skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
AlternÁtor Z Favorita Do Škody 125
17:51:15
04.12.2014
04.12.2014

StepaNoFUN
-> TONCEK: Pokud tenhle kabel zrušíš, nenastartuješ. To je napájení cívky. Takže jenom zaizolovat ten konektor, co vedl na dobíjecí relé a nechat bejt.
09:07:26
04.12.2014
04.12.2014

TONCEK
stepan fun= děkuji za radu, jen se chci ještě optat, ten černý kabel co vede z regulátoru, ( myslím pozice 54/64), na indukční cívku na vívod 15,ten mám taky zrušit?
19:10:53
03.12.2014
03.12.2014

Markop
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Prodávali se regulátory, kde to vyřešené bylo. Poznali se podle kablíku navíc, s očkem, na svorku B+
Potom altík držel stálé napětí. S malou řemenicí i na volnoběh i se světly.

18:24:00
03.12.2014
03.12.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Eidy: Nema no...
17:57:17
03.12.2014
03.12.2014

Eidy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ok, nějak jsem předpokládal, že Fa altík už má tohle vyřešený.
17:15:03
03.12.2014
03.12.2014

Lukyn Fakír
-> darklord:



17:13:29
03.12.2014
03.12.2014

darklord
-> Lukyn Fakír: no alebo moja predosla odpoved 

17:12:55
03.12.2014
03.12.2014

Lukyn Fakír
-> MOLSO: -> darklord: jasné, já sem si nebyl jistý
díky kluci, no to uchycení no to je pak v pjdely no to by se muselo vyřešit 


17:12:04
03.12.2014
03.12.2014

Domajz
-> darklord:



17:10:34
03.12.2014
03.12.2014

darklord
-> Lukyn Fakír: co chces riesit elektricky? pripojis plus z baterky a kontrolku, nic viac tam neni. problem je v montazi a remenici.
17:08:40
03.12.2014
03.12.2014

MOLSO
-> Lukyn Fakír: elektricky sa zapajaju vsetky rovnako. problem je len s prichytenim a remenicou.
17:08:01
03.12.2014
03.12.2014

Lukyn Fakír
-> darklord:
ty jsi ale vtipálek
né tak zajímá mě to ohledně nějakýjo el. přepojovaní či tak něco, prostě jestli ho tam můžu dát tak jak sem ho vytahl, krom řemenice žejo
ta musí být na fáčko



17:02:18
03.12.2014
03.12.2014

darklord
-> Lukyn Fakír: mozes
do kufra, na sedacku, na podlahu 


16:56:23
03.12.2014
03.12.2014

Lukyn Fakír
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hele využiju tématu, ale nechcu nějak zbytečně zasírat, mám doma myslím 70ku altík z 1.6 feldy, můžu ho dát do formana?
16:51:26
03.12.2014
03.12.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
-> Domajz: Jedine vyresit drzak. Zapojeni je ok. Baterka ti dyl vydrzi, lip to startuje atd...
-> Eidy: To taky, ale na mysli jsem to nemel, viz TemnyPan :-)
-> Eidy: To taky, ale na mysli jsem to nemel, viz TemnyPan :-)
15:09:06
03.12.2014
03.12.2014

darklord
-> Eidy: myslim ze to napisal spravne, magnetony malokedy drzia stabilnych 14V
14:47:43
03.12.2014
03.12.2014

Domajz
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A co alternator z Fabie do 40 kw strikackoidniho Formana? Je potreba nejakejch rozsahlejch uprav?
14:35:13
03.12.2014
03.12.2014

Eidy
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Patrně máš na mysli vyšší proud.

14:29:10
03.12.2014
03.12.2014

Matthes, záškodník z TechWebu
Podotykam, ze se poustis do naprosto nesmyslny upravy. Za 500 sezenes alternator z Fabie, kterej vydrzi 100 x dele a ma vyssi napeti.
14:17:18
03.12.2014
03.12.2014

StepaNoFUN
-> TONCEK: Odpojit (vyhodit) regulátor, původní kabely zaizolovat (pokud nejsou ve sdružený svorkovnici - tam není nutné), na alternátor použiješ jenom jeden z drátů, kterej vede od původního alternátoru na regulátor a pak pokračuje dopředu ke kontrolce - myslím modrej (na 100% ho poznáš podle toho, že z toho konektoru u regulátoru vedou 2 dráty) a samozřejmě zachováš silovej přívod...
13:59:39
03.12.2014
03.12.2014

TONCEK
Ahoj chlapi, mám doaz, chci dát alternátor z favorita do škody 125, když opomenu uchycení, co mám pozměnit v zapojení? Původní alternátor neměl zabudovaný regulátor. Děkuji za rady.:)