skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Felicia Pick-up LXi 1.3 MPi 50 kW CNG
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Tak tohle je moje každodenní přibližovadlo do práce a na běžný jezdění.
Je to modelový rok 2001, tudíž jeden z posledních vyrobených....
V listopadu 2007 se mi naskytlo ho koupit, a protože jsem něco potřeboval a tohle auto bylo za slušný peníz a slibovalo levný provoz, tak jsem si ho pořídil.
Bylo to bývalé služební vozidlo, ale najeto mělo pouhých 40 000 Km, bylo používáno pro potřeby skladu-jezdilo snad jen kousky po městě.
Naprosto sériový stav LX...
A jak je u mě zvykem, krom jezdění se začalo i ladit....:-)
Karoserie:
Barva modrá nautic 4625/ J4J4
Veškerá plechařina původní a původní lak
Laminátová nástavba Air Design
Lízátko na předním nárazníku
Originál mlhová světla
Boční kouřové blikače
Plastové přední podběhy originál
Duralová rozpěra mezi tlumiči
Odhlučnění na spodní stranu kapoty, na hraně kapoty těsnění mezi kapotu a chladičovou stěnu
Čirá okna vyměněna za tónovaná, čelní s modrým pruhem
Na kapotě nasávač přes otvor do topení
Kliky a zpětná zrcátka v barvě auta, vyhřívaná skla
Třetí brzdové světlo na zadních dveřích
Aero přední stírátka originál Škoda
Trysky ostřikovačů Octavia II, paměťový cyklovač a předělaná el. instalace na automatické stírání po ostříknutí
Dvoutónové houkačky Octavia II
Na karoserii jsou vyvařeny zadní podběhy-nemoc pickupů a znovu a pořádně opraven rám čelního skla-zatékalo...
Pravý zadní blatník opravován, lakován...
Pevné tažné SVC
Podvozek:
Podvozek na léto HP Sporting Pickup
Tvrdé silentbloky Pemit obě nápravy a řízení
Ochranná lyžina skříně Kuboj nerez
Podvozek na zimu originál+žluté tlumiče KYB
Domontován zkrutný stabilizátor.
Chlazené přední brzdy (kotouče Renault Clio 238mm, třmeny Ford Sierra), třmeny v zelené RS barvě.
Kotouče Brembo Max, destičky Textar
Kola:
Letní kola Sparco Assetto Gara BR 6.5x15, ET 37, pneu Continental SportContact2 195/45 R15 - zapsáno v TP
Zimní kola Rial Milano 5.5x14, ET 35, pneu Continental ContiWinterContact TS800 185/60 R14
Pod zadními koly celoročně duralové podložky 16 mm
Motor:
Motor sériový přestavěný na provoz CNG.
Nové těsnění pod hlavou Erling
Oba tlumiče výfuku nové ORIGINÁL, dvojplášťová oválná nerezová koncovka Ulter Sport.
Nová vodní pumpa, chladič, hadice.
Ventilové víko komaxit RAL 3020, broušená žebra
Castrol Magnatec 10W40
Nový alternátor Bosch 70A z 1.4MPi + nový kabel mezi AKU a alternátorem 16mm2
Provozní náklady 1 Kč/km
Interiér:
Sstředový tunel s krytem ruční brzdy.
Nerezové podály Škoda RS
Otáčkoměr, pozadí přístrojů ala RS podsvícené bílými diodami.
Nový štítek topení a také bílé diody
Rádio Pioneer MP3, na repro se pracuje.
Domontováno originální centrální zamykání s motorkem i na křídlových zadních dveřích doplněné o dálkové ovládání s vystřelovacím klíčem.
HF sada Parrot CK 3100
Kožený volant OMP WRC s červeným prošíváním s nábou vlastní výroby.
Kožená červěně prošitá hlavice řadící páky Sport Line a kožená manžeta.
PRODÁNO
Milan 136/Pick-up MPi CNG - PRODÁNO - komentáře:
21:07:36
16.05.2013
16.05.2013

MATTESS
-> Milan 136: slušná porce, ani na to nevypadá
21:04:06
16.05.2013
16.05.2013

Milan 136
včera jsme překročili stav km 120 000
18:47:05
11.05.2013
11.05.2013

Milan 136
-> Pavel P@nkáč: ani ne. Mam ho tam od zacatku...
-> myschaak AZNP K.Hora: :-)
-> francomk: je tusim od firmy martinek. Zkus kouknout do starsich komentaru. Je tam nekde odkaz
-> myschaak AZNP K.Hora: :-)
-> francomk: je tusim od firmy martinek. Zkus kouknout do starsich komentaru. Je tam nekde odkaz
12:13:02
11.05.2013
11.05.2013

francomk
-> Milan 136: Nádhera chlape! Fakt krásne kolečká. Ešte sa spýtam, aké tam máš lízatko? Uvažujem o nejakom na tu noju hnilobu 

08:35:22
11.05.2013
11.05.2013

myschaak AZNP K.Hora
pošlu ti tam funa,na údržbu

22:55:07
10.05.2013
10.05.2013

Pavel P@nkáč
-> Milan 136: a nechces tam dat nejakej decentnejsi z tohodle mam dojem tuzingu celkem

22:26:06
10.05.2013
10.05.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Radek Retro eLeSo 10.05.13 22:16:17: Mám to taky tak na obouch sadách srovnáno k ventilku ;) Detaily dělají dokonalý celek,což u Vás obou platí kluci bez debat 

22:20:43
10.05.2013
10.05.2013

Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: ja to tak mam vzdy. Tady jsem je sravnal s tema napisama vedle ventilku. Ale asi je dam k ventilku dole. Uchylarna no:-D
22:16:17
10.05.2013
10.05.2013

Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: to udělá málokdo,já mam taky zarovnáno s ventilkama a v německu hodně lidí včetně porotce klepalo po ramenou že správnej detail
jo sou kola co bez pokliček vypadaj drsnějc ale pak je tam všechno vidět no

jo sou kola co bez pokliček vypadaj drsnějc ale pak je tam všechno vidět no

22:11:55
10.05.2013
10.05.2013

Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: mám srovnaný:) Ale vypadají proti kolům lacině podle mě.
Jen bez nich to vypadalo agresivněji. Ale v díře byl vidět rez, kus podložky a modrý středění....
Tak jsem je tam nechal
Jen bez nich to vypadalo agresivněji. Ale v díře byl vidět rez, kus podložky a modrý středění....
Tak jsem je tam nechal
22:10:04
10.05.2013
10.05.2013

Radek Retro eLeSo
-> Milan 136: už sem se opravil,nešli mě zobrazit
22:06:29
10.05.2013
10.05.2013

Milan 136
-> Radek Retro eLeSo: jsou odhalený v kartě:)
22:05:38
10.05.2013
10.05.2013

Milan 136
-> Tuner#2: mně se tam líbily, hlavně jak lícovali s lemama. Ale což, už jsou lepší

22:05:12
10.05.2013
10.05.2013

Radek Retro eLeSo
-> Milan 136 10.05.13 20:23:11: stejný kozičky mam taky doma z bejvalý práce
výměna kol se vážně povedla a doufám že máš všechny pokličky takhle srovnaný

21:59:45
10.05.2013
10.05.2013

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136: Už jsem to psal včera, je to prostě paráda, jsem rád, že čina nedopadla, moc se k tomu nehodili ;)
21:00:33
10.05.2013
10.05.2013

Milan 136
-> Pavel P@nkáč: 

20:54:14
10.05.2013
10.05.2013

Pavel P@nkáč
vsechno pekny ale sundal bych tu hruzu pod naraznikem:D
20:48:56
10.05.2013
10.05.2013

castrol
-> Milan 136: no konecne foto 

20:47:27
10.05.2013
10.05.2013

Tommyk
-> Milan 136: čoveče ty sparco kola jsou daleko lepší :-) palec nahoru

20:40:48
10.05.2013
10.05.2013

Kurier Grobar
-> Milan 136: woooooo


