
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Vyroben 8.11.1990 (čtvrtek), modelový rok 91, barva 5105 - vyblitá zelená.
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Auto jsem dostal po dědovi, v listopadu 2004. Postupně se to ale nějak zvrtlo, takže...
Motor:
-Blok Fabia 1397 ccm, snížená hlava Fabia, tenčí těsnění M-E, komprese 10.9, zvětšené kanály, upravená sedla, tvrdší ventilové pružiny
-Vačka M-E 278/265°, zdvihy 7.1/6.7 mm
-Upravené sání z BMM
-Karburátor Jikov Lekr, zvětšené difuzory a rozprašovače, přetryskovaný. Podtlakový ovladač druhé komory se slabší pružinou
-Programovatelné zapalování Ignitech TCIP4, pulsní rotor na řemenici, induktivní snímač polohy klikové hřídele
-Rozdělovač BMM, pouze pro rozdělení jiskry
-Elektrická palivová pumpa Facet 40105
-Sahara a chladič Felicia 1.6, spínání termospínačem přes relé, možnost manuálního zapnutí
-Kratší ze sériových převodovek s rozpěrným kroužkem a molybdenovými synchrony na 2. a 3. st.
-Poloosy felicia
-Svody 4-1 s lambda-sondou
-Výfuk Felicia 1.9D, oba tlumiče upraveny pro lepší průchodnost
-Výměník voda-olej Felicia 1.9D
-Odbržděno 95 HP/70 kW při 6000 rpm a 130 Nm při 4500 rpm na palivo Verva 100
Podvozek:
-Set pružin a tlumičů "HP Sporting"
-Upravená přední ramena, tvrdší silentbloky, asymetrické horní uložení v unibalech
-Přední těhlice Felicia, brzdiče Ford Sierra pístek 60 mm, chlazené kotouče 235 mm
-Vzadu sériová repasovaná náprava Felicia, tvrdší silentbloky, bubnové brzdy bez redukčních ventilů, zmenšená vůle samostavů, úhlové podložky pod náboji pro větší negativní odklony a korekci sbíhavosti.
-disky VW "P-slots" 6x14 ET38, pneu 185/55 R14
Výbava:
-elektronický přerušovač blinkrů
-kontrolka ruční brzdy
-kontrolka bezpečnostních pásů
-kontrolka větráku chladiče
-kontrolka řazení (funkce programovatelného zapalování)
-topení Felicia
-centrální zamykání na DO, ovládá i 5. dveře, nezávislý odskok 5. dveří
-výplně dveří LS
-zadní stěrač & ostřikovač
-digitální tachometr
-tónovaná okna (originální zelená)
-tlakoměr a teploměr oleje KMGY
Nepér / Favorit 136L - komentáře:
-> Nepér: Aha, tak pokud jste tak blízko u sebe 

Páč si myslim, že s poštou by mě to vyšlo nastejno a Jirka měl zrovna jedny doma...
-> Nepér: Proč jsi neobjednat přímo od dovozce?
-> Nepér: supr, zapomněl jsem, že to dealoval Jirka, já koupil jen budíky aukro.cz/budiky-otackomer
-tlakomery-oleje-i15190064
36.html
No, je to totok:
www.skodateam.cz/Tlakomer _oleje_s_cidlem_-_prumer_5 2mm/WebShop?idz=922
I s kontaktem na kontrolku a přes redukci ze starýho čidla jde do závitu na bloku.
www.skodateam.cz/Tlakomer _oleje_s_cidlem_-_prumer_5 2mm/WebShop?idz=922
I s kontaktem na kontrolku a přes redukci ze starýho čidla jde do závitu na bloku.
-> Nepér: kde a za kolik jsi koupil čidlo? Jaký je průměr budíku?
-> James1991: v zosilnenej felde sú chladiče 1,3-1,9 zámenné , vo favorite sa tuším na diesla museli hore vyvrtať úchyty , spodok asi sedel , horšie je že musíš urobiť spodnú trubku na vodu a vývod od nádobky
-> James1991: Dá ale musíš tam přidat právě tu trubku a téčko, protože spodní vývod je na opačné straně.
-> Nepér:
Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
Díky za info a dá se vyměnit kus za kus? Tím myslim Vyndat klasickej chladič se saharou z Favorita a namontovat z 1.6?
Asi se s tím nebudu párat www.ignitech.cz/czech/...
/tcip.htm 

No, je to trochu lepší. Dole na volnoběh můžu mít o 5° víc a někde v těch 4000rpm to vystoupá na stejnou hodnotu. Asi to tak nechám, je to pakárna. Jo a dělaj se mi kapičky na převodovce, mezi půlkama... achjo :(
Závaží z odstředivky v rozdělovači ;)
sorry za ot. ale čo je na tej váhe ? 

Takovýho železa dole a pořád to reguluje podobně, sakra :D . Jedu se projet po D8.
pěkné to máte pane :-)
-> Nepér: tak to už je o domluvě, ne.. 

Nelíbí se mi, jak má ty trubky nad sebou, musel bych asi upravit ližinu. A přírubu bych potřeboval spíš na ten vrzací nesmysl (dva šroubky a pružinky)...
Nepér 23.03.11 08:48:25 napsal: svody, jen bych rád 4–2–1 a to nikdo nedělá, takže nejspíš železný HRS 4–1 no 
Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...
Zdravím.
Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.
Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.
Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.
S pozdravem Jiří Hricina
Obrázky tu:
img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg
img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg

Hricina dělá i 4-2-1, má je třeba Michelin...
Zdravím.
Svody vyrábíme i 4-2-1,posílám obrázky.
Cena těchto dlouhých svodů s pružným dílem je 7883,-Kč.
Také vyrábíme krátké svody na přírubu(3 díry )za 6671,-Kč.
S pozdravem Jiří Hricina
Obrázky tu:
img607.imageshack.us/i/76 851413.jpg
img21.imageshack.us/i/918 73429.jpg