skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
střecha š110r na kastli š100?
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
děkuji, ale vzávám to, střecha je šrot
Zastavil:P@wlos
11:11:47
19.08.2013
19.08.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
kdyby nekdo chtel tak jeden slušnej skelet pravidelne prolitej olejem by byl na tento účel k mání, s možností prepravy po republice... my už ho potrebovat nebudeme
16:23:52
18.08.2013
18.08.2013

m8rinek
-> Hurdis: Asi tak, torpédo se bude pasovat dobře, je tam k tomu přístup, Bčko je jasný, ale Csloupek s platem je velikej díl...
Chce to vše zajistit proti pohybu a opatrně rozpertlovat...
Chce to vše zajistit proti pohybu a opatrně rozpertlovat...
16:17:55
18.08.2013
18.08.2013

Hurdis
Pár takhle rozdělaných skeletům už jsem viděl, "doma" je taky jeden 100% skelet na setkání se shnilou 2D verzí uskladněn, ale osobně na podobné věci nemám um.
Co jsem měl možnost vidět, tak základ je sesazení A sloupků a spodní části předního okna. A klasicky hlídat spodní část skeletu z kila v místě bývalých B sloupků a zadního zavazadlového prostoru proti sevření a celou podlahu hlavně proti proti deformaci zatížením při práci. Co se týče odříznutí a dopasování zadního plata, což je dle mě nejzásadnější úloha, to jsem viděl bohužel v jednom případě před úplným započetím a v druhém případě před dokončením, takže o podstatné jsem přišel. Naproti tomu napojení posunutého B sloupku a šikmé výztuhy pod panelem zadního blatníku už vypadalo v obou případech intuitivně.
Co jsem měl možnost vidět, tak základ je sesazení A sloupků a spodní části předního okna. A klasicky hlídat spodní část skeletu z kila v místě bývalých B sloupků a zadního zavazadlového prostoru proti sevření a celou podlahu hlavně proti proti deformaci zatížením při práci. Co se týče odříznutí a dopasování zadního plata, což je dle mě nejzásadnější úloha, to jsem viděl bohužel v jednom případě před úplným započetím a v druhém případě před dokončením, takže o podstatné jsem přišel. Naproti tomu napojení posunutého B sloupku a šikmé výztuhy pod panelem zadního blatníku už vypadalo v obou případech intuitivně.
15:56:41
18.08.2013
18.08.2013

m8rinek
-> Aidamgonnahate: Tak hlavně na tom ,,nic,, není, jde hlavně o pečlivost a šikovnost bastlera. Když jsem viděl Caimanovo auto na živo tak jsem musel smeknout, přestože to není bůhvíjakej svářeč, už vůbec ne klempíř, tak mu to ale moc pěkně lícuje, kam se hrabe moje nepřevařovaný erko s rozlezlou kaslí...
15:47:31
18.08.2013
18.08.2013

P@wlos
tak kastle je doma, ted už jen dostat kuráž 

14:58:40
18.08.2013
18.08.2013

Aidamgonnahate
-> m8rinek: Přesně tak..Jeho 3D stolice :D Bohužel je to jen asi 5 trubek svařenejch..Ikdyž je pravda že nejsou placaté takže je to fakt 3D ..:D
14:46:47
18.08.2013
18.08.2013

m8rinek
Případně p. Vostrý na to má nějakou nanotechnologii, nedávno tu vystupoval pod nickem klempírna a chvástal se jak jsou nejlepší :P.
23:24:38
17.08.2013
17.08.2013

m8rinek
21:46:26
17.08.2013
17.08.2013

Nwkt
-> Peťa Klíč: Coby nejsou kastle na kupé, tak se dělá ze sedanů
21:36:58
17.08.2013
17.08.2013

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
huh ? 

19:43:11
17.08.2013
17.08.2013

P@wlos
Zdravím, má někdo zkušenosti s přehozením střechy z erka na stovkový podvozek? rady? tipy? triky? děkuji za jakýkoliv názor...
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
děkuji, ale vzávám to, střecha je šrot
Zastavil:P@wlos