
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zesik
Martin /125/ : no jasně a vyndáš koberečky, aby bylo vidět, že máš každej kabel tahlej jinudy 

ono by to vypadalo ale super!!! Starý auto a super audio v něm

Nevim no, ja je tahám většinou u sebe, ale zatim sem s tim žádný problémy neměl... Třeba se dočkám 

-> F.I.K: Pleteš. odrušovač je to nejhorší stádium co může nastat. Na 5cm u konektoru se to rušení nenamoduluje, ale na 2m, kde jdou kabely těsně vedle zebe je to znát a mnohdy nepomáhá ani pořádný kabel s kvalitním stínením. Vždy je lepší udělat pořádně instalaci a vyhnout se problémům.
Nědy to slyšíš i tak, v tom ti todle nepomůže. A na konci cesty (u zesilovače) ty kabely dou zas kousek pohromadě, takže v tom nevidim až tak užitek. Když je slyšet altík, tak se dává do silový cesty odrušovač, to nemá se signálovym káblem nic společnýho, nebo se pletu?
-> U-Geen: To by měla být samozřejmost. Bohužel často tomu tak není a pak se majitel diví, že slyší v repro altík apod.
-> Tuner#2: mel jsem na mysli souhlas s oddelenymi sign. kabely od silovych...
-> U-Geen: Já už kapacitátor nemám 
-> RON: Nemyslím si, že by byla muzika k ničemu. Možná bys měl občas nějaký pořádný auto poslechnout. Nemyslím ty co hrají na sraze s otevřeným kufrem a dělají tuc, tuc (těm to zpravidla hraje hrozně), ale ty auta co jezdí na EMMA SQ a poslechneš si ho přímo uvnitř.

-> RON: Nemyslím si, že by byla muzika k ničemu. Možná bys měl občas nějaký pořádný auto poslechnout. Nemyslím ty co hrají na sraze s otevřeným kufrem a dělají tuc, tuc (těm to zpravidla hraje hrozně), ale ty auta co jezdí na EMMA SQ a poslechneš si ho přímo uvnitř.
-> U-Geen: hele ja to rikam jak to vidim ja, podle me je muzika v aute fajn, ale nic se nema prehanet, je to sice hezky, ale k nicemu
-> RON: myslis treba Votunera #2 ?
-> F.I.K: protoze nejsi audiofil a neslysis frekvence pod 40Hz a nad 20kHz jako vsichni votuneri, ktery maj auto plny kapacitoru....
-> tekno: jestli je to jako na facku, jako ze asi jo, tak za baterkou mas pruchodku do auta - tu vyndej ven, protahni kabel dovnitr auta - vyleze ti u pojistkovky, pak zase nasad pruchodku a je to
-> tekno: jestli je to jako na facku, jako ze asi jo, tak za baterkou mas pruchodku do auta - tu vyndej ven, protahni kabel dovnitr auta - vyleze ti u pojistkovky, pak zase nasad pruchodku a je to
Budto musíš objevit nějakou ucpávku za palubkou a protáhnout je tudy, nebo tam navrtáš vlastní díru.
Pak už to můžeš táhnout po stranách, nebo okolo tunelu, to už je jedno.
Někde se píše, že se maj signálový kabely tahat jinudy, než silový, ale když sem to zkoušel, rozdíl sem nepoznal. (asi sem nahluchlej)...
Tam kde budeš protahovat kabel od motoru nezapomeň dát průchodku a kus za baterku radši pojistku (nebo si ssebou voz hasičák
)
Pak už to můžeš táhnout po stranách, nebo okolo tunelu, to už je jedno.
Někde se píše, že se maj signálový kabely tahat jinudy, než silový, ale když sem to zkoušel, rozdíl sem nepoznal. (asi sem nahluchlej)...
Tam kde budeš protahovat kabel od motoru nezapomeň dát průchodku a kus za baterku radši pojistku (nebo si ssebou voz hasičák

Ahoj mám dotaz kudy nejlip protahnout kabel od baterky do kufru k zesiku kdys mam felinu ???