Majkl / Škoda 136 GLSE Majkl / Škoda 136 GLSE

komentáře | popis | fotky | Majkl | 12.05.16 09:15 | 455x v oblíbených
!!! PRODÁNO !!!


Majkl / Škoda 136 GLSE - komentáře:

20:30:31
26.04.2009
Syny
-> Tuner#2: Pak uz je to ale o tom co kdo bere jako srandu a sme zase tam kde sme byli, ze vam trochu chybi smysl pro humor a nadhled... Ja to jeho rypani nehajim, obcas neni vhodny ja to vim, ale ze by to bylo az tak strasny se mi taky nezda.. Proste je to Vetef a je treba ho tak brat no... Do me reje taky furt, ale me to treba obcas pobavi... Na ICQ ho mam a obcas si pisem, ale ze bych mel potrebu vas nejak pomlouvat na tajno - no nevim... Kdyby to tak bylo, tak to nepisu sem verejne ale potaji jemu na icq... Ale o tom at si kazdje mysli co chce, to vam stejen asi nevymluvim pokud si to myslite...
-> Tuner#2: Psal sem, ze to pravidlo tady ve VETSI MIRE plati... Neni to mireno primi na tebe, vetefku nebo majkla... ALe sou tady taci kteri to tak maji a tohle "pravidlo" jim neni cizi... Viz to co sem psal - mel sem se taky urazit ze mi nekdo napsal o mej holce ze je mlada a ja pudu brucet? Tim se v podstate navezl do ni a i do me... Ale ono to tak mysleny nebylo - byla to hlaska ze srandy a ja to tak dokazu taky vzit... To ze je ve Vetefkovo prispevcich nekdy ironie nepopiram, ale dokazu se s tim vyrovnat... Ja ano...
-> Majkl: Promin, nebudu te to tady uz zasirat....
20:29:15
26.04.2009
Majkl
-> Tuner#2: jj souhlas... jenze kdyz to nekdo rekne jako ty, tak si clovek rekne "no proste kazdy mame jiny styl" a necha to byt.. ale kdyz to rekne Vetev tak to zni jako "ty jsi blbej, mas to uplne osklivy, hnusny, a hod to ze skaly ze si se s tim vubec delal kdyz to nakonec vypada takhle hrozne"
20:23:14
26.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 26.04.09 20:17:02: Dopr*ele jaký pravidlo - četl jsi můj příspěvek? V tom případě měl Větev právo pomlouvat a kritizovat!!!
upraveno 1x, naposled 26.04.2009 20:23:35
20:22:05
26.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Pomlouvače přes SZ mám celkem dobře vytipovaný anepsal jsem, že jsi to Ty. Na druhou stranu si Větévkovi určitě psal a co si můžem jen domýšlet. Ale to bych nechal stranou. Co se týče Tvého bobku, tak to nebylo jen o bobku, ale v tom byli pruhy, střecha a lízátkou, tak opět rýpnutí do leštěných věcí a nakonec posměch zda to bude vozit taky na srazy. Asi to vidím z jiného pohledu, třeba z pohledu opravdového posměchu nad tím co má Majkl rád a co dělá. Já jsem Michalovi několikrát řekl, že ty cromy nejsou můj šálek kávy a že se mě to tak úplně nelíbí, ale nikdy bych si z toho nedělal srandu, respektive pokud dělal, tak aby to jako sranda vypadalo a bylo pro Michala stravitelné a pro pobavení.
20:21:59
26.04.2009
Majkl
tak uz toho nechme a pojdme povidat k tematu - 136 GLS 4
20:17:02
26.04.2009
Syny
-> Majkl: No ale tobe asi nikdo nenapise: "podivej se na svuj vrak a pak neco pis" nebo podobne... A o tom to je... A to pravidlo - bohuzel tady ve vetsi mire plati a ted sem se o tom opet presvedcil...
20:15:15
26.04.2009
Syny
-> U-Geen: Ehm jakej nazor? To ze napsal o dortu bobek? To je jeho nazor a nevim o zpusobu jak ho obhajit, nekdo v tom vidi bobek, nekdo skodovku, nekdo skodovku jako bobek... Co je na tom? Ja v tom porad proste nevidim neco tak strasnyho a kritickyho...
20:14:31
26.04.2009
Majkl
-> Syny: nesouhlasim s tim ze tady pati pravidlo "chval nebo mlc".. dle me kdo se brani tim stylem "tak se koukni na svoje" neni uplne normalni.. i ja tady dost casto kritizuju a konstruktivni kritiku taky prijimam 5
20:12:19
26.04.2009
Syny
-> Tuner#2: No jestli me mas za pomlouvace pres SZ, tak to ses na omilu... To ze rejpal uznavam a vim, vsak to taky neobhajuju. Ale na druhou stranu, snad dobre vis jakej vetef je. To ze proste reje, ale zas tak vazne to nemysli... Myslim, ze kdyby za nim Majk prijel a potreboval pomoct, tak mu pomuze (ale to je muj nazor, treba ne). Ale proste ja tady jasne videt, ze kdyz Vetef nekde neco prohodi, tak se na nej sesypete jak mouchy na hovinko :) Ja tuhle pozici dobre znam, taky setady do me vsirao strasne lidi a neni proti tomu obrany... A to, ze kdyz sem nekomu zkritizoval auto, tak sem hned bly odpalen s tim, ze ma mvrak, tak at se staram o sebe, to je bohuzel realita - ty to mozna nevidis, tobe to nikod asi nepise a nepsal, ale ja se tu s tim setkal mockrat... To ze rekl o dortu bobek, no jako uznavam ze to vyzni jako kritika neci snahy a prace, ale na druhou stranu, jak uz sem psal, to castecne je pravda. Ale pochop, ze to neni nic spatnyho. Praci to muselo dat velkou, je to hezky, udela to radost a buh vi co jeste... Mel bych se snad ja urazit kdyz sem sem dal fotku bary a bylo mi odepsano, ze je naka mlada a abych nesel brucet? Nebo, ze ma paru a ohla strom? Je to trochu neco jinyho, ale podobny... Opravdu to chce trochu nadhled na vec ;) Prijde mi, ze ste posledni dobou vetsina strasne nasiraci a cekate jen na sebemensi podnet a uz to jede... Nemyslim ted co se tyce vetevky, ale vsech...
20:07:04
26.04.2009
U-Geen
-> Syny: kdyz si nedokaze obhajit svuj nazor pred deseti lidma, tak je to jeho problem
20:03:16
26.04.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Hele Venco, opět si tady protiřečíš a nemůžu s Tebou souhlasit. To že to nebyla první docela hnusná narážka na Michala ví asi každý a už se o tom vyprávělo loni v Maďarsku. To jestli někdo píše Větévkovi SZ, pomlouvá mě, Eidyho a Majkla a teď už i U-Geena, tak to je u mě ubožák, který se bojí napsat svůj názor a umí akorát pomlouvat.

A tohle: \"Takze z tohohle je jasne videt, ze narok kritizovat cizi auto/vec ma pouze ten, kterej dany auto/vac ma v lepsim stavu nebo hezci…\"

...to je pěkná hovadina, protože v tom případě by měl Větev právo kritizovat cizí auta bez problému, neb jeho auto je a bude moc hezké. Ale rozhodně mu to nedává právo tady víc jak rok dělat z určitých lidí blběčky a že to nebylo poprvé víme všichni a doufám že i ty pomlouvači přes SZ.
upraveno 1x, naposled 26.04.2009 20:04:38
19:40:07
26.04.2009
Syny
-> U-Geen: Ale to jsem nerekl... Ja neobhajuju to, ze se tady na to vysral, to je jeho volba - spis me pride blby to, ze se tu do nej naveze hend 10 lidi... Tak je to mezi nim a majklem, tak at si to poresi spolu... Ala takovyhle xy proti jednomu... No nevim...
19:19:13
26.04.2009
U-Geen
-> Syny: -> Syny: takze majkl ma snest kritiku ale vetev ne. hezky pekne :-)
16:01:00
26.04.2009
Eidy
-> Syny: On je rozdíl v tom jak se to podá. Každej může říct: Mě se to nelíbí proto a proto. A nikdo nemá práve se na něj zlobit. Ale pokud řekne: To je hnusný, tak to je něco jinýho. Tohle je jen příklad jaký je rozdíl mezi konstruktivní a útočnou kritikou. Občas se asi každý z nás dostane přes onu hranici, ale ta troška se dá ještě tolerovat.
13:38:40
26.04.2009
Syny
-> U-Geen: No jako uznavam, ze nekdy reje nevhodne, ale to je proste Vetef... Chtelo by to kompromis na obou stranach a vse by bylo v cajku. Problem je v tom, za tady na virtu plati nepsany pravidlo a vetsina ho mlcky dodrzuje. A to \\\"bud chval, nebo nic nepis\\\". A pokd to nekod porusi - viz ted treba Vetev, tak to konci tim, ze se na nej sesype plno lidi a pousti se do nej s tim ze zavidi, ze nic sam nedokazal, ze to neumi a podobne... Sam to dobre vim - kdyz sem tady nekomu neco zkritizoval na aute tak okamzie byla odpoved: \\\"podivej se na ten svuj pekac\\\" a podobne... :) Takze z tohohle je jasne videt, ze narok kritizovat cizi auto/vec ma pouze ten, kterej dany auto/vac ma v lepsim stavu nebo hezci... Proste to tady tak funguje temer ve vsem. To ze ten dort nema 100% tvar skodovky si asi vsimnul kazdej (ono to taky neni prdel udelat z dortu nejakej tvar, aby to vypadalo), ale vubec nic to nemeni na tom, ze je to hezky, ze to udela radsot a prekvapi to. O tom tady nikdo ale nepolemizoval. Jen to proste Vetefka rekl trochu nevybiravym jazykem. Pokud ale nekdo neunese kritiku, tak nechapu, proc teda danou vec dava na net. Jo vlastne chapu - protoze tady plati ono pravidlo \\\"chval a nebo mlc\\\"... A pokdu ho nekdo porusi, tak je ukamenovan...
upraveno 2x, naposled 26.04.2009 13:58:54
12:41:19
26.04.2009
U-Geen
-> Labros: ok, takze do hlavicky napisem, kdo sem muze psat sve nazory, a do pravidel to, ze se jim nesmi odporovat, a bude to ok ne? to uz tu bylo.
12:40:24
26.04.2009
U-Geen
-> Syny: spis chybi nadhled vetevkovi nad sama sebou.
09:35:31
26.04.2009
Majkl
-> Syny: nadhledu je dost ale u Vetve proste uz mi dosel, vubec mi nevadi ze zrusil registraci,nebude mi chybet
02:14:57
26.04.2009
Syny
No nevim, ale musim souhlasit s Labrosem. Ten kdo zna Vetefku, tak tohle nemuze resit. Hlasku "hod to ze skaly" pise, ale sam skodovku ma, takze je snad jasne videt, ze je to mysleno trochu jinak. Fakt to strasne prozivate. Tak si rejpnul no... A to co tady porad melete o tej zavisti, to snad uz nemyslite vazne ne? Treba dostal mnohem hezci dort, ale to, ze ho nedal sem na virt hned znamena, ze nic takovyho nikdy nemel a zavidi? Tohle fakt nechapu. To, ze se tady do toho pusti dalsi lide, kterych se to netyka - o tom si taky myslim svoje.
-> U-Geen 25.04.09 11:54:08: Vetef taky napsal svuj nazor a jak to dopadlo...

Jako nekdy reje dost nekdy min, ale snad ho sakra znate ne? To ze je to kulaty a oznacil to za bobecek snad nema nic spolecnyho s tim, ze to nekdo nekomu udelal pro radsot a ze to je hezky prekvapeni... Labros taky napsal, ze to ma vzadu Vcka a nikdo to neresil - zvlastni, ze "bobecek" najednou zacnou resit 3 lidi a Eidy oznaci Vetefku neprimo blbeckem... 51 No at si o tom udela obrazek kazdy sam... Ale posledni dobou tu absolutne nikdo nema smysl pro humor a nadhled... A to je prave to proc je to tady tak jiny - na to co se mi ptal Tuner2 .................
00:58:05
26.04.2009
Majkl
-> Labros: to by me zajimalo co pekneho mu kdo psal ze zrusil registreci 3
Extreme Tyres