skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
2020
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
- zima 2019/20 :
- dokončenie interiéru
- zasklenie predného a zadného okna + vyleštené hliníkové lišty a samotné sklá ( keď dovolili teploty )
- výroba náhrad za hliníkové lišty na prahy dverí z nerezu ( vlastná realizácia )
- dokončenie motorového priestoru ( chýba originál karburátor na termosytič, realizácia najskôr do konca sezóny )
- zakúpenie 15L ultrazvukovej čističky na ND :D
- výroba nového dna kufra podľa originálu + zalakovanie proti vlhkosti a následnému zvlneniu
- dolepenie gumových profilov na utesnenie zadných blatníkov s karosériou, vyliatie resistinom ML
- nasadenie mechanizmu stieračov a motorčeka
-osadenie gumového tesnenia na kufor
-doplnil kartu o fotky
2024
- chystaný veľký upgrade auta a garáže
- presťahovaná Angelika do nového domova
2025
- začínam opäť chodiť k autu , snáď ho konečne doskladám , musím !
ANGELIKA - komentáře:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 15.08.18 16:03:10: tedy teplem?
-> SO545 15.08.18 16:30:32: rozumna rec,,
lenže takto ti to nikto nevysvetli,,typek hned ze on da vlastnú farbu,tak som ho hned zrušil ze na to može rovno zabudnut,

lenže takto ti to nikto nevysvetli,,typek hned ze on da vlastnú farbu,tak som ho hned zrušil ze na to može rovno zabudnut,

-> Minott 14.08.18 22:13:00: je to myslene na zarobenu farbu... tusim u nas mixy v miesacke maju minimalnu dobu trvanlivosti 3roky...a ak je farba nezatuhla , nehrudkovatie atd tak moze stat aj 10rokov. Tuzidlo najskor zomrie ale farbe nebude nic...

-> Luky 15.08.18 07:39:30: Na kolech mě vlásenkově popraskal od brzd, jak jsem psal kromě pružin a víka ventilů snad už nikam jinam ani zadarmo...
-> m8rinek 15.08.18 08:16:58: V Plzni to nedělá prakticky nikdo, obvykle i jinde pískujou a jezdit někde po republice? Nesmysl. Navíc na nápravách je to neopravitelný, zatímco Alkyton klidně několikrát a nikdo to při pohledu pod auto nepozná. Další nevýhody viz. předchzí posty.
-> m8rinek 15.08.18 08:16:58: V Plzni to nedělá prakticky nikdo, obvykle i jinde pískujou a jezdit někde po republice? Nesmysl. Navíc na nápravách je to neopravitelný, zatímco Alkyton klidně několikrát a nikdo to při pohledu pod auto nepozná. Další nevýhody viz. předchzí posty.
-> m8rinek 15.08.18 08:16:58: Komaxit je vlastně "skoro celej" o dodavateli / lakovně.. čili o dodržení příslušných procedur - úplně všech. A na podvozkový díly (nebo kola) by ten epoxidovej základ měli zákazníkovi prakticky vnutit..

-> Eidy: No je pravda že Evem i cabriem teď jezdím do práce, takže to definici spotřebáka asi splňuje
Proč mokrý?

Proč mokrý?
-> Luky: Jako na spotřebáka dobrý. Ale na Kóču jedině s mokrým lakem navrch.
-> Tuner#2: Proto to chce volit lakovnu, kde Ti pod komaxit dají ,,coroprimer,, u nás dělají epoxidový vypalovatelný základ a až na to barvu...
-> Eidy 14.08.18 21:46:15: na alu disky taky ne? Já teď naopak na dvě sady prášek nechal dát a zatím se mi to moc líbí. Dřív jsem se tomu hodně bránil kvůli problematické opravitelnosti, ale řekl jsem si že holt budu parkovat dál od obrubníku no 

-> Eidy 14.08.18 21:46:15: "Bez starosti a rychle ano"- a potom este zahlasi jak si to sam pekne zrenovoval.
-> SO545 14.08.18 21:51:02: "dobu spracovatelnosti "- s tym ma lakyrnik poslal tata ,ze mam staru farbu,ja mu na to ze akryl ma zaruku 2 roky,
tak ze si to rozmisly,, ked cuvne idem do teho ja..termin je dany.

tak ze si to rozmisly,, ked cuvne idem do teho ja..termin je dany.

-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.08.18 21:33:52: tu plne suhlasim.
ak sa nieco poserie alebo poskodi a zacne pod tym hrdzaviet komaxit moc lahkych sanci na opravu nedava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.08.18 20:59:40: znacky su viac menej v jednej linii. Ja som mal moznost pracovat s PPG , Standox a Spies Hecker. Vsetko viac menej na pohodu. Akurat vodnu bazu od PPG vobec nemusim.
Pracuje sa s nou ovela tazsie ako napr so Standox /snad uz maju nieco lepsie/...Spies Hecker a Standox su viac menej jedna fabrika... Vrchny lak od PPG je TOP.
Najlepsie riesenie je pouzivat od zakladu az po vrchny lak produkty jednej znacky..
Vies sa lahko docitat v tech.listoch co a ako na seba navezuje...a potom aj garantovat ze oprava nieco vydrzi. A hlavne dodrziavat pomer tuzenia a riedenia ako aj dobu spracovatelnosti....
Tomas dufam ze som mohol plknut u teba.
ak sa nieco poserie alebo poskodi a zacne pod tym hrdzaviet komaxit moc lahkych sanci na opravu nedava.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.08.18 20:59:40: znacky su viac menej v jednej linii. Ja som mal moznost pracovat s PPG , Standox a Spies Hecker. Vsetko viac menej na pohodu. Akurat vodnu bazu od PPG vobec nemusim.
Pracuje sa s nou ovela tazsie ako napr so Standox /snad uz maju nieco lepsie/...Spies Hecker a Standox su viac menej jedna fabrika... Vrchny lak od PPG je TOP.
Najlepsie riesenie je pouzivat od zakladu az po vrchny lak produkty jednej znacky..
Vies sa lahko docitat v tech.listoch co a ako na seba navezuje...a potom aj garantovat ze oprava nieco vydrzi. A hlavne dodrziavat pomer tuzenia a riedenia ako aj dobu spracovatelnosti....
Tomas dufam ze som mohol plknut u teba.
-> Minott: Bez starosti a rychle ano, ale kromě pružin a pár držáčků mi to na auto taky nesmí. Ono to drží drží a pak se odštípne větší kus. Navíc je celkem měkký a stačí to přejet suchým hadrem a hned se poškrábe.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.08.18 21:33:52: "komaxit" - vsetci to vychvaľovali ,osobnu skusenost nemam,,ale asi je to len o lenivosti daš nejaky diel- firma opieskuje nafrka komaxit a mas hotovo bez starosti.

-> Minott 14.08.18 21:27:38: Tak zrovna "komaxit" neboli prášková barva mě kromě pružin a víka ventilů už na auto nikde nesmí. Časem se to začně po šlupkách loupat a nemáš pod tím žádnej základ.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 14.08.18 20:59:40: ja som sa pre polyuretan rozhodol pomer cena kvalita,urcite su aj lepsie farby (komaxit) na napravy napr. Alkyton som vyskusal raz a vadilo mi ze tvrdol "100 rokov,"
az taky profik som neni rozhodol som sa pre PUR tzv za pochodu.
a medzi PUR a Akrylom co sa tyka tvrdosti ja osobne nevidim rozdiel,
PUR mam od chemolak
akryl mam od spies hecker
glazurit ta ista cena
ale k tomu ti viac povie urcite SO545
az taky profik som neni rozhodol som sa pre PUR tzv za pochodu.
a medzi PUR a Akrylom co sa tyka tvrdosti ja osobne nevidim rozdiel,
PUR mam od chemolak
akryl mam od spies hecker
glazurit ta ista cena
ale k tomu ti viac povie urcite SO545
-> SO545 14.08.18 16:59:41: Díky za vyčerpávající info, teď ještě jaké značky?
-> Minott 14.08.18 20:49:39: S PUR mám jen malou zkušenost, ale třeba kladívková barva na svěrácích v garáži je právě PUR s tužidlem a že by to bylo nějak extra odolnější než Alkyton to se říct nedá. Naopak se to štípne ještě více při mechanickém poškození. Alkyton má nevýhodu, že se zkrabatí třeba i starý nátěr pokud přijde do kontaktu s brzdovkou a nebo třeba právě tím epoxidovým základem. Takže oprava místa musí být jen lokální vybroušení a základ se nesmí moc přetáhnout do Alkytonu. To asi PUR dělat nebude.
-> Minott 14.08.18 20:49:39: S PUR mám jen malou zkušenost, ale třeba kladívková barva na svěrácích v garáži je právě PUR s tužidlem a že by to bylo nějak extra odolnější než Alkyton to se říct nedá. Naopak se to štípne ještě více při mechanickém poškození. Alkyton má nevýhodu, že se zkrabatí třeba i starý nátěr pokud přijde do kontaktu s brzdovkou a nebo třeba právě tím epoxidovým základem. Takže oprava místa musí být jen lokální vybroušení a základ se nesmí moc přetáhnout do Alkytonu. To asi PUR dělat nebude.
-> eben 14.08.18 20:42:52: ani ja sa nevim dockat jak to dopadne,,,
pekne to je ono,,MB cky su proste TOP.

pekne to je ono,,MB cky su proste TOP.

-> Minott: tak uz bude velkolepe finale?no uz teraz sa neviem dockat
uz som si aj ja konecne priviezol 1000ku,tak sen splneny uvidime co bude dalej 


-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.08.18 22:25:43: kazda cesta je schodna..ak sa hlada cenovo dostupna tak potom je to asi OK
ale zrovnavat alkyton a napr. PUR alebo Akryl od hocakeho renomovaneho vyrobcu ...sa neda.
Jasne ze ak ma clvek moznost porovnat pracu s kazdym materialom ma v tom jasnesie.
Tiez som zacinal a ako som pisal aj klasicka synta posluzila...akurat bola nanesena na zaklade ktory bol a snad este aj je /ak ho nejak eu norma neodpisala/ na velku paradu od PPG.
Sice synta po 8rokoch mala uz nieco za sebou ale zaklad to istil az prekvapujuco.
A ako sa pise v prac.postupoch. To co je dolezite nieje nakoniec vidiet.... ZAKLAD je zaklad.
Potom som presiel na lakovanie Akrylom alebo bazou a vrchnym lakom
a toto pouzivam dodnes.
Akurat pribudlo lakovanie do matna len zatuzenou metalizou na baze vody... a drzi aj v motorom priestore pre ktory bola receptura spravena...ani cistice a wap s nou nepohne.
Niesom predajca. Len clovek s praxe.
ale zrovnavat alkyton a napr. PUR alebo Akryl od hocakeho renomovaneho vyrobcu ...sa neda.
Jasne ze ak ma clvek moznost porovnat pracu s kazdym materialom ma v tom jasnesie.
Tiez som zacinal a ako som pisal aj klasicka synta posluzila...akurat bola nanesena na zaklade ktory bol a snad este aj je /ak ho nejak eu norma neodpisala/ na velku paradu od PPG.
Sice synta po 8rokoch mala uz nieco za sebou ale zaklad to istil az prekvapujuco.
A ako sa pise v prac.postupoch. To co je dolezite nieje nakoniec vidiet.... ZAKLAD je zaklad.
Potom som presiel na lakovanie Akrylom alebo bazou a vrchnym lakom
a toto pouzivam dodnes.
Akurat pribudlo lakovanie do matna len zatuzenou metalizou na baze vody... a drzi aj v motorom priestore pre ktory bola receptura spravena...ani cistice a wap s nou nepohne.
Niesom predajca. Len clovek s praxe.
