
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zapalování Uti-6000s
10:05:47
18.02.2015
18.02.2015

stanleyAT
-> sep: Máš pravdu. Já sem ten test ze starého SM četl a jako špatně to nevypadá. Dřív to podle mě mělo smysl montovat dnes už asi ne když rovnou bezkontakt koupím za 2 stovky...

09:45:06
18.02.2015
18.02.2015

sep
-> stanleyAT: :kdysi jsem tohle zápalko řešil s člověkem který to svého času (poč.90. let) dovážel a prodával ,(jen pro zajímavost,cena kolem 2000,-) a neměl za celou dobu jedinou reklamaci,testováno tenkrát ve SM,ve zkratce prodlužuje a zklidňuje hoření jiskry.
09:26:38
18.02.2015
18.02.2015

stanleyAT
Tak to UTI má výhodu v tom, že kdyby někde na cestách odešlo, tak spojím dva konektory, tím ho vyřadím a jedu klasicky bez něj. Za ty peníze si rači koupím nové svíčky, palec, víčko a hotovo. 

08:04:41
18.02.2015
18.02.2015

minno
-> stanleyAT 17.02.15 17:50:24: ono ide hlavne o tú bezúdržbovosť. Samozrejme, aj kontaktné zapaľovanie dokáže fungovať pekne a spoľahlivo, ale treba sa tomu občas povenovať.
-> Tomaso435: zabil
-> Tomaso435: zabil

20:29:45
17.02.2015
17.02.2015

Tomaso435
-> minno: prečo by nezohnal druhý? 

17:50:24
17.02.2015
17.02.2015

stanleyAT
-> minno: Čekal jsem takový názor. Podle mě klasické kontaktní zapalování funguje spolehlivě, když se občas vyčistí kontakty a seřídí. Takže asi opravdu nemá cenu tam nějaký bazmek dávat, který kdovíjaké zázraky stejně nenadělá. A když bych chtěl opravdu nějaký vyšší level tak rovnou fávo bezkontakt. Kašlu teda na to. Díky 

10:26:18
17.02.2015
17.02.2015

minno
Čo sa týka elektronického zapaľovania, to dokáže spoľahlivo fungovať aj klasické favoriťácke ETZ, takže by som s tým zbytočne nevymýšľal. S týmto červeným čudom na fotke si asi tiež teda moc veľmi nepomôžeš. Navyše v prípade poruchy druhý kus do zálohy asi len tak nezoženieš.
Kde by som videl ale hlavný problém u týchto zapaľovaní je mechanická regulácia predstihu. Práve tá je náchylná na samočinné vylaďovanie a nepresné odpaľovanie. Takže ak už špekulovať a čakať rapídne zlepšenie, šiel by som v prvom rade cestou zbavenia sa mechanickej regulácie.
Kde by som videl ale hlavný problém u týchto zapaľovaní je mechanická regulácia predstihu. Práve tá je náchylná na samočinné vylaďovanie a nepresné odpaľovanie. Takže ak už špekulovať a čakať rapídne zlepšenie, šiel by som v prvom rade cestou zbavenia sa mechanickej regulácie.
09:25:32
17.02.2015
17.02.2015

stanleyAT
Nazdar, máte někdo zkušenosti s dobovým tranzistorovým zapalováním UTI-6000S ? Mám možnost mít za 700 úplně nepoužité. Jednu chvíli jsem měl namontované ETZ-05 nebo nějak tak, ale musel jsem to vyhodit pryč... Bylo to hrozné. Co myslíte vyplatí se to namontovat nebo je to další věc k ničemu?