Vyjadreni skoda k emisim u Ric

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 09.02.2009 do 21.03.2010, založil/a Matsoft
řadit dle data
21:46:17
21.03.2010
JoseA
-> lokaj: Kde byl na prodej sedan?
19:12:29
12.03.2010
Syny
-> Matsoft: Ale ti to neprodaj, takze je to uplne zbytecny resit 3
10:23:29
12.03.2010
lokaj
No a jinak takovéto vozidl osem mohl mít kdby mito jeden pražák nepřeplatil před nosem..byli vyrobeny jen tři karoserie na dva automobily..ALe co GLi je taky vzácný že jo.Zvlášť rok 1990
zvětšit Vyjadreni skoda k emisim u Ric - obrázek od lokaj vložen 12.03.2010 10:23:29
10:20:22
12.03.2010
lokaj
Ahoj tak já sem se po tomto pídil také a přesto že mám ve velkém technickém průkazu zapsáno že je vozidlo vybevon třícestným řízeným katalyzátorem S2,tak to naproto nikoho nezajímá.psal sem Dekře a Dekra m iřekla že to sice plní Americké exhalační normy,které mají podobnou přísnot jako Euro,ael jelikož to není Euro ale nějaká EPA 85či jak se to jmenuje tak to tady neplatí a bere se to že vozidlo nemá splněno žádné Euro tudíž ekopoplatek 10.000,-Společnost Dekra mi pouze nabídla,že mi změří moje hodnoty a přihlédne ke stáří a vozidla najetému počtu km,al stálo yb to téměř stejně jako okopoplatek,jen by byl rozdí lv otm že by majitel auta dosáhl svého a úřednící i Škoda Auto yb se tak říkajíc chytli za nos.V příapdě nesplnění limitů Euro I.ale také ne.Můj katalyzátor je prý i po letech funkční(najeto 120.000km ale i tak nevim,nevim.Jinak zajímalo by mně jestli má někdo i favorita 135 Li.Velice vzácné kousky..Jeden takový je ve Škdoa muzeu,znáte ho detailně všichni je na každých fotkcáh v muzeu.byl sem zděšen an návštěvě dkyž otevřeli kapotu a tam byl Bendix Renix.Protože kapotu mívají normálně zavřenou a u popisku stojí že se jedná o vůz Favorit 136 L a i nápisy vzadu na kufru jsou stejné.je to škoda takle klamat návštěvníka a zybtečně ho připravovat o zajímavý "prototyp"autom obilu.
zvětšit Vyjadreni skoda k emisim u Ric - obrázek od lokaj vložen 12.03.2010 10:20:22
21:15:54
02.03.2009
Matsoft
-> banditta: par vyvolenych ma i nove katy 1
20:28:49
02.03.2009
banditta
Jenomže bych chtěl vidět kdo tam ještě má kat a jestli funguje za ty roky....8
23:09:13
09.02.2009
ondie
Takže nějakej Ric,GLi precedenc a bylo by vystaráno..
22:41:48
09.02.2009
Matsoft
-> Nwkt: u stejneho typu ano.
22:27:45
09.02.2009
Nwkt
-> Matsoft: A když by to takhle naměřili u jednoho auta, šlo by to použít i u ostatních?
22:25:37
09.02.2009
Matsoft
-> ondie: nepresahne.. pokud v dostupnejch materialech zjistej ze to neplni nic, je to zdarma. pokud zjistej jakykoli euro, tak je to cca 2800
22:19:06
09.02.2009
Matthes, záškodník z TechWebu
Nwkt 09.02.09 22:13:13 napsal:

→ Matsoft: samosdřejmě


To si delas rit? 63
22:15:46
09.02.2009
ondie
Ach jo..podle mě je to hanba,že škodovku moc nezajímá minulost,buď je všechna ta dokumentace dávno někde v popelu/bordelu anebo mě napadá,že MB radši řekne že jí nemá.
22:13:35
09.02.2009
ondie
-> Matsoft: jj ;-)
22:13:13
09.02.2009
Nwkt
-> Matsoft: A to si samosdřejmě zaplatí sám, že
22:13:10
09.02.2009
Matsoft
-> Pavel P..: dela, tohle je ten druhej poskok.... pak je tam s nima jeste nejaka zenska....
22:12:44
09.02.2009
ondie
Respetive,že od toho automobilka dává ruce pryč jak vždycky 3 šméčka.



P.S. (Ale jestli se vám to nelíbí můžete si u pověřené zkušebny udělat emisní testy - jejíchž cena určitě přesáhne ekodaň )
22:12:32
09.02.2009
Matsoft
ne, znamena, ze skodovka to nedohleda, takze s tim clovek musi na UVMV nebo na DEKRA.. dle mne je to EURO1
22:12:23
09.02.2009
Pavel P..
Vašina už to nedělá?
22:09:42
09.02.2009
ondie
= že RiC a GLi maj ekodaň stále za 10tisíc ?
22:06:33
09.02.2009
Matsoft
Dobrý den,



na základě Vašeho dotazu k vozidlu TMB13500GL5143SSS Vám sděluji, že k plnění předpisů EHK a směrnic EHS (ES, EU) vzhledem k zákonu o odpadech (185/2001Sb.) vydala firma Škoda Auto sdělení, které mají smluvní partneři a dopravní úřady k dispozici a je též k dispozici na internetu ministerstva dopravy www.mdcr.cz/cs/.../Stanov iska_nekterych_vyrobcu.htm .



Vozidla řady Škoda 105, 120, 130 a starší neplnila z prvovýroby EURO1, EURO2, EURO3.



V případě, že ve „velkém“ technickém průkaze není uvedeno plnění emisních limitů (např. jednotlivé dovozy vozidel ze zahraničí, duplikáty technických průkazů apod., kdy vyplňují technické průkazy přímo dopravní úřady), obecně již nemůžeme u vozidel starších 10 let ověřit plnění emisních limitů z prvovýroby pro účely dodatečného zápisu do technického průkazu (některá data již nejsou k dispozici). V těchto případech doporučujeme vlastníkům těchto vozidel toto řešit s úřady obcí s rozšířenou působností, např. na základě emisních testů u pověřené zkušebny.



Toto stanovisko bylo vystaveno bezplatně v elektronické podobě na základě e-mailové žádosti a je současně vloženo do internetové databáze DAVOZ Ministerstva dopravy ČR (Projekt správy informací o vozidlech).







Ing. Jan Raděj | TZH – Typové zkoušky a technické předpisy, patenty, licence a ochranné známky

ŠKODA AUTO a.s. | V. Klementa 869 | 293 60 Mladá Boleslav | Czech Republic
Extreme Tyres