
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
-> suri: jsou to šmejdy všechno... ten koncovej je ještě originál snad, jestli jsem dobře koukal

-> Pavel P..: toto často robili bosal výfuky , vata navlhla a napchala sa do dier a rúrok , motor nemal výkon a tlmič roztrhlo , ja som za oba nové a utesniť poriadne
-> doly120: zatim na to prdim... svářečku sice mám ale neumim s ní ještě a nemám ani bombu hotovou.... vyměnim ten konec, pač ten je před upadnutím a šmitec... je to spotřebák, né leštěnka

-> Pavel P..: tak ty kraje zavař
-> havlik: no to snad ne... šak je zánovní.
koncovej vyměnim co nejdřív než upadne ale střeďák nechám, prorezlej neni, asi ty pertly a sváry stojej za hovno, ani nevim co je to za značku.


-> Pavel P..: asi je v pici
a ten střeďák byl novej krásnej stříbrnej když jsem auto kupoval...nechápu proč je tak očouzenej po 2500km

-> Pavel P..: jj tie LX stoja celkom za hovno
-> suri: já je měnil pač původní sedačky byli plný chlupů od psa a nešlo to z toho dostat... ty LX jsou dost tvrdý.
-> Pavel P..: jo ale furt lepšie ako lx , najsamlepšie sa mi sedí v nových glx výškovo stavitelnej
-> suri: ne takový jemný proužky barevný, ze starýho modelu.
-> Pavel P..: a tie tygrované - vzor kôry alebo tie úplne najstaršie?
-> suri: semišový GLX..

-> Pavel P..: a čo sú to zač? LX GLX? prepadnutý plech je klasika , rozkvasený molitan tiež , hegajúce operadlo a iné neduhy , tiež to mám všetko ko na glx sedačkách ale zato krásne poťahy a funkčné výškové nastavenie , plech mám na 3 časti len tak pozliepaný , mám zohnaté lx sedačky slušné tak to preskladám komplet , operadlo nechám toto a tie spodky skombinujem
-> suri: tyhle byli od myschaaka a měli najeto 180tis proto byla řidičova vysezená.
-> Pavel P..: hold si ťažký ako ja , máš tam stále tie LX sedačky , neuvažuješ o lepších?
Včera jsem namontoval GLX panel pod radio a dneska repasoval řidičovu sedačku, plech byl uplně urvanej, molitany rozpadlý..... hrozná práce měnit ty výplně

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : ty jsou hrozný... já bych radši BBS Mahle jak měl na feldě třeba hany.
-> Pavel P..: Měl sis místo těch MTX pořídit radši tyhle kola: aukro.cz/item1389079125_4
_x_hliniky_vetex_ats_skoda
_opel_honda_nove.html Ty by ti tam alespoň pasovala.
