skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyjadreni skoda k emisim u Ric
21:46:17
21.03.2010
21.03.2010

JoseA
-> lokaj: Kde byl na prodej sedan?
19:12:29
12.03.2010
12.03.2010

Syny
-> Matsoft: Ale ti to neprodaj, takze je to uplne zbytecny resit 

10:23:29
12.03.2010
12.03.2010

lokaj
No a jinak takovéto vozidl osem mohl mít kdby mito jeden pražák nepřeplatil před nosem..byli vyrobeny jen tři karoserie na dva automobily..ALe co GLi je taky vzácný že jo.Zvlášť rok 1990
10:20:22
12.03.2010
12.03.2010

lokaj
Ahoj tak já sem se po tomto pídil také a přesto že mám ve velkém technickém průkazu zapsáno že je vozidlo vybevon třícestným řízeným katalyzátorem S2,tak to naproto nikoho nezajímá.psal sem Dekře a Dekra m iřekla že to sice plní Americké exhalační normy,které mají podobnou přísnot jako Euro,ael jelikož to není Euro ale nějaká EPA 85či jak se to jmenuje tak to tady neplatí a bere se to že vozidlo nemá splněno žádné Euro tudíž ekopoplatek 10.000,-Společnost Dekra mi pouze nabídla,že mi změří moje hodnoty a přihlédne ke stáří a vozidla najetému počtu km,al stálo yb to téměř stejně jako okopoplatek,jen by byl rozdí lv otm že by majitel auta dosáhl svého a úřednící i Škoda Auto yb se tak říkajíc chytli za nos.V příapdě nesplnění limitů Euro I.ale také ne.Můj katalyzátor je prý i po letech funkční(najeto 120.000km ale i tak nevim,nevim.Jinak zajímalo by mně jestli má někdo i favorita 135 Li.Velice vzácné kousky..Jeden takový je ve Škdoa muzeu,znáte ho detailně všichni je na každých fotkcáh v muzeu.byl sem zděšen an návštěvě dkyž otevřeli kapotu a tam byl Bendix Renix.Protože kapotu mívají normálně zavřenou a u popisku stojí že se jedná o vůz Favorit 136 L a i nápisy vzadu na kufru jsou stejné.je to škoda takle klamat návštěvníka a zybtečně ho připravovat o zajímavý "prototyp"autom
obilu.
21:15:54
02.03.2009
02.03.2009

Matsoft
-> banditta: par vyvolenych ma i nove katy 

20:28:49
02.03.2009
02.03.2009

banditta
Jenomže bych chtěl vidět kdo tam ještě má kat a jestli funguje za ty roky....

23:09:13
09.02.2009
09.02.2009

ondie
Takže nějakej Ric,GLi precedenc a bylo by vystaráno..
22:41:48
09.02.2009
09.02.2009

Matsoft
-> Nwkt: u stejneho typu ano.
22:27:45
09.02.2009
09.02.2009

Nwkt
-> Matsoft: A když by to takhle naměřili u jednoho auta, šlo by to použít i u ostatních?
22:25:37
09.02.2009
09.02.2009

Matsoft
-> ondie: nepresahne.. pokud v dostupnejch materialech zjistej ze to neplni nic, je to zdarma. pokud zjistej jakykoli euro, tak je to cca 2800
22:19:06
09.02.2009
09.02.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Nwkt 09.02.09 22:13:13 napsal:
→ Matsoft: samosdřejmě
To si delas rit?
→ Matsoft: samosdřejmě
To si delas rit?

22:15:46
09.02.2009
09.02.2009

ondie
Ach jo..podle mě je to hanba,že škodovku moc nezajímá minulost,buď je všechna ta dokumentace dávno někde v popelu/bordelu anebo mě napadá,že MB radši řekne že jí nemá.
22:13:35
09.02.2009
09.02.2009

ondie
-> Matsoft: jj ;-)
22:13:13
09.02.2009
09.02.2009

Nwkt
-> Matsoft: A to si samosdřejmě zaplatí sám, že
22:13:10
09.02.2009
09.02.2009

Matsoft
-> Pavel P..: dela, tohle je ten druhej poskok.... pak je tam s nima jeste nejaka zenska....
22:12:44
09.02.2009
09.02.2009

ondie
Respetive,že od toho automobilka dává ruce pryč jak vždycky
šméčka.
P.S. (Ale jestli se vám to nelíbí můžete si u pověřené zkušebny udělat emisní testy - jejíchž cena určitě přesáhne ekodaň )

P.S. (Ale jestli se vám to nelíbí můžete si u pověřené zkušebny udělat emisní testy - jejíchž cena určitě přesáhne ekodaň )
22:12:32
09.02.2009
09.02.2009

Matsoft
ne, znamena, ze skodovka to nedohleda, takze s tim clovek musi na UVMV nebo na DEKRA.. dle mne je to EURO1
22:12:23
09.02.2009
09.02.2009

Pavel P..
Vašina už to nedělá?
22:09:42
09.02.2009
09.02.2009

ondie
= že RiC a GLi maj ekodaň stále za 10tisíc ?
22:06:33
09.02.2009
09.02.2009

Matsoft
Dobrý den,
na základě Vašeho dotazu k vozidlu TMB13500GL5143SSS Vám sděluji, že k plnění předpisů EHK a směrnic EHS (ES, EU) vzhledem k zákonu o odpadech (185/2001Sb.) vydala firma Škoda Auto sdělení, které mají smluvní partneři a dopravní úřady k dispozici a je též k dispozici na internetu ministerstva dopravy www.mdcr.cz/cs/.../Stanov iska_nekterych_vyrobcu.htm .
Vozidla řady Škoda 105, 120, 130 a starší neplnila z prvovýroby EURO1, EURO2, EURO3.
V případě, že ve „velkém“ technickém průkaze není uvedeno plnění emisních limitů (např. jednotlivé dovozy vozidel ze zahraničí, duplikáty technických průkazů apod., kdy vyplňují technické průkazy přímo dopravní úřady), obecně již nemůžeme u vozidel starších 10 let ověřit plnění emisních limitů z prvovýroby pro účely dodatečného zápisu do technického průkazu (některá data již nejsou k dispozici). V těchto případech doporučujeme vlastníkům těchto vozidel toto řešit s úřady obcí s rozšířenou působností, např. na základě emisních testů u pověřené zkušebny.
Toto stanovisko bylo vystaveno bezplatně v elektronické podobě na základě e-mailové žádosti a je současně vloženo do internetové databáze DAVOZ Ministerstva dopravy ČR (Projekt správy informací o vozidlech).
Ing. Jan Raděj | TZH – Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky
ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic
na základě Vašeho dotazu k vozidlu TMB13500GL5143SSS Vám sděluji, že k plnění předpisů EHK a směrnic EHS (ES, EU) vzhledem k zákonu o odpadech (185/2001Sb.) vydala firma Škoda Auto sdělení, které mají smluvní partneři a dopravní úřady k dispozici a je též k dispozici na internetu ministerstva dopravy www.mdcr.cz/cs/.../Stanov iska_nekterych_vyrobcu.htm .
Vozidla řady Škoda 105, 120, 130 a starší neplnila z prvovýroby EURO1, EURO2, EURO3.
V případě, že ve „velkém“ technickém průkaze není uvedeno plnění emisních limitů (např. jednotlivé dovozy vozidel ze zahraničí, duplikáty technických průkazů apod., kdy vyplňují technické průkazy přímo dopravní úřady), obecně již nemůžeme u vozidel starších 10 let ověřit plnění emisních limitů z prvovýroby pro účely dodatečného zápisu do technického průkazu (některá data již nejsou k dispozici). V těchto případech doporučujeme vlastníkům těchto vozidel toto řešit s úřady obcí s rozšířenou působností, např. na základě emisních testů u pověřené zkušebny.
Toto stanovisko bylo vystaveno bezplatně v elektronické podobě na základě e-mailové žádosti a je současně vloženo do internetové databáze DAVOZ Ministerstva dopravy ČR (Projekt správy informací o vozidlech).
Ing. Jan Raděj | TZH – Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky
ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic