka zrušila o sloup, z nemecka sme privezli model s ekotronikem, bez papírů.
tenhle ekotronik se postavil na papíry obyčejného karburátoru...(vymena kastle..)
v tuhle chvíli jsme tedy de facto meli toho "starého" favorita, ale jaksi ten ekotronik nefachal podobne jako tobe, tak jsem tam dali starý karbec...
Pokud uz ses v tom neztratil, tak jiste vidíš, že jsme v tu chvili meli papírově i hardwarově favorita 135L s karbem, jedinné co zbylo byl blok motoru značený 781.135E, což jak jsem psal níže lze mít (výmena bloku)...
ale ty mas problem s tím, že kort u fanoušů musis rozlišit 3 druhy:
1)LEKR - karbec
2)ECOTRONIK - elektronický řízený karbec
3)BMM - elektronické vstřikování
všechny tyhle systemy muzes bud jen zachovat, nebo modernizovat...tzn.:
1-->2-->3
ale ty jsi provedl 2-->1 což je degradace, tak se nediv. technická jeste semtam projde, neb to technici moc dobre ví, že ekotronik je nahovno, ale v pripade prodeje auta je celkem vtipné hledat nekoho, kdo ti udelá evidenční kontrolu na nového majitele...
samozrejme prodavas trebas skvele auto, kupec si s nim odjede a do tejdne ti volá, že nejde udelat evidencku, že je tam neco jinak...se mi neco podobneho stalo v rodine...
23:30:47
14.11.2009
14.11.2009

Tomaso435
-> petr s: aha :( no ten právě nefungoval... věčně chcípal... ale emise to prej mělo v limitu...... ono teda hlavně papíry sou od 91 a tohle je modej prima 92 do nemecka.....
22:41:33
14.11.2009
14.11.2009

petr s
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: Ale nesmíš měnit emisní limity tak tam musí zůstat ekotronik
22:39:35
14.11.2009
14.11.2009

Tomaso435
nojoo ale tohle není přestavba na stříkačku,jen jinej motor (typ) s karbcem ale katalizátor zustal.....
22:35:11
14.11.2009
14.11.2009

petr s
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: čti
22:34:46
14.11.2009
14.11.2009

Nwkt
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: Napiš Vašinovi
22:33:34
14.11.2009
14.11.2009

Tomaso435
...takže to bejt muže??? potom teda nevim proč nám u formana ecotronic nechtěj uznat klasickej karbec:(
edit: s motorem 136
edit: s motorem 136
18:29:11
14.11.2009
14.11.2009

Cába
-> LiMaK - 742 forever: Supr,tak a ted s chuti do toho

17:12:25
14.11.2009
14.11.2009

LiMaK - 742 forever
-> darklord: teoreticky, kdysi modernizace možná byla.
modernizovat šlo.
ale v praxi jde o to, že zámennost bloku motoru je dle zakona xy a ten vypovídá, že se jedná o zásah, bez nutnosti typové prestavby, nepodléhá zapisu do TP...
ale
prestavba karbu na strikouy je podle zakona xxxy přestavb podlehajici zapisu do TP
No a v tom je ten zasadní rozdíl. nektere urady, a to by mely pravomoc v podstate vsechny urady, již nechcou prestavby aut starsich 10 let uskutečnovat, nebot dle prohlaseni skodovky tyto auta spejí ke konci fyzické zivotnosti....
takže...prestavby resit uz moc nechtejí a klidně skoncis na tom že nebudou chtit prestavbu na vstrikovani posvetit papirem.
ale vymena bloku motoru neni prestavbou auta....a v tom pripade prestavbu neresis, jen ti daji do zvlastniho zaznamu do maleho TP zapis : "blok motoru 781.13....."
modernizovat šlo.
ale v praxi jde o to, že zámennost bloku motoru je dle zakona xy a ten vypovídá, že se jedná o zásah, bez nutnosti typové prestavby, nepodléhá zapisu do TP...
ale
prestavba karbu na strikouy je podle zakona xxxy přestavb podlehajici zapisu do TP
No a v tom je ten zasadní rozdíl. nektere urady, a to by mely pravomoc v podstate vsechny urady, již nechcou prestavby aut starsich 10 let uskutečnovat, nebot dle prohlaseni skodovky tyto auta spejí ke konci fyzické zivotnosti....
takže...prestavby resit uz moc nechtejí a klidně skoncis na tom že nebudou chtit prestavbu na vstrikovani posvetit papirem.
ale vymena bloku motoru neni prestavbou auta....a v tom pripade prestavbu neresis, jen ti daji do zvlastniho zaznamu do maleho TP zapis : "blok motoru 781.13....."
14:52:44
14.11.2009
14.11.2009

darklord
-> LiMaK - 742 forever: nieje nahodou mozne prestavat karbec na BMM? nazad to nepojde koli emisiam ale myslim ze upgrade na novsi emisny system je mozny....
14:18:21
14.11.2009
14.11.2009

LiMaK - 742 forever
bloky motoru 781.136, 781.135,781.135E (ekotronik), 781.135B a 781.136B
jsou vzajemne zámenné jako ND. tohle platilo snad vždy i v posledním prohlášení...takže teoreticky ano, jde to.
takže, pokud narves 136 za 135 nemel by byt problém.
bavíme se zde o prestavbe motoru jakože bloku (se střevama a hlavou)
samozrejme né prestavby typu auta, jakože nemuzes narvat stříkačku do karburatorovejch papírů a nemuzes narvat karbec do strikackovejch papírů.
takže když vemes holej blok, tak si tam muzes teoreticky narvat jinej holej blok z jakehokoli fáva. musis ale nasadit své půvdní prislusenství...hlavne se jedá o karbec, strikačku a kat....to jakej tam mas alternátor je kazdemu uplne jedno.
jsou vzajemne zámenné jako ND. tohle platilo snad vždy i v posledním prohlášení...takže teoreticky ano, jde to.
takže, pokud narves 136 za 135 nemel by byt problém.
bavíme se zde o prestavbe motoru jakože bloku (se střevama a hlavou)
samozrejme né prestavby typu auta, jakože nemuzes narvat stříkačku do karburatorovejch papírů a nemuzes narvat karbec do strikackovejch papírů.
takže když vemes holej blok, tak si tam muzes teoreticky narvat jinej holej blok z jakehokoli fáva. musis ale nasadit své půvdní prislusenství...hlavne se jedá o karbec, strikačku a kat....to jakej tam mas alternátor je kazdemu uplne jedno.
18:57:30
13.11.2009
13.11.2009

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Podle tohohle prohlášení Škoda a.a.s. jestli jsem to správně pochopil to jde
www.mdcr.cz/NR/.../030sde leniSkoda_28_03_07.pdf

www.mdcr.cz/NR/.../030sde leniSkoda_28_03_07.pdf



00:52:59
13.11.2009
13.11.2009

Tomaso435
-> Cába: jako strejc formana, manželka řidička a dvě děti do zadu a jede se na stk

00:43:10
13.11.2009
13.11.2009

Cába
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: To mas sice pravdu,ale v dnesni dobe to nema smysl. Auto je psany na matku,tak na stk vyslu ji a oni se urcite slitujou

00:35:18
13.11.2009
13.11.2009

Tomaso435
-> Cába: určitě ne, když motory stojí od 500kč....ale zustane ti blok s číslem
00:34:52
13.11.2009
13.11.2009

Cába
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: fakt nejsem padlej na hlavu se s tim kolik dni srat kvuli jednomu jinymu cisilku
00:33:11
13.11.2009
13.11.2009

Cába
-> Tomaso435_Žák 3.Bé: A ty myslis,ze to prehazovani vnitrku se vyplati? Ja teda myslim ze ne
00:21:07
13.11.2009
13.11.2009

Tomaso435
-> Cába: od určitěj doby (snad předlonský rok) to zámenný není. dřív se to dalo přepsat nejen na jinej motor (ten istý) ale i na jiný typ..... takže ¨záměna 135/136 byla možná, ted už ne, jedině za ten samej typ s tím že si uděláš výmaz číísla motoru...
nebo .... jde přeházet ográny z bloku 136 do 135? . . .možná by to byla varianta a zustane ti číslo.
nebo .... jde přeházet ográny z bloku 136 do 135? . . .možná by to byla varianta a zustane ti číslo.
00:16:45
13.11.2009
13.11.2009

Cába
> jerzy: Jaky cislo myslis,ze mi nepomuze? 781 maj obe,to vim,zajima me to 135 a 136 jestli je to zamenny nebo ne. Jako je zamenna 130 ze 135 a 6
00:11:07
13.11.2009
13.11.2009

jerzy
bude to vadit, to je jasno. cislo ti nepomuze, na prsach motoru je vyrazen typ motoru a to je na stk zajima.
00:03:43
13.11.2009
13.11.2009

Cába
Zdravim,budem menit ve 135 favu motor na naskytla se dobra koupe motoru s malo najetyma km,akorat,ze je to 136. Bude to na stk vadit? Nebo se musi udelat vymaz nebo prebouchat cisla?