Tak jsem si udělal radost a 13.2. 2011 jsem dovezl (doufám, že trošku raritní) MBGčko. Bylo vyrobené 10.8. 1967. Jelikož jich je poměrně málo, tak se budu snažit o oživení tohodle vraku. Aspoň, že zůstaly karburátory, filtr, sání, svody. Už jsem se pustil do rozebírání a zjišťuju, že kastle není tak hrozná jak jsem si původně myslel. Ale je dost překopané a dostat ho do původního stavu bude záhul- jak časový, tak finanční. Dobrá zpráva - z archivu se podařilo zjistit původní barvu, kterou Géčko dostane. Původní barva je 8220 - červeň rubínová. Vždycky jsem chtěl červené EMBO, tak ho snad konečně budu mít.
V prubehu dubna 2015 auto ocisteno od ruznych ochrannych hmot a 23. odvezeno na piskovani.
3.6. konečně odvezeno do karosárny a konečně k odborníkům :-)
19.6. Auto přivezeno z karosárny.
22.11. Po karosářské stránce vyladěno k dokonalosti a připraveno do lakovny
2016
11.4. Auto konečně odvezeno do lakovny.
14.7. Auto je nalakováno.
K 8.11. je auto kompletně spasované, strojím ozdoby, lepím kedry. Chybí elektro a čalounění
11.11. Hotové chromy kromě zrcátka a mlhovky.
Leden 2017 doufám v el. svazek a odvoz do čalouníka a květen první kilometry. Tak snad to klapne :-)
3.1. 2017 - začínáme tvořit nový elektro svazek. Původní byl od bývalého majitele v zuboženém stavu a druhý adekvátní jsem bohužel nesehnal. V půlce února jedeme do čalouníka, tak snad po šesti letech vyjedu :-)
22.2. 2017 - odvezeno do čalounictví
1.5. 2017 - přivezeno z čalouníků
24.5. 2017 - hotová elektrika :-)
16.6 2017 hotovo, udělaná STK. Teď už jen užívat :-)
Petr98/MBG67 - komentáře:
-> Jozka: Zkus se prosím mrknout. Já přišel na to, jak je namontovat, až jsem roztrhl druhou

teď už si věřím, že to dám

jj použité jsem měl, ale jsou vytahané až moc.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.16 20:44:54: Když připočtu DPH, tak moje levandule je na dostřel.. nebo spíš na doplivnutí tý hranice - i bez vnitřku (prostor pro posádku).

A i bez tohohle zjednodušujícího postupu - chlapík, co lakoval, si hrozně rád hraje s podkladama.
-> Petr98: Víš co je zajímavý ? Jetý ochrany jsou mnohem větší, nežli nový, takže k nabobtnání by asi pomohlo natlačit na čas do A00.
Podívám se - míval jsem, ale jak jsem je nechtěl nikdy montovat, nemám přehled, jestli jsem už někomu nepřepustil.
-> Jozka:
-> Bukaj:
-> zralous:
A jiní:
Pánové, nutně sháním manžety na krajní kuláky. Asi tak 2 - 100 ks
Nemáte někdo navíc?
Tohle, a zraloušovo mbx budou snad nejhezčí mb na virtu.

-> Tuner#2: Bude stříkáno komplet vše. Celé auto bylo v písku.
-> doking: Jak jsem psal níže. Auto bylo barvou pouze lehce poprášeno, aby se ukázaly nedokonalosti po plniči.
-> Petr98: Nejsem vůbec odborník na lakování,tak mě zaskočil postup,že je to prakticky celé červené (nevim kolik vrstev) a pak najednou půlka červené chybí...
-> Tuner#2: Cenovka zveřejněna nebude.
-> Petr98: Ten lak to bude mazec, jaká je předběžná cenovka pokud to není tajné?
-> doking: Tak, jak jdou za sebou

ty poslední dvě fotky,která je před a která po,jsem zmatenej :-)
Ten výsledný lak bude asi víc než brutálně perfektní

-> Tomáššš: Ano, tak nějak to chápu.
Ja som z toho debil :D takže ono sa to len "poprášilo"farb
ou aby sa našli chyby a preto je červený lak prebrúsený ? Či ako ?
Z meho laickeho pohledu je to vcelku jasne. Plnic se vyhladi a chybky ktere nejdou videt v plnici, odhali jemne popraseni barvou. To se opet vyhladi a udela se final.
..Postup tohoto lakovania je už mimo mojho lajckeho chapania, to bude stat nošu penez,,ani nechcem vedet kolko,,,

Mílovými kroky do finále

-> MVM: Glycerin jsem zkoušel - bez úspěchu. O tom regumu už jsem slyšel, vyzkouším. Díky