NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
-> Tuxik:

-> FORM: Celá osoba Hovnaře je špatná zábava mozkově nevyspělýho člověka, ale Tomáš schyzofrenik rozhodně neni...


ehm, schýza, debilita nebo nepovedený vtip?
-> Tuxik: Kolombo

-> Řízek: prijde mi minimalne zvlastni ze "hovnar" navic pouziva temer stejnou e-mailovou adresu jako ty.... tvizek@.....
zvlastni shoda
-> Tuxik: a nebo mozna ne schyza :)
trosku jsem patral kdo je "hovnar" a pouziva stejnou IP adresu jako
+--------+
| login |
+--------+
| hovnar |
| picus |
| ryzek |
| wizour |
+--------+
...
-> hovnař - zrušená registrace: -> Řízek: schyza ?
-> Mishak: no cejtil se jako gangsta

me by ale zajimalo co si ty lidi myslely o tobe kdyz si projizdel vokolo zastavky a z radia na plny kule Vlachovka od Sester ( nebo-li dlouhej smich +2% respect)

-> Řízek: Mára měl spoustu svejch osobitejch kousků v záloze, jako spešl vnik do auta když došla baterka v ovladači (+7% respect), okna dokořán dyž projížděl davem svých fellaz (lidi na zastávce.. +10% respect).. spešl šistém na vyjíždění z kolony zaparkovaných aut (odrazem od auta vepředu.. + 14% respect) a v neposlední řadě taky chuť pokaždý ztrápit studenej motor (čmárat tagy gumama po asfaltu.. + 16% respect)
-> jarin: Hm, to obcas delam taky ale v posledni dobe si hraju na spotrebu tak to netejram kdyz me predjizdi o 1km/h vydechla oplastovana felda a za volantem pan Hip-Hap-Hop s rovnym ksiltem a mysli si buhvi jakej neni frajer .
-> Mishak: -> jarin: No to je presne vono , jedu treba i 70 na 50ce a tlaci me kreten typu Pan Hovnař ve svoji A6 a pak zbesile predjizdi, i kdybych jel po dalnici 180 tak prece nepojede za skodovkou . Takovydle lidi me serou !

-> hovnař - zrušená registrace: No vis, docela me potesilo, ze takovydle indyvidum ma zrusenou registraci