A teď si představ, že mám auta 4, z toho 2 provozní a z těch 2 aktuálně jedno neprovozní a druhý úzkostlivě schovaný v garáži, protože jsem to před Vánocema umyl a nechce se mi to zasrat.

Vozejk mám taky, akorát tak kokotskej, že dobře jede jenom prázdnej. Jakmile ho naložíš, příčný listový pero s tou károu houpe ze strany na stranu a to je tam naloženo třeba jen 300 kg. Pokud Toledo zrušim bez náhrady, tak budu moct tahat vozejk jen 120 nebo Favoritem a to neni zrovna praktický.
Bastlit tažný na Oct se mi nějak nechce. 
O dodávkách jsem dosud nepřemejšlel, žiju v domnění že v tý ceně co píšeš je dodávka tak jako do konce technický a pak do hutí. Což bych asi během reko spotřeboval takovejch dodávek několik.

Aktuálně mi vychází nejlíp prostě to Toledo ještě zprovoznit a pak za rok za dva poslat do hajzlu.
My jezdíme denně trasu domov -> Pardubice, takže moje myšlenka je hlavně taková, že bych navážel materiál jakoby vytěžovačkou cestou z práce (klidně i s vlekem). Nemusim toho brát vždycky kamion.












