skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
regulátor alternátoru
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
.,
Zastavil:ZZ__Top
23:42:32
15.07.2015
15.07.2015

ZZ__Top
Díky za vysvětlení. Mimochodem uhlíky jsem už vyměnil. Na jednom byli ještě délkově ok, ale na druhém už docela kaput.
22:58:15
15.07.2015
15.07.2015

Markop
Je tam také, vevnitř. Chrání elektroniku regulátoru před napěťovými špičkami, které se mohou naindukovat v budícím vinutí.
17:21:28
15.07.2015
15.07.2015

ZZ__Top
Potřebuju se zeptat. Mám tu dva regulátory z alternátorů na feldu. Jeden 55A, druhý 70A oba Magneton.
Z jednoho regulátoru se nedá vyčíst nic a na druhém je jen 14V a v místě kde jsou šroubky 26 a 06. No myslím si, že budou původní.
Chtěl bych na nich vyměnit uhlíky. Na obou jsou už krátké a když už to budu dělat tak si udělám druhý do zásoby.
Přemýšlím jen nad jednou věcí. Z vnitřní strany nad uhlíky je na jednom regulátoru dioda (původem z 55A alternátoru) a na druhém ne. K čemu tam je? Mám ji tam nechat nejspíš. Ale proč není na druhém?
Z jednoho regulátoru se nedá vyčíst nic a na druhém je jen 14V a v místě kde jsou šroubky 26 a 06. No myslím si, že budou původní.
Chtěl bych na nich vyměnit uhlíky. Na obou jsou už krátké a když už to budu dělat tak si udělám druhý do zásoby.
Přemýšlím jen nad jednou věcí. Z vnitřní strany nad uhlíky je na jednom regulátoru dioda (původem z 55A alternátoru) a na druhém ne. K čemu tam je? Mám ji tam nechat nejspíš. Ale proč není na druhém?
Přispívání do tohoto tématu bylo zastaveno. Důvod:
.,
Zastavil:ZZ__Top