Sice mám Subaru Legacy 2.0 ale je to vesměs stejné. 1.6 nebrat. Je to málo. Přece jen tam berou pernamentně 4 kola.
Napíšu, čeho jsem si za provozu všiml.
Slabé stránky jsou asi trochu spotřeba, cena ND (téměř neexistuje druhovýroba). Zase na oplátku subaru patří ke kvalitním autům, takže se tam toho moc nesere.
Při koupi je nutné otestovat vyskózní spojku. Jezdí se chvíly dokola a pokud se auto začne dusit, tak nebrat. Oprava je dooost mastná.
Dlaší nevýhoda je skovaná za 4x4 a právě tou vyskózní spojkou. Na autě musí být neustále stejné kola (stejný vyrobce, správně nahuštěné, stejně stejé). Pokud dojde k neopravitelnému defektu jednoho z kol musí se vyměnit všechny 4. Protože pokud je jedno kolo jiné, tak dochází k rozdílu otáček kol a časem odejde přávě ta spojka.
Jestli si nikdy nejel subaru, tak budeš čučet. Plochý motor + stálý náhon 4x4 dělají divy. Né nadarmo se o subaru říká, že sedí jako na kolejích. Další výhoda je v zimě. Člověk vždy dojede. Jedíná nevýhoda je že to i na sněhu jede jak blázen, ale brzdí to jako každé jiné auto, takže na to nezapomínat
Jo ještě pokud subaru (nepočítám WRX) tak jedině kombi. Kvůli zadní hnané nápravě má nízký kufr a moc se tam toho nevejde.
Snad sem ti trochu pomohl.