
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak zapojit?
Zdany - 

jen tak mimo....kostrau fáva v kufru....Př: šroub držáku bezp. pásu,pojistný hák na sedačky tam jsou dva šroubky dokastle...
-> maiky: Emmu je pstros. :))))))))) Prece. :))))))))))))))))
-> maiky: www.emmanet.cz/
co to je EMMU?
Zapojit se to dá přes rozbočovací bloky tak rovnou na kapík. Já to zapojil takhle kvůli pravidlům na EMMU.
A napojoval bych ho asi jen na woofer,protože jeho funkce je vyrovnání odběrovejch špiček a ty má woofer největší.
Samozřejmě to můžeš zapojit i na 4 kanál,tomu se meze nekladou.Je to jen na tobě.
A napojoval bych ho asi jen na woofer,protože jeho funkce je vyrovnání odběrovejch špiček a ty má woofer největší.
Samozřejmě to můžeš zapojit i na 4 kanál,tomu se meze nekladou.Je to jen na tobě.
tak který z těch schema je nejlepší? mam koupit rozbočovací bloky a nebo to napojovat v kapíku? jo a mam ten kapík zapojit na oba zesíky nebo jen na ten , na kterym bude zapojen subwofer
myslel sem napájecí ale už to asi pobíram pokud ty tři součásti tam sou, pojistka a dva rozdvojovcí bloky nebo jak se to menuje. bez těch dvou bloků by to nešlo to vše nějak naspojovat v kapíku nebo tak
a nemoh by si to drobet popsat jak si spojil chápu vše kromě zdrojových kabelů
nemoh by si mi poslat ty fotky větší na mail..
A moje sestava teď bez KAPÍKU.....
Když taháš už + od baterky,neni nic jednodužšího natáhnout s nim i mínus než hledat a řešit kostřicí body....
Jiný komponenty než máš ty,ale princip stejnej...
Když taháš už + od baterky,neni nic jednodužšího natáhnout s nim i mínus než hledat a řešit kostřicí body....
Jiný komponenty než máš ty,ale princip stejnej...

v kufru budu mít to dvojče od magnatu a už se mi tam toho moc nevejde tak nevim kam nacpu zesíky zatim mě napadá jedině za zádu na tu bednu ale tam se mi tady asi dva zesíky s kapíkem nevejdou tak nevim, ale ukostřit k rezervě nebudu moct určitě, to mam zadělaný
v kufru budu mít to dvojče od magnatu a už se mi tam toho moc nevejde tak nevim kam nacpu zesíky zatim mě napadá jedině za zádu na tu bednu ale tam se mi tady asi dva zesíky s kapíkem nevejdou tak nevim, ale ukostřit k rezervě nebudu moct určitě, to mam zadělaný
-> mirek125L: Co si takhle založit nové téma a napsat to trochu srozumitelněji? Jinak to, že by zesík v rádiu sežral baterku bych se teda při výkonu 4 x 15W rozhodně nebál. Spíš bych hledal chybu v zapojení, jestli náhodou to rádio nemá moc velký odběr. Pokud jo, tak udělat + na spínání klíčkem a nebo tam dát mechanickej vypínač.
-> maiky: Ukostření na kasli bych se nebál. Měl jsem to tak a má to tak i Tygr ve Fávu a no problem. U něj jsme to kostřili pod pořádně ošetřený plech co drží v sérii rezervu. je tam i tuším závit, takže to šlo bez problémů. To platí pro případ, že budeš mít zesíky v kufru.
Zdravím, sem tu dnes poprvé a potřebuji poradit ohledně zapojení autorádia a repra. Mám škodu 125L. Autorádio mám s CD/MP3 Sencor (4x40W) a repro je Roadstar 3-pásmové asi 16cm a 80W. Není to žádný zázrak ale stačí. Mám tedy autorádio na 4 repra po 40W, ale v autě 2 repra po 80W. A ty mi bohatě stačí. Není to velká zátěž na to rádio? Jak mám ty 2 repra správně zapojit? Na výběr je buď ISO konektor nebo CINCH. Kámoš mi je zapojil asi "sériově" přes ISO jako levý a pravý kanál..Hraje to,ale myslím že to hodně bere z baterky..? Ted rádio přes zimu momentálně nepoužívám - jednak kvůli mrazu (auto je furt venku) a taky protože ted nepracuju takže jezdím jen sem tam a ne moc daleko - baterku sem už v pátek nabíjel - alternátor asi nestačí dobíjet (málo jízdy-hodně startování). Budu asi potřebovat výkonnější alternátor. Prosím poradte někdo ! Předem díky
prej tahat mínus přímo od baterky má výnam až u dražších zástaveb, ale nevim jak to je necham si poradit
tady mam ještě jeden komentář:
No ukostřit můžeš vzadu, já bych to udelal tak ze bych od baterie
privedl + na kapacitor a dvakrta plus bych dal do zesilovacu.
Z kostry bych vedl minus na kapacitor a z kapacitoru 2 kostry do
zesilovacu, takto se to osvedcilo, jinak se stava ze to pak zlobi.
No ukostřit můžeš vzadu, já bych to udelal tak ze bych od baterie
privedl + na kapacitor a dvakrta plus bych dal do zesilovacu.
Z kostry bych vedl minus na kapacitor a z kapacitoru 2 kostry do
zesilovacu, takto se to osvedcilo, jinak se stava ze to pak zlobi.
radio zatimnecham rozdrojky to jistí je to dočasný, ale jinak proč myslíš tahat mínus přím od baterky? jo a jak vedu plus od baterky pak pojistak a pak bych ro rozbočoval v tom bloku tak to můžu přivést do kapíku a z kapíku vést už rovnou dva plusy na každej zesík ne?
Rozhodně tahat i mínus od baterky. Ale asi bych dal lepší rádio než ještě rozbočovat rozbočený kabely ))))
druhej návrh od jednoho típka, ale nevim jak to ukostřovat u fava neni moc kde spíš by se mi líbilo to tahat přímo mínus z baterky
potřebuju zapojit
-autorádio blaupunkt co má je jeden pár výstupu na signál, takže se musí použít pár rozdvojek
-4kanál zesilovač magnat x cite 560
-dvojče subwofer magnat xpres 212
-4kanál zesilovač megakick solaris
-ovály hertz dcx 690
-kompa hertz dsk 165
-kapacitor 1F
-a nějakou pojistkovku jednu či dvě jak bude potřeba
zkusil sem něco nakreslit ale je to asi zbytečně složitý a asi i špatně
-autorádio blaupunkt co má je jeden pár výstupu na signál, takže se musí použít pár rozdvojek
-4kanál zesilovač magnat x cite 560
-dvojče subwofer magnat xpres 212
-4kanál zesilovač megakick solaris
-ovály hertz dcx 690
-kompa hertz dsk 165
-kapacitor 1F
-a nějakou pojistkovku jednu či dvě jak bude potřeba
zkusil sem něco nakreslit ale je to asi zbytečně složitý a asi i špatně