
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřebák na běžné ježdění a na zimu, dokud se nerozpadne :-)
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
Škoda Felicia 1,3MPi LXi 50kW, rok 1997, výbava: koroze, psí chlupy všude, otáčkoměr, hagusy, radio Haitai, mlhovky, origo liťáky, centrál na dálku, alarm, zámek zpátečky najeto 118tis.km.
Stav?: schopný provozu a k tomu navíc nová baterka, střední díl vejfuku, čep ramena a manžeta poloosy, nový nárazník, maska a mlhovky po ťukanci od minulého majitele.
Závady? taky máme:-) ruplé čelní sklo, koroze na obvyklých místech, nefunkční motorek centrálu v zadních dveřích, kastle lehce potlučená od krup.... a k autu je potřeba víc klíčů než ke 120ce :-D
dnes 6.12 nasazeno nové čelní sklo včetně gumy a nový termostat, konečně to topí a můžu bez obav jezdit.... zároveň opraven motorek centrálu zadních dveří a promazán zadní stěrače takže už je to téměř 100%ně funkční auto.
9.6.2012 - výměna zadních tlumičů
15.6.2012 - výměna obou předních tlumičů a předních ramen
9.6.2013 - výměna prvního dílu vejfuku včetně lambdy
12.6.2013 - výměna komplet zadních brzdových trubiček a prasátek.
8.9.2013 - výměna chladiče a vodní pumpy.
25-26.9.2013 - vyvaření podběhu, výměna blatníku a vyvaření obou lemů.
19.5.2014 - výměna oleje.... a k dnešnímu dni máme najeto 173tis.Km..... což je přesně 55tis.Km u mě :-)
24.5.2014 - výměna lambdy, reset jednotky a základní nastavení klapky, hned je to živější a jde znatelně líp za plynem.
*Pavel P. / Felda MPi* - komentáře:
-> Pavel P..: stačili bi ti pneu 185/60 a bi si mal v poriadku

-> Tomaso435: ET je 13 takže i proto.. těch 0,5" už nehraje roli.
-> Pavel P..: kdybys to měl 5,5J (dle tp) tak by to neškrtalo :-D
-> castrol: byl.. zadní ani ne ale přední při díře lízne lem a při plnym rejdu olizuje zástěrky...185/70 je fakt moc
možná že asi dám něco jako 175/65 nebo 165/70, at se nemusim bát že to bude chytat.

možná že asi dám něco jako 175/65 nebo 165/70, at se nemusim bát že to bude chytat.
-> Pavel P..: a bol si sa aj previest ?nesuchaju zadne kolesa o lemy ?
e.:tak uz viem
e.:tak uz viem

neni to natrvalo... gumy jsou moc velký a na větších dírách to občas škrtne o blatník

-> Pavel P..: Tak to zvaž ....


-> M@rtin: přesně nevim, musel bych zvážit ale subjektivně skoro tolik co elektronová loukoť.
-> Pavel P..: Kolik váží takový jedno BBSko

Tak ty BBS Mahle asi budou k mání.. kdo by měl zájem tak se ozvěte... nechávám si ty Exip a na feldu nebudu držet víc sad kol. holt jsem sháněl na více místech a sešli najednou tyhle dvě sady.
-> Tomaso435: mě nic nedrhne :-) tyhle kola plno lidí jezdí na feldě takže žádný problem..

-> Pavel P..: já mám zkušenost jen s 5,5 pač 6 Je za prvý nelegálos a taky to drhne o čep :-D
-> Tomaso435: 165/70 je na 6" málo... 175 lepší a 185/60 ideální ale moc široký a nízký

-> Pavel P..: no ale tenhle profil gumy se tomu silně přibližuje :-D
rozdíl 165 a 175 /70 je na akceleraci znatelnej. ale sedí to líp brzdí to tak nějak. no téměř stejně lehce huř,...
rozdíl 165 a 175 /70 je na akceleraci znatelnej. ale sedí to líp brzdí to tak nějak. no téměř stejně lehce huř,...
-> Tomaso435: přívěsy nemaj pérování proto se houpaj
taky jsem na to zvědavej až to zejtra nasadim a projedu :-)

taky jsem na to zvědavej až to zejtra nasadim a projedu :-)
-> Pavel P..: víš jak se houpou přívěsy se strojema na poleza traktorem ? :-D :-D :-D
tyjo s tim to snad vubec nepojede, to než roztočíš .-D
tyjo s tim to snad vubec nepojede, to než roztočíš .-D
-> Pavel P..: jasne chapu kazdy mame neco tak hlavne at ti dobre slouzi 

-> Tomaso435: mě se to ale líbí... prostě to má šmrnc než nějaký nudný současný liťáky a nízký gumy.

-> Pavel P..: ty vole :-O balón :-O ,,, hm tak vidim že 175/70 akorát :-D