skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
1400cc v úpravě SPORT
Hlava válců se sacími ventily 36mm ,uloženými v bronzovém vedení.
Sériové písty a ojnice.
Časování 280stupňů.
Kompresní poměr 10,8:1
Čtyřbodové závodní vstřikování s dvěma dvojitými klapkovými tělesy 40mm.
Laditelná jednotka zapalování/vstřikování.
Omezovač zážehem na 7400rpm
skoda-virt.cz/cz/.../1231 6-efi-zastavby-ridicich-je dnotek-a-komponentu-vstrik ovani-paliva
skoda-virt.cz/cz/.../1062 2-elektronicke-zapalovani- a-ladeni-motoru
www.vrbamotorsport.cz/pro gramovatelne-vstrikovani
Převody:
-5q SP 4,22 , rychlosti sériové
skoda-virt.cz/cz/.../9378 -opravy-a-prestavby-prevod ovek-uprava-prednich-a-zad nich-naboju-kol
Přední náprava:
-Vyztužená ramena
-Upravené dorazy
-Upravené záklony
-Stabilizator 21mm
Zadní náprava:
-Vyztužená podle dokumentace 130LA
-Změna odklonu
-Náboje pro rozteč 4x100mm s rozšířením 16mm
-Pružiny š120 včetně horního uložení
-Upravené tlumiče š120
Brzdy:
Vepředu čtyřpístkové na dva okruhy s původním kotoučem a obložením ferodo
Vzadu kotoučové brzdy VW
Stará videa těsně po úpravě motoru a změně převodu:
Novější videa:
Sprint Želiv:
Zapalování:
Se vstřikováním:
VRBA / RAPID 1400 - komentáře:
15:00:29
06.01.2013
06.01.2013

minno
-> Vrba: JJ práve o to ide, že keď sa čumák spusti dole tak sa tým zmenší aj ten záklon. Tak to mi teda stačí táto info, ďakujem, fotku už netreba, skúsim to spáchať rovnako.
14:42:37
06.01.2013
06.01.2013

Vrba
-> minno: Fotku nemůžu najít,ale je to jasné,...nahoře i dole jsem přidával cca 3mm silnou podlozku. Z jesné strany ji přidáš a přesně o tu silu musíš na protejší straně ubrousit ten silentblok.Kdybych to delal znova,dal bych tu podlozku jeste silnější,ale už takto to mělo dost kladný přínos.On se ten záklon snížením předku dost zmenší a tohle byla spíš kompenzace toho zmenšení.
15:57:18
05.01.2013
05.01.2013

minno
-> Vrba: Ahoj. Kedysi si tu mal fotku ako si upravil záklon na zvislých čapoch. Nemohol by si tú fotku pridať ešte raz? Je mi jasné ako to spraviť, len ma zaujíma ako to vyzerá v praxi po nahodení :-) Koľko podložiek si tam pridal a koľko asi odbrúsil z hlavice?
14:29:54
10.09.2012
10.09.2012

minno
-> Čokin: černé, ale lakované.
22:02:04
06.09.2012
06.09.2012

Čokin
-> minno: Já mám též černé a přesto se mě tam špína nedrží





13:00:25
03.09.2012
03.09.2012

Maťulo
-> minno: na novych autach su lakovane diely za priplatok... 

12:57:35
03.09.2012
03.09.2012

minno
-> Vrba: U teba tie lakované nárazníky vyzerajú super. Aspoň sa v tom nedrží špina ako v tých čiernych klasických pórovitých plastoch.
12:54:26
03.09.2012
03.09.2012

Maťulo
-> Vrba: ja som sa tesil ze aspon niekto ma narazniky pekne nalakovane vo farbe karoserie... 

12:21:56
03.09.2012
03.09.2012

Vrba
Já nevim,ale mě se třeba černé nárazníky vůbec nelíbí.Přijde mi to takovy fabia junior styl

11:40:10
03.09.2012
03.09.2012

radekp
-> Vrba: je fakt, že víc černé by k těm kolům slušelo

10:30:41
03.09.2012
03.09.2012

Deacon
-> Nepér: Souhlas. Celkově auto mi šmakuje, ale dát černý nárazníky a 130tkovou masku 

10:16:37
03.09.2012
03.09.2012

Vrba
-> Nepér: -> Jarda: To jsou ty posledni zachvěvy z tuningovych let.Nekdo si vozi spojlery,někdo nesmyslnych 100kilo muziky a já mám zase masku s tahokovem 

22:07:22
02.09.2012
02.09.2012

Jarda - zrušená registrace
-> Nepér: to jem mu rikal minuly rok v BudaPesti, ale kazdy ma jiny vkus, je to pekny rapid
15:58:05
22.08.2012
22.08.2012

Čokin
Prý torzo.........




15:28:28
22.08.2012
22.08.2012

Nepér
Kola dobrý ale to červený torzo masky se mi nelíbí...
12:04:59
17.06.2012
17.06.2012

DuriQ
minno: kup si novy samosvorny diff a budes mat pokoj 

10:10:50
05.06.2012
05.06.2012

minno
-> Dušan: to my všetci

10:08:37
05.06.2012
05.06.2012

Dušan
minno 05.06.12 10:00:31 napsal: → Urbi: potrebujem mať prevodovku tichú a aby dlho vydržala.
to ja taky 


10:00:31
05.06.2012
05.06.2012

minno
-> Urbi: myslíš čap satelitov, nie planetových kolies....Tak ono tie zuby na pohľad vyzerajú pekne, ale moc dobre tam dovnútra nie je videť, hlavne keď to nemáš s čím porovnať...A ja škodovku nemám na závodenie ale na normálne jazdenie, takže potrebujem mať prevodovku tichú a aby dlho vydržala.
11:46:13
02.06.2012
02.06.2012

Petr Urban
-> minno: Mrkni dovnitř do dif. v jakém stavu jso zuby a zda dobře drží ten čep na kterém jsou planetová kola...zkus ho poklepat lehce. Dle stavu zubů bych se asi rozhodl...at jsou na nich co nejmenší oleštěná místa jejich záběru, já měl možnost porovnat 5 dif. vedle sebe a hned sem věděl který je na tom nejlépe jen pohledem. Ale myslím že není třeba to nějak moc zkoumat, dif. poběží každej, pokud to není prímo do závodního režimu, není co řešit, stejně to v autě dostane sadu a za pár pořádných závdavků to bude vyběhané vícej ak po 100 000km s dědkovské škodovky
