
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po dlouhé době přemlouvání konečně změna na aktuální popis vozidla
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
MOTOR ...
Vačka 265 stupňů,snížená hlava a upravené kanálky,T-písty vrtání 77 mm (obsah 1341 ccm),klika+leštěné ojnice felicie,upravenej karburátor (zvětšený a vyleštěný difuzory,přetryskovanej), svody od hlavy 4-1 + komlpetní nové výfukové potrubí pouze se zadnim tlumičem....
Tento popis motoru už je minulost, v současné době je ve vozidle, původní sériový motor, na kterém zůstal pouze ze všech minulých úprav vzduchový filtr KN.
Jinak jsou už jen malé úpravy podvozek tréninkový HP, kola MOMO GTR 7Jx16, sedačky SPARCO Evo + 4bodové pásy Sabelt, volant Victor.
Auto má "libovou" muziku, na které se podílel ve velké míře sám velký Tuner#2, kterému děkuji za vždy kvalitní nastavení, vzhledem k tomu s čím musel pracovat.
Takže tady jsou nějaké info k té muzice pro rok 2006 ...:
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16 cm : DRAGSTER DSC 642
Zadní oválné třípásmové repro 6*9 : DRAGSTER DC 903
Subwoofer repro 38 cm : DRAGSTER DWE 156
Zesilovač čtyřkanálový na přední + zadní repro : MAC AUDIO 3000
Zesilovač dvoukanálový do můstku na subwoofer : MAC AUDIO 2000
Kapacitor : ZEALUM 1 F
A kompletní kabeláž od firmy BASIC
To byla první zástavba a pár pokusů v soutěži EMMA, jelikož tato soutěž se stala mojí drogou a muselo se jít o pořádný kus dál přišla dost velká změna pro rok 2007, kdy se již v soutěži EMMA dokázalo s autem dostat až do finále MČR a zde dosáhnout 2. místa v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Zadní komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 642
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední a zadní repro : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : CRUNCH V1800
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Na rok 2008 byla opět udělána nějaká změna v některých komponentech, ale jelikož konkurence také nespala, tak jsem se opět dostal do finále MČR EMMA, kde jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Autorádio : CLARION DXZ 838 RMP
Přední komponentní repro 16cm : DRAGSTER DSC 682
Subwoofer 38 cm : CARPOWER Sonic
Čtyřkanálový zesilovač na přední : CRUNCH V4200
Monoblok na subwoofer : SINUS LIVE SL-A 3000
Kapacitor : ZEALUM ZPC-1F 19
Kabeláž : ZEALUM
Dále bylo provedeno kompletní vytlumení auta na co bylo použito plátů SIKADAMP 630 a fólií AMS-Tecsound
Pro rok 2009, zůstala hi-fi komplet beze změn, do finále MČR EMMA, které proběhne 26.10.2009 v Brně, jsem se i pro letošní rok probojoval, ale na žádný velký výsledek to nevidím, jelikož konkurence je hodně hodně veliká
V roce 2010 zůstala hi-fi zástavba komplet beze změn, po odjetí nějakých soutěží to na konci sezony po sečtení výsledků opět stačilo na účast ve finále MČR EMMA, které se konalo dne 25.9.2010 na autosalonu Brno, kde po poslední soutěži roku jsem obsadil 3.místo v kategorii ESPL Experienced 4 Woofer.
Pro rok 2011 oznámila EMMA v ČR pauza a tak nebyla žádná motivace auto předělávat a skoro celou sezonu stálo v garáži, ale rozjela se soutěž nová EASCA, kterou jsem chtěl aspoň jednou zkusit s tou již 4 roky starou zástavbou, tak jsem vyrazil na Tuning Extreme Show XIII.- Pribram, kde jsem v kategorii dbL Maxi skončil na 1.místě.
Kompletní průběh mé činnosti v soutěži EMMA, včetně umístění a dostažených hodnot při měření jsou k vidění na www.emmanet.cz
Nějaké výsledky ze soutěží ESCA zde : www.easca.de/community/in dex.php?page=Board...
Děkuji všem kdo pomáhal se stavbou vozidla, nejvíce Tunerovi#2, za vždy kvalitní nastavení hi-fi a velké rady a TUNEROVI, který mně do soutěží EMMA přivedl a poté mně zde zanechal a sám již nesoutěží.
Plánuje se výměna zesilovačů a možná ještě něčeho......:-)
Dragster/ Faker - komentáře:
-> Dragster: No konečně popis :-) TUNER není sám, kdo už tu šaškárnu nepodporuje 

-> Bullit22:
Co bys konkrétně chtěl poradit?. Já jsem strašný na nějaké registrace, pak nikam strašně dlouho nechodím.
Co bys konkrétně chtěl poradit?. Já jsem strašný na nějaké registrace, pak nikam strašně dlouho nechodím.
mám pozvánku pro majitele, viděl sem ho v olomouci (a myslel že mi někdo čórnul auto) a chtěl bych ho pozvat do olomouckého škoda clubu abych nebyl sám s formanem Silverline a chtěl bych naživo probrat úpravy exteriéru popř poradit. pokud máš zájem se k nám přidat tak se zaregistruj na stránkách klubu www.skoda-olomouc.net/ind
ex_dt.php na virtu mám auto vedeno pod nickem Formen
-> Tuner#2: countdown 

-> Dragster: A proč Dragster321? Ty číslice bych smazal 

Příští týden se už snad dokopu ke změně nějakého popisu auta.



-> Tuner#2: Když jsem se sem registroval, tak si pamatuju, že jsem se na něj koukal a dodnes ta karta auta vypadá stejně
No jsem zvědav co je nového




-> Mr_Kubas: Spousta věcí, ale David to napíše určitě do popisu sám. Už je tu konečně přihlášený a má přiřazenou správu auta za což díky U-Geenovi.

-> Dragster: Je něco na autě nového než co jsou tu ty fotky? 

-> Dragster: Tak už jsi správce auta, takže můžeš změnit popis. Fotky neměž, protože místo 20 by jsi jich sem dal jen cca. 7 bez přispění na chod stránek. Pokud přispěješ, tak budeš mít více místa a můžeš dávat i větší fotky.

Ake ET + sirku disku si pouzil na disky ktore tam mas ?
Myslim momoGTR 7x16
Myslim momoGTR 7x16
Aha, já majitele neznám, usuzoval jsem jen podle poslední změny 

ale kamarádi sem chodí, ale asi kromě muziky se moc toho nezměnilo
-> Ondra: Poslední změna: 03.05.06 07:30
Nejspíš jsem majitel respektive jeho kamarád nechodí a nebo už třeba ani auto nemá
Nejspíš jsem majitel respektive jeho kamarád nechodí a nebo už třeba ani auto nemá

a nevím jestli už to tu padlo, asi jo, jak to jede? měřil jsi výkon?
cau, pekne forman, nebylo by nejake video? :] neco na poslech a treba i podivanou
Je to dobré,tie zvody sú dobré,skrátka nie je to vôbec odfláknuté
co to je za tlumic? a kto ti to udelal?
-> tygr: Gratuju k 2. místu na MČR EMMA!
a koukej se sem občas taky přihlásit


krásny stroj
