Bosch 1227020015
Tuší někdo zda je vhodná k použití na fávu?
dle netu je to wv 1.8 - Seat 1.2 :-D
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
B O S C H - zapalovací cívka
prohledat
18 příspěvků (zobrazeno 1 až 18) od 13.02.2015 do 06.01.2016, založil/a su.tech – nezodpovědný hajzlík
14:59:25
06.01.2016
06.01.2016

Tomaso435
08:02:46
09.12.2015
09.12.2015

Jozka
-> Lůďa: Mám nějakou starší černou evoluci, která jinak vypadá asi takhle nejspíš z 80. a fungovala - teď jí vozím jako záložní.
03:26:38
09.12.2015
09.12.2015

Lůďa
nikdo?
21:14:14
28.11.2015
28.11.2015

Lůďa
Dnes jsem v garáži vyštrachal tuhle cívku BOSCH, jezdí ji třeba někdo? Případně spokojenost? děkuju ...
21:12:34
02.03.2015
02.03.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Martin136COUPE:
21:10:53
02.03.2015
02.03.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> Martin136COUPE:
23:13:38
15.02.2015
15.02.2015

MVM
Na cívce je přímo napsáno: Cívka pro tranzistorové zapalování, cívka s vysokým výkonem - používat pouze s předřadným odporem (v obvodu prim.vinutí) a nebo s regulovaným koncovým stupněm. (můj rychlý hrubý překlad..)
11:38:36
15.02.2015
15.02.2015

Martin136COUPE
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Multimetr máš zapojený špatně. Černý měřící hrot připoj do zdířky označené COM tj. dolů a červený připoj tam kde byl černý tj. do zdířky VΩmA. Rozsah měření ohmického odporu otočným přepínačem máš nastavený OK.
Ještě bych dodal, že to měříš jenom "hračkou" a ne měřícím přístrojem, takže ber údaj na displayi s rezervou. Min. dle přesnosti měření na daném rozsahu a digitů dle manuálu od výrobce.
Prvotní měření samotných hrotů a následné odečtení této hodnoty od výsledku s přípojeným primárním vynutím cívky je také důležité.
Ještě bych dodal, že to měříš jenom "hračkou" a ne měřícím přístrojem, takže ber údaj na displayi s rezervou. Min. dle přesnosti měření na daném rozsahu a digitů dle manuálu od výrobce.
Prvotní měření samotných hrotů a následné odečtení této hodnoty od výsledku s přípojeným primárním vynutím cívky je také důležité.
00:35:38
15.02.2015
15.02.2015

Petr Urban
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Jak jsem našel dle čísla cívky a potvrzuje to naměřený odpor, je to cívka pro zapalovací modul, který cívku budí - něco jako ETZ u favorita, ale u jiných značek zřejmě modernějšího typu, protože by to měla být cívka pro brko jako byla BMW 6 E24, Porsche 928 a dalších cca 15 typů aut z let 1970-1985 :)
17:08:21
14.02.2015
14.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
A odpor cívky. Samozřejmě to lítalo, takže hodnota až po ustálení.
17:06:55
14.02.2015
14.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Nejsem nějak elektrotechnicky vzdělán, tak nevím, jestli jsem to měl dobře nastaveno proto vyfoceno tak aby bylo vidět jak je nastavený přístroj a co ukázal na cívce.
Zde odpor přístroje.
Zde odpor přístroje.
17:05:02
14.02.2015
14.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> MVM: Jo díky, už se ke mě tyhle info dostaly a už to řešíme s Urbim. Díky.

12:01:30
14.02.2015
14.02.2015

MVM
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Cívka je pořád jen indukční civka. Každopádně je to pro tranzistorový zapalování - tzn. změřit pokud možno co nejpřesněji (má vliv teplota) odpor primárního vinutí a sekundárního .. případně porovnat s hodnotama cívky š. favorit.


17:39:00
13.02.2015
13.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
.
17:38:52
13.02.2015
13.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
.
17:38:39
13.02.2015
13.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
.
17:38:27
13.02.2015
13.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
.
17:38:16
13.02.2015
13.02.2015

su.tech – nezodpovědný hajzlík
Jezdí někdo tuto zapalovací cívku? Zajímají mě zkušenosti, provozní spokojenost, kvalita výrobku a jeho schopnosti. 
