Spolehlivost, no uz zacinam pomalu pezotu duverovat, ale ze zacatku jsem jel delsi cesty(50-200km) radsi se 120. Ono totiz v pezotu je trochu naladovejsi elektrika, obcas neco nejde a neco zas jde kdyz jit nema atd, hlavne packy pod volantem,a obcas nejaka zoxidovana kostra. NA to ze pokoupi v aute vic veci neslo nez slo uz je to banalita

Ceny dilu jsou opravdu drazsi. Predchozi majitel meho gticka vymenil brzdove kotouce a desky-komplet, spojku a jednu stabilizacni tycku, kulaky, stredovy a koncovy tlunic vyfuku a vyrezal nefunkcni kat. Na tom najel necelych 20000km. Oprava vyfuku bohuzel prasostylem, takze uz ma za sebou lecebnou kuru, zavareni prasklych vyfukovych svodu(vyfukove plyny skoro propalily expanzku), vygenerovani noveho prvniho dilu vyfuku+navareni vlnovce a atrapy katu kvuli stk.
Ja jsem na aute uz vymenil zadni loziska kol(asi zatim nejvetsi palka 1 strana cca3000), druhou stabilizacni tycku,horni ulozeni prednich tlumicu, vodni pumpu a rozvody(po 127000km uz bylo nacase)+drobne opravy hlavne elektriky a dily z vrakace.Celkem jsem v tom za cca 20000. Predni ramena a zbylek podvozku je original a zatim drzi, i dle slov technika na stk vsechno v poradku. Casem jestli si to to auto zaslouzi,prijdou nove tlumice a asi by chlela udelat hlava-gufera na ventilech.
Kastle je na svoje roky v dobrem stavu, meneny jenom predni blatnik(koroze) a predni kapota(krapet se za jizdy otevrela). Co me nejvis stve ze predchozi majitel orval gti listy a auto kompletne zahladil, tim auto ztratilo hodne ze sveho vzhledu.
Jestli takove auto kupovat? No ja osobne jsem ho kupoval jako spotrebaka a hlavne jsem to auto znal cca 6 let dozadu a vedel co na nem bylo delane a jak s tim dotycny jezdi(jako prase
