
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
TISKOVE PROHLÁŠENÍ :-)):
jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...
mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....
děkuji
vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.
PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)
PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)
NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)
Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009
videou:
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU
detail stavby auta -
Povoz Škoda 120 GLS - los detailos
Podvozek
Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů
- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy
- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení
- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)
Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m
- nové nohavice, ramena, poloosy
- nová ložiska
- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)
Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí
Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)
Převodovka a motor
Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou
Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým
- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky
- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový
Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)
dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.
Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)
Rok 2009 dosklad a první expedice
Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více
Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????
2011 - BOURAČKA
18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu
2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)
8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace
13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...
15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo
18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe
21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu
29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou
7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad
16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)
21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová
24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)
2012 - PAUZA
- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....
2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny
- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.
duben 2013
- začíná reinkarnace
květen 2013
- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení
- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..
červen 2013
- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky
- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku
září 2013
- plechy vyzvednuty od páně Appla
- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)
říjen2013
- doskládáno, připraveno na STK
- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)
LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ
- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí
- 5.8.1983 naskladnil Tuzex
- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy
- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8
- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí
- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)
2014 - zpět na silnice
- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat
jelikož jste si jistě v posledních dnech všimli, že v rámci dlouhodobě připravované a zákeřné akce, v jejímž stojím čele, byl na týden odepřen přístup největšímu "velebiteli" zdejšího webu, a já se i přesto, snažím neustále pošpinit jeho práci. Chtěl bych tímto požádat vážené členy komunity, aby se mnou již nadále nekomunikovali a nesnažili mne jakkoliv oslovit.. je zcela zřejmé, že se následně dostanete zcela do mých spárů, budete mnou nadále ovládáni a spiknutí poté dostává ráz organizované činnosti, bezmála protistátního charakteru...
mohu se asi cítit i provinile, že zmizely články, jejichž hodnotu dnes již těžko dokážu posoudit a nejsou zakládány ani další fotogalerie.. často zde, zcela zbaven smyslů (jak jsem byl diagnostikován), oponuji a zavrhuji zcela ojedinelé stroje řady 742... provádím veřejné hanobení, dokonce mám i jízlivé poznámky a pobuřuji tak zdejší čestné osazenstvo... a v neposlední řadě, jsem zhřešil nejvíce, když jsem se přiklonil na cestu moderních vozů, se kterými již nikdy nezažiju tu slast při řízení, ten sametový běh motoru, krásně dávkovatelné brzdy, vedení auta na hranici smyku, výbuch emocí když řežu zatáčky jak podle hodinek... jsem to já ale hlupák trpící demencí... ano, to je má diagnóza dle zdejšího mravokárce, což mne ale opravňuje psát zde tato uštěpačná slova... zařiďte se prosím podle tohoto prohlášení a udělejte si názor na zdější web....
děkuji
vyšinutý, titulem Ing. zkažený, vztahovačný, prolhaný a rejpavičný Větévka a spol.
PS. kdo je spol. nevím, ale dotazy směřujte na pána zmíněného v textu nahoře :-)
PS: prosím o odebrání z oblíbených, vypadá to pak, že se mnou souhlasíte. A jak na srazech všichni říkají (nevím kdo?), už mě zde nemůže nikdo ani cejtit a mám dle mravokárce ihned vypadnout, aby se pozvedla úroveň zdejších stránek :-) zároveň mám Karkuli rozebrat do šrotu a tím by bylo učiněno zadosti jeho egu a on by zde mohl neomezeně vládnout - moje odpověď: leda nasr.at...:-)
NIC Z TOHOTO AUTA NENÍ NA PRODEJ - JSEM SYSEL, VŠE SI NECHÁM :-)
Švédskem za panem losem 2009 - www.jedemsvetem.cz/cestop is/svedskem-za-panem-losem -2009
videou:
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/0 /uSBZA4qvkDI
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/2 /K1wzI30z9y4
http://www.youtube.com/us er/ppavel86#play/uploads/1 2/TE6icy_Z0VU
detail stavby auta -
Povoz Škoda 120 GLS - los detailos
Podvozek
Přední náprava prošla kompletní repasí a natřeno obyč syntetikou :-) Vše jest původem z Mkových strojů
- nic není vyztuženo dle L/A ani nejsou provedeny žádné rallye úpravy
- veškeré díly jsou sériového charakteru -tzn. sériový stabilizátor, sériové gumy, neupravené dorazy apod. vylepšení
- přední kotouče jsou PAL a zároveň jsou osazeny i zcela nové 2p spolu s azbestovými deskami :-)
Zadní náprava je tzv. kyvadlová, původem z Mka - ano to jest ta náprava co upadne po 10m
- nové nohavice, ramena, poloosy
- nová ložiska
- nové origo bubny - kotouče nechám pro závodníky :)
Obutí je také seriového rozměru 185/65 R13 zn. Nokian NRe nazuté na tzv. otvírákách. Nemám aspoň problém se zahřátím gum na provozní teplotu a mohu vyrazit kdy chci - cena těchto gum byla srandovní, ale na naše "nezpevněné" komunikace bohatě stačí
Tlumiče jsou HP sporting v sériovém uspořádání .-)
Převodovka a motor
Převodovka jest "mokrý" 5q po repasi provedené p. Sixtou
Motor jest originálního složení 120LS, pouze obtokový filtr jest nasazen plnoprůtokovým
- blok, hlava, veškeré vnitřnosti jsou komplet nové - na motoru nejsou jeté součástky
- nejsou provedeny žádné závodní úpravy, motor je opravdu zcela sériový
Auto není stavěno za účelem závodním, ale spíše za účelem podnikání dálkových tras a expedic. Sna zde neupadnu v nemilost, ale na okruhu auto asi nidky neuvidíte :-)
dle zdejších měřítek, by toto vozidlo nemělo dojet ani na konec ulice...proto jsme se rozhodl, toto auto ještě více degradovat a dokázat, že i tato kombinace dokáže poskytnout tisíce spokojených kilometrů. Jistě, nebudu moci prohánět eva na okruhu, nebudu mít pocit přetížení 2g do zatáček, neukážu všem na dálnici prdel při 180, ale zase se nemusím bát legality a mám pocit dobře vykonané práce, která vede k zachování jednoho originálního stroje. Patlanin je na cestách už dost.
Tento vůz jsem během let 2004-2009 postupně renovoval (vyvaření, nový lak, sklad pokud možno z z nových komponent)
Rok 2009 dosklad a první expedice
Rok 2010 se nesl v popojíždění po té naší kotlině a navštívení několika srazů - stačilo a již nikdy více
Rok 2011 se nesl ve znamení bouračky, odstavení vozu a ????
2011 - BOURAČKA
18.6.2011 jsem jí bohužel porouchal předek - prozatím nevím co bude dál, pevně věřím v její opravu... na rychlé řešení to ale momentálně nevidím... co bude dál ukáže až čas... díky všem za podporu
2.10.2011 - motor ven - teď najít čas na roztřídění na Al a Fe - tak dostaneme v kovošrotu víc :-)
8.10.2011 - na půdě jsem vylovil pozůstalost po Sněhurce, neboli vodní trubky na 5q a pěkně jsem je vypucoval - teď je jen natřít a uschovat pro další generace
13.10.2011 - další věci na sklad a věrné vzpomínky - mlhy, přístrojový štít, nějakej blikač...
15.10. 2011 - trubky na vodu natřeny základem, aby an půdě déle vydržely a koupeny nějaké blatníky za kilo
18.10.2011 - nějaká zasraná zaolejovaná věc se ke mě dostala - tak jsem jí hodil na hromádku Fe
21.10.2011 - nikdy nemám dost - další haraburdí, šup s tím na hromadu
29.10.2011 - nalezeno další haraburdí a trubky na vodu potaženy barvou šedivou
7.11.2011 - hmm asi nemám dost - tak další krumply na sklad
16.11.2011 - tak máme i druhý trn naskladněn - tak jo železa je dostatek - ještě splašit dva banány :-)
21.11.2011 - trošku risk - koupena poloosa dle podivné fotky - snad za to kilo bude fakt nová
24.11.2011 - další riskantní podnik jménem nápravnice, ale podle fotek co jsem obdržel na email se zdá, že je to opravdu nový (nezbývá než tomu věřit)
2012 - PAUZA
- znechucen a otráven opouštím vody zdejších stránek a věnuji se pracovním povinnostem. Jako expediční vůz slouží spotřebák Citroen Xantia break, s nímž absolvuji cestu po Albánii. Na Karkuli není čas ani nálada....
2013 - II. FÁZE REINKARNACE - slavíme 30. narozeniny
- po menším odkladu jsem se opět rozhodl vrátit se ke stroji pekelnému a započít s opravou, aby ještě letos ke svému 30. výročí narození alespoň okusila prach cest.
duben 2013
- začíná reinkarnace
květen 2013
- sklad motoru s komplikacemi, nutno nechat vystružit nové ojnice - předáno na opracování a svážení
- ojnice vyvazeny s presnosti na 1g, vystruzeny, tak jen najit cas na sklad.... jinak až někdo zase bude řikat, jak čssr díly jsou nej, tak ho tou ojnící vemu po palici - druhá sada a opět oka pro šály šišatý..
červen 2013
- motor za vydatné asistence Matthesa dostavěn, zbývá implemetace do auta - Matthes mega diky
- motor vrčí, a chytl na brnk (14.6.2013) -
- plechy odvezeny k páně Jablíčkovi na sladění laku
září 2013
- plechy vyzvednuty od páně Appla
- pobíhá sesazení plěchařiny - 22.9.2013 se opět vracíme na silnice (byť jen krátce)
říjen2013
- doskládáno, připraveno na STK
- 9.10.2013 - STK úspěšně završena - do roku 2015 máme pokoj :-)
LETOS SLAVÍME 30. VÝROČÍ
- datum vzniku 25.7.1983 Automobilové závody np. - závod Vrchlabí
- 5.8.1983 naskladnil Tuzex
- 19.8.1983 bylo prvně registrováno v Roztokách u Prahy
- 20.4.1984 registrováno podruhé - na Praze 8
- 29.5.1997 třetí registrace - Nové Strašecí
- 16.6.2003 poslední registrace k VěTévkovi, takže auto máme již 10 let :-)
2014 - zpět na silnice
- 9.3. došlo k opěžovnému zažehnutí stroje - stačilo pouze nandat baterku, párkrát zavrklat páčkou u pumpy a následně otočit klíčkem - kupodivu to blaflo na první škrt...tak jsem to projel i kolem komína a snad to bude makat
VeTeV a spol./Karkulka - komentáře:
22:40:22
06.10.2011
06.10.2011

Bobesh
-> VeTeV: Hele,co ta hlavička? O jakou bžundu jsem zase přišel? Snad jsi nevydráždil Terminátora natolik,že začal bohapustě klít a vzývat všechny svaté či s dáblem se paktovat,by ze světa vymazal bezvěrce,holdujícím nechutným hrátkám s houpavými povozy?

22:36:24
06.10.2011
06.10.2011

Bobesh
-> minno: Záleží jaký stádium to Jirka zrovna má. Já jsem u dětí king ale u zbytku rodiny retard,že jsem se v tý šedý hrůze zase začal hrabat.Když jsem měnil buben a dělal komplet P svislák a na L jen silentbloky a viděl,jak se to po roce bez jakékoli péče začlo rozkládat,musel jsem se sám ujišťovat o svém zdravém rozumu...

22:30:29
06.10.2011
06.10.2011

minno
-> VeTeV: tak budeme všetci čakať na ten otras.

22:28:16
06.10.2011
06.10.2011

VeTeV
-> minno: mě už přeskočilo dávno, ale musí nastat druhý otřes 

22:26:45
06.10.2011
06.10.2011

minno
-> VeTeV: nikdy nevrav hop, kým ti nepreskočí.

21:55:18
06.10.2011
06.10.2011

VeTeV
-> Sepp: podívejme se pravdě do očí. i když tady se to nesmí :-)
každopádně, nikdy neřikej hop, třeba to zase někdy vyjede
každopádně, nikdy neřikej hop, třeba to zase někdy vyjede

21:52:34
06.10.2011
06.10.2011

Sepp
-> VeTeV: Tak tohle asi nejde ani komentovat

21:47:39
06.10.2011
06.10.2011

VeTeV
-> Sepp: naopak - mě te´d baví jako nikdy předtím - v podstatě do toho celej rok nesednu 

21:44:07
06.10.2011
06.10.2011

Sepp
Jak tak čtu tvůj popis, koukám, že už tě škodovkaření taky pomalu ale jistě přestává bavit
. Jak člověk přesedne do novějších aut, tak je na půl vymalováno že?

22:40:30
30.09.2011
30.09.2011

Qwak

22:22:24
30.09.2011
30.09.2011

VeTeV
-> minno: prdel je, že už to tady je víceméně 2 - 3 týdny, a možná sis všiml toho úsměvu u nadpisu - je to jen jakési postesknutí, nad jistou situací, co tu nastala a jak se to pak řešilo tiskovým prohlášením, tak jsem to sem taky fláknul - pro tu prdel a aby bylo vidět tu zbytečnost těchto gest - evidentně se to ukázalo, když si toho tak dlouho nikdo nevšiml :-)
k tomu jsem nedávno jen umazal popis VTX o ničem - motor půjde ven...edit - už šel, kovošrot se těší
druhak jak jsem již psal - fotky jsou pryč, neb nevím co a jak bude a je-li tam co uploadovat - takže za mě to není žádné šprajcnutí, jen sem pak chci dát fotky až to bude nějak ukončeno, případně to vyhodim celý, když se na to vyseru...
k tomu jsem nedávno jen umazal popis VTX o ničem - motor půjde ven...edit - už šel, kovošrot se těší
druhak jak jsem již psal - fotky jsou pryč, neb nevím co a jak bude a je-li tam co uploadovat - takže za mě to není žádné šprajcnutí, jen sem pak chci dát fotky až to bude nějak ukončeno, případně to vyhodim celý, když se na to vyseru...
22:15:30
30.09.2011
30.09.2011

minno
-> VeTeV: ale nič, len že by už bolo na čase skončiť s týmito žabomyšími vojnami, s tlačovými vyhláseniami, s mazaniami popisov áut, fotiek a článkov, s upozorňovaním na seba a jeden na druhého a s naťahovaním a doťahovaním sa pre nič, so zasieraním fóra a kariet áut nezmyslami....
19:35:41
30.09.2011
30.09.2011

castrol
-> Pavel P..: zase rat furt len rat 

16:02:54
30.09.2011
30.09.2011

VeTeV
-> Tuner#2: moje karta, moje tiskove prohlaseni - laskave to tu vynech ju?
15:59:35
30.09.2011
30.09.2011

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno 30.09.11 15:42:49: Asi tak... 

15:57:02
30.09.2011
30.09.2011

VeTeV
-> Pavel P..: sem si rikal, ze byla hloupost ten predni blatnik zatirat 
-> Nwkt: k cemu? jedine na co by jsi to asi vyuzil se pomalu vraci zpet do prirody ne?

-> Nwkt: k cemu? jedine na co by jsi to asi vyuzil se pomalu vraci zpet do prirody ne?
15:56:41
30.09.2011
30.09.2011

Nwkt
-> VeTeV: Ne, sešrotuj to a já od tebe odkoupim nějaký díly 

15:55:56
30.09.2011
30.09.2011

Pavel P..
-> VeTeV: udělej z toho RAT... moc práce už to nedá

15:51:06
30.09.2011
30.09.2011

VeTeV
-> Nwkt: myslím, že máš min. dvě vlastní, kde u jednoho si ymslím, že k tomu pomalu ale jistě spěje - takže tuto variantu Ti prozatím přenechám 

15:48:37
30.09.2011
30.09.2011

Nwkt
-> VeTeV: Já bych to sešrotoval 
