Dutiny

prohledat
32 příspěvků (zobrazeno 1 až 32) od 23.03.2014 do 02.04.2014, založil/a Mecanicien
řadit dle data
21:50:29
02.04.2014
dragon_cb_cz
-> Hurdis: Pokud to máš ověřené, tak proč měnit, s tím souhlas. Ale obecně bych raději vzal nějaký uberlevný motorák z akce v kauflandu než vyjeťák...
18:24:18
02.04.2014
Hurdis
-> dragon_cb_cz 28.03.14 21:25:39: To je asi fuk. Laboratorní rozbory dělat nebudeme, nájez 2-4 tkm na olejové náplni neberu jako vyjeťák na slovo vzatý a na Felicii, která je v lážoplážo provozu 17 let není v takto aplikovaných poměrech s 2/3 rezistinu kouska koroze - což beru na tomto kvalitním plechu jako podstatný fakt. Ani na ostatních jsem to nikdy nedělal jinak, byť tak dlouhou další časovou zkušenost nemám. Nebudu měnit recept.
14:47:27
30.03.2014
myschaak AZNP K.Hora
já tu míchám vosk,naftu a zrovna přítomnej olej....ale jetej teda ne,ono údajně i ty šupinky kovů z oděru taky nedělaj dobře
12:37:36
30.03.2014
krtik
-> Dušan: To zní logicky.



Vlhkost těm oxidům síry prý přidá a reakce je poté rychlejší. Což by mohl být problém..?
03:05:44
30.03.2014
fidelmc
Taky jsem slysel o michanici petroleje + neco, asi olej. Petrak aby to lip vzlinalo??
19:49:54
29.03.2014
Jozka
-> Dušan 29.03.14 18:02:56: No, většinou když oloupeš z plechový vany 5 - 10 mm krustu olejovou, bývá pod ní rzi většinou docela dost..5
18:02:56
29.03.2014
Dušan
ještě jsem neviděl rezavý motor po 200t km. Kde je olej nic nerezne.
12:26:30
29.03.2014
krtik
k vyjeťáku do dutin: už jsem byl také poučen o oxidech síry ve vyjeťáku obsažených a pomalu plánuju výplach dutin s opětovnou aplikací čerstvého oleje a rezistinu
21:25:39
28.03.2014
dragon_cb_cz
-> Hurdis: Nejde o kondenzát, ale jetej motorák je kyselej... proti nejetýmu bych nenamítal nic, jaký PH má olej po třech tisících si neodvažuju odhadovat...
21:24:37
28.03.2014
Hurdis
-> dragon_cb_cz: Neboj předsedo, nevěř tolik proklamovanému zlu kondenzátu. 1
21:22:25
28.03.2014
dragon_cb_cz
-> Hurdis: Jetej motorák? to neděláš dobře Jaromíre....
21:09:31
28.03.2014
Hurdis
-> Jarda: Taky tak. 2/3 rezistinu a 1/3 motoráku. Většinou toho vypuštěného se sezonním nájezdem 3000 km. To je poměr asi tak akorát, aby nadbytečné odteklo.
20:34:18
28.03.2014
Jarda - zrušená registrace
ja micham rezistin ML s olejem a funguje to...
00:10:38
28.03.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Ošetření dutin mi úplně ze všeho nejvíc připomíná fandovství fotbalové.. Bohemka, Sparta, Baník... vosky, oleje, směsi podivné.. I moje vlastní zkušenosti jsou rozporuplný a třeba profík důchodce, kterej nikdy v životě nic jinýho než auta nedělal (karosář - lakrník), prolejvá auta voskama dnešníma řídkejma tak dlouho, dokud z nich všema škvírama neodtejkají a přísáhá na tuhle metodu, naopak soused a veteránista se všema možnejma zkušenostma a taky se tím zabývající celej život tvrdí, že ani opakovaná ML metoda se nevyrovná se stejnou frekvencí aplikovanýmu silikonovýmu oleji kam se jen dá..
00:00:04
28.03.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: 47 47 47
21:16:57
27.03.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Teda mít na výběr mezi stříkáním dutin na Favoritu a brigádou u McDonalds, tak prchnu z jekotem někam do hlubokých hvozdů..3
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 21:19:21
21:10:57
27.03.2014
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: zatim mě to baví :-D ještě 8 let... pak tomu dojde platnost LPG. :D
18:18:31
27.03.2014
castrol
16:50:38
27.03.2014
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Dutiny dvakrát ročně... takovýho úsilí kvůli favoritovi. Kdybys šel místo toho na brigádu do McDonald's, tak místo stříkání dutin můžeš kupovat 2x ročně dalšího favorita a úsilí stejný 1
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 16:50:48
16:24:04
27.03.2014
darklord
-> minno: 157
15:53:36
27.03.2014
Tomaso435
-> minno: favorit vole 3 tvrdě pracující favorit :D
15:48:00
27.03.2014
minno
-> Tomaso435: auto, alebo favorit? :)
15:43:38
27.03.2014
Tomaso435
-> dragon_cb_cz: tak jasně. já dělám dutiny 2x ročně. jelikož auto je nonstop v provozu.
13:31:53
27.03.2014
dragon_cb_cz
-> Tomaso435: Moderní vosky jsou vzlínavý a vytěsňujou vlhkost líp než ten konkor. A řeči o tom že co je mastný to nerezne jsou taky dobrá blbost - ty jsi asi nikdy neviděl svisláky na škodovce? Ono jde taky o "trvanlivost" tý mastnoty - co jsem slyšel tak i dlouho neměněnej převoďák dokáže do sebe pochytat tolik vlhkosti, že najdeš korozi i na vnitřnostech převodovky....
13:02:46
27.03.2014
Kocvin
-> Tomaso435: Pravdu díš. Já používám taky starý upravený hasičák jak psal TAZ1500 a přípravky rezistin ML nebo konkor 101..
upraveno 1x, naposled 27.03.2014 13:04:49
12:58:01
27.03.2014
Tomaso435
-> sbf: vždyť jo :) zastříkej si starou konzervu voskem :) uvidíš co to pod tim udělá. teda neuvidíš, protože tam nakonec nic nebude na co bys koukal. Nový auto jedině vosk, ale načatý auto jedině volej co vzlíná za tepla. - myslim že praxe hovoří za vše. všichni tu měníte blaniky a řešíte schnilý prahy a nevim co, a ja tam mam stále to co tam bylo z výroby... skrze mastnotu ještě nikdy nic nezrezlo.
12:50:17
27.03.2014
sbf
kup si normalne body (biely vosk na dutiny) za 4 eura a pistol za 10 eur, na pixoviny typu 5 konkorov do gybla sa vykasli, snad sa autor neurazi hoci je takychto volovin po interete kopec a pomalsi sa mozu chytit
17:52:28
26.03.2014
Tomaso435
-> Mecanicien: ja nevim nehrotíš to moc?

5x sprej konkor 101 co používá i armáda čr, jeden kýbl horkej vody, do toho nahazýš ty spreje aby se natlakovali a olej byl řidší. koupíš nastavec - hadičku s rozprašovačem kterou dáš na sprej místo klasickýho tlačítka.

Navrtáš díry do prahů sloupků lemu, na to si opatříš příslušný záslepky aby sis pak nenavrtal pruměr jinej než sou záslepky. vyházíš vnitřek aby ses dostal k podlaze a vnitřním prahům, autem si najedeš na vobrubák aby ses dostal i pod něj a začneš... začinam od spodků pokračuju prahama, dveřma vnitřkem, kapota nosníky atd... výsledkem je pár litrů oleje v dutinách, kterej z auta teče celej rok když je pěkný teplo :D

do ramen stříkám toto také. Na podběhy spoj prahu, a podlahu jedině něco na spodky na bázi bitumenu. hlavně ne hrbolek. děsně pórovatí.



jnak samozřejmostí před nástřikem spodku je ho umejt a to tak že nástřik bude na čistým autě né na bahně
upraveno 1x, naposled 26.03.2014 17:52:53
18:36:35
25.03.2014
TAZ1500
ja mam forichtung na dutiny ze staryho hasičaku a stary ofukovací pistole a delat s tim je parada
19:20:45
23.03.2014
castrol
19:18:50
23.03.2014
Mecanicien
Zdravím, chtěl bych si na svojí škoudovce udělat dutiny. A chci se zeptat co to všechno obnáší. Co je na to potřeba za vybevení (kompresor, stříkací pistol...), čím se to vystřikuje (jakým konkrétně přípravkem, jestli se to před tím nějak čistí, kolikrát, atd...), A co všechno jsou přesně dutiny na škodovce stodvacítce? Ještě, čím se dělají ramena a daší podobné části podvozku. Děkuji
Extreme Tyres