
1.8i jsem měl taky, povedený motor. Jediné, co ho snad po letech trápí, je rosení oleje mezi hlavou a blokem v místě vracečky oleje.










Před měsícem dával nový klima kompresor a domlouval si další servis na brzdy.














Nějakou korunu to sežere, no.

















Tak jsem tam ráno jako čůrák šiboval třema autama, abych mohl jet do práce.
Počítám, že vydržela tak dlouho jen díky tomu, že je u spolujezdce pod podlahou.



Jestli to jen dokurvili do Volva nebo to byl větší problém.
V práci nám totiž klekla 1.6d s 80kW, tak sem si říkal, jestli to má souvislost.


Po mnoha letech je to moje první těžké FWD auto.


Pozpátku nevím, vždycky jsem na stání jen couval. A to bych čekal, že když je motor v podstatě mezi domky a hodně vzadu, tak že to bude lépe zatížené a s lepší trakcí. Ale asi je to už dost těžké. Navíc mi to vyjde dycky tak, že levým kolem stojím na mokré trávě a pravým na pevném štěrku.




Tam byl taky 2.0 100kW.








Tady bych rád přežil léto a podzim bez nutnosti kupovat byť jeden pár. 


to tam narvali knot zvenka, převážili a zpátky na auto 







