skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozdělovač favorit Bmm
13:27:28
12.05.2015
12.05.2015

minno
-> francomk 12.05.15 08:47:55: tiež som skúšal jazdiť na BMM rozdeľovači so "starým typom" palca a fungovalo to úplne normálne, žiadne cukania.
11:48:23
12.05.2015
12.05.2015

castrol
-> francomk: aspoň niesom sám v tom prvom bode 

08:47:55
12.05.2015
12.05.2015

francomk
-> castrol: Tiež ho nemám nalepený, dokonca som pár km jazdil s palcom z karburátorového favorita
Ale to bol iný príbeh o cukatúre 


13:38:47
11.05.2015
11.05.2015

castrol
-> Milan 136: tak s takou som sa nestretol
07:39:00
11.05.2015
11.05.2015

MOLSO
-> vencafavo: ak je to BMM a cuká pri ustálenej rýchlosti a po jemnom pridaní plynu už ide, vymen hall 

22:54:43
10.05.2015
10.05.2015

Milan 136
-> castrol: origo byly prilepeny a bez destrukce to vetsinou nejde sundat
17:23:49
10.05.2015
10.05.2015

castrol
-> minno: tiez nelepim a neviem o tom ze by niekto nalepene mal 

16:07:09
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
na té první fotce to možná zkreslila špína a trochu stín,proto jsem udělal foto z více úhlů
16:04:34
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
jinak tu je palec ze strany kontaktu.Zajímavé je že palec např v autokelly nemá na vrchu ty dva cvočky?
15:59:33
10.05.2015
10.05.2015

minno
-> vencafavo: Toto máš po stranách vydreté. A na tej prvej fotke čo si dával, to ale vyzerá v poriadku, tak potom neviem.
Pliešok je OK, ten slúži len na pružné zaistenie palca v rozdeľovači.
Pliešok je OK, ten slúži len na pružné zaistenie palca v rozdeľovači.
15:51:03
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
je to jen ten jeden,nafocený vícekrát.Mám malou prosbičku-mohl by jsi mi nějak v kostce říci,kde je v něm ten důvod vůle?A nač je ten výřez s plíškem?nemá na konci něco ulomené?já toho z vnitřku palce až tolik nepoznám.Díki ti moc
15:36:41
10.05.2015
10.05.2015

minno
-> vencafavo: To je jeden palec, či dva? Tento sem -> vencafavo 10.05.15 15:24:45: je KO, preto si tam mal takú vôľu. Inak lapiť palec asi nie je až tak potrebné, tiež ho nemám prilepený na BMM rozdeľovači. Hlavné je, aby bol OK. Prilepenie asi pomôže tomu, aby sa to časom takto nevydralo.
15:25:23
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
taky
15:24:45
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
palec2
15:24:17
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
palec
15:04:43
10.05.2015
10.05.2015

minno
-> vencafavo: a stav palca zospodu?
14:44:20
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
Tak změna plánu-rozdělovač v autě zůstane.Palec má vůli hroznou,ale když jsem ho sundal(někdo ho vůbec nepřilepil,šel vytáhnout rukou)ale hřídel se skoro nehne,takže nalepit nový palec a bude to ok?
10:21:20
10.05.2015
10.05.2015

castrol
-> vencafavo: je to lepidlo na plasty a gumu tak nieco podobne tomu ale zohnať sa da
10:13:39
10.05.2015
10.05.2015

vencafavo
vím,vím
,ale když jsme u toho,čím lepit?kniha říká Loctite 406,ale nevím zda ho někde v obchodě seženu

23:24:10
09.05.2015
09.05.2015

minno
-> vencafavo 09.05.15 12:11:15: A nebude problém len v samotnom palci? Zvykne sa tam vydrať vnútro v palci a potom je tam veľká vôľa (ale až taká veľká ako píšeš asi nie). Inak u BMM rozdeľovača by sa mal palec lepiť - tak aspoň vraví múdra kniha.
13:57:15
09.05.2015
09.05.2015

Markop
-> vencafavo: Vyjmutí je snadné a dělá se to tak jak píšeš (řemenice na nulu, palec musí směřovat k označenému vývodu, tedy dozadu).
12:11:15
09.05.2015
09.05.2015

vencafavo
Zdarec všem,mám problém se svým favoritem,je to solitaire 1.3 50 kw BMM,poslední dobou dost škube v rozmezí 1900-3000 ot/min,pokud udržuji otáčky.Když přidám zprudka-v pořádku,pokud udržuji rychlost nebo přibrzdím ubráním plynu a potom jemně přidám,škube.Nepomohla výměna kabelů a svíček,proto jsem zkontroloval vnitřek rozdělovače a ejhle-palec má vůli skoro mezi dva kontakty(cca čtvrt otáčky rozdělovače).Takže problém bude asi zde.Můj dotaz zní:vyjmutí rozdělovače je klasické-řemenice na 0,povolit dva šrouby příruby a vyjmout?Ptám se možná blbě,ale už to je nějaký pátek,co jsem to naposledy dělal.Díky všem za odpovědi