Alternátor

prohledat
6 příspěvků (zobrazeno 1 až 6) od 14.10.2014 do 14.10.2014, založil/a Dan93
řadit dle data
18:03:04
14.10.2014
tibor1
-> Eidy: dík, vyzkouším a uvidím4
11:04:51
14.10.2014
Eidy
-> tibor1: Tak zkus dát LEDku místo žárovky. Nebo ji pro začátek jen odpoj po vypnutí klíčku, abys měl jistotu, že je to tím.4
10:59:33
14.10.2014
tibor1
-> Eidy: Přesně toto mi to ted dělá, po vypnutí spínačky,se do okruhu dostává někudy cca 8v jsem naměřil na cívce a motor pořád nechce zhasnout,altík je 55A rapid
10:43:07
14.10.2014
Eidy
-> Dan93: Na Fabiáckej altík mi pasovala normální stará řemenice 100/120. Regl to má v sobě, takže naopak původní zahodíš. Jen to musíš správně zapojit na kabely a co mi to dělalo, tak jsem musel kontrolku dobíjení vyměnit. Místo žárovky dát LED s paticí bo po vypnutí spínačky motor dál běžel. Nějak to pořád krmilo okruh elektrikou. Ale bavím se teda o mém Alfáckém motoru. Jinak se to snad nikomu se škodovkou nestalo.
10:25:02
14.10.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řemenicí si nejsem jistý (to ať řekne někdo kdo to dělal), budeš muset vymyslet držák (já používám FA držák přidělanej jen za jednu dirku a kolem světa bych s tim rozdohně nejel) ;; regler to má v sobě, tzn. ten "modul" jak říkáš odšrubuješ, dáš do ** a zapojíš příslušné vodiče rovnou na altík 4
10:17:44
14.10.2014
Dan93
Ahoj, do své 100 potřebuju kvůli dobíjení kamer dát silnější alternátor, pasuje tam z felicie? jde na něj dát řemenice ze 100? a co modul dobíjení ten se bude muset dát jiný předpokládám z favorita



díky
Extreme Tyres