zajímavé, prodává tvoje KDéčko. :-)
auto.bazos.cz/inzerat/...
/Skoda-Favorit-EKO-ZAPALCE
NO.php
To by mě zajímalo, co nakonec vlastně prodává...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda Favorit GLXi Silver Line 1.3i 50kW BMM - první registrace 29.3.1994
Zakoupen 4.10.2013 v Kolíně za 15.000Kč (EKO zaplaceno) od jednoho chlapíka, který ho podědil po dědečkovi. Najeto cca. 95.500km. Je to jeden z mála Silver Linů, který jsem viděl s originální Bosch Mono Motronic 50kW stříkačkou, o to více si ho vážím! Cestu z Kolína do Brna zvládl bez jediného problému.
Nechal jsem vyměnit oleje, fitry a vše nezbytné a putoval na evidenčku a pak pro nové značky. Zimu už nezažil venku, ale v garáži.
Během roku 2014 stál jen v garáži a občas jsem ho vyvětral, není na něj bohužel čas, jen jsem sehnal krásná 14-ti palcová kola z edice Atlanta tehdejších Felicií.
V roce 2015 jsem se pustil do oprav většiny maličkostí, které jsou na autě opotřebeny nebo poškozeny.
V červnu 2015 bylo opraveno prasklé těsnění pod hlavou, vyměněny oleje, filtry, palec rozdělovače, svíčky + kabely, namontován podspoiler Ellri pod přední nárazník, který byl vlastně taky vyměněn za hezčí, atd....
V červenci 2015 se jelo na technickou kontrolu, kde Stříbrňák oficiálně a zdárně prošel, následně zamířil do lakovny, kde se na něm do barvy stříkaly plastové prahy a lemy + zrcátka. Po lakovně byl odvezen do firmy Autoscream, kde mi namontovali originální rádio Škoda, výškové reproduktory, sloupkové reproduktory u nohou, třetí brzdové světlo a hlavně palubní PC Apri CD1i se všema čidlama. Dále bylo namontováno tlačítko pro ostřik předních světel (na správném zapojení se pracuje - toto tlačítko je zde pro uspoření kapaliny v ostřikovačích, kdy se jen tímto tlačítkem ostřikovala přední světla a nebyla ostřikovaná vždy při ostřiku čelního skla.Vývoz hlavně do severských zemí) a regulátor výhřevu sedaček (zatím jen na oko, protože výhřevy sedaček měla až Felicia, ze které do budoucna přijdou další díly k plné funkcionalitě).
V červenci 2015 mě odvezl Stříbrňák na vlastní svatbu (nevěsta jela mým Superbem).
To je doposud vše, pokud nepočítám nějaké výlety.
Recenze vozu a další diskuze také na AUTO.cz... moje.auto.cz/Drahos/strib rnak.html
Zakoupen 4.10.2013 v Kolíně za 15.000Kč (EKO zaplaceno) od jednoho chlapíka, který ho podědil po dědečkovi. Najeto cca. 95.500km. Je to jeden z mála Silver Linů, který jsem viděl s originální Bosch Mono Motronic 50kW stříkačkou, o to více si ho vážím! Cestu z Kolína do Brna zvládl bez jediného problému.
Nechal jsem vyměnit oleje, fitry a vše nezbytné a putoval na evidenčku a pak pro nové značky. Zimu už nezažil venku, ale v garáži.
Během roku 2014 stál jen v garáži a občas jsem ho vyvětral, není na něj bohužel čas, jen jsem sehnal krásná 14-ti palcová kola z edice Atlanta tehdejších Felicií.
V roce 2015 jsem se pustil do oprav většiny maličkostí, které jsou na autě opotřebeny nebo poškozeny.
V červnu 2015 bylo opraveno prasklé těsnění pod hlavou, vyměněny oleje, filtry, palec rozdělovače, svíčky + kabely, namontován podspoiler Ellri pod přední nárazník, který byl vlastně taky vyměněn za hezčí, atd....
V červenci 2015 se jelo na technickou kontrolu, kde Stříbrňák oficiálně a zdárně prošel, následně zamířil do lakovny, kde se na něm do barvy stříkaly plastové prahy a lemy + zrcátka. Po lakovně byl odvezen do firmy Autoscream, kde mi namontovali originální rádio Škoda, výškové reproduktory, sloupkové reproduktory u nohou, třetí brzdové světlo a hlavně palubní PC Apri CD1i se všema čidlama. Dále bylo namontováno tlačítko pro ostřik předních světel (na správném zapojení se pracuje - toto tlačítko je zde pro uspoření kapaliny v ostřikovačích, kdy se jen tímto tlačítkem ostřikovala přední světla a nebyla ostřikovaná vždy při ostřiku čelního skla.Vývoz hlavně do severských zemí) a regulátor výhřevu sedaček (zatím jen na oko, protože výhřevy sedaček měla až Felicia, ze které do budoucna přijdou další díly k plné funkcionalitě).
V červenci 2015 mě odvezl Stříbrňák na vlastní svatbu (nevěsta jela mým Superbem).
To je doposud vše, pokud nepočítám nějaké výlety.
Recenze vozu a další diskuze také na AUTO.cz... moje.auto.cz/Drahos/strib rnak.html
Dee / Silver Line Favorit - komentáře:
Krásne auto.
krásne fawo šup užje v oblubeních

-> Star LC20: -> krabica: -> kraska98: -> Luky: -> mira76: -> varok: -> ondie: -> sekyn: ->GRED-Činpokomon :D : Všem moc děkuji za podporu a jsem rád, že se Stříbrňák líbí, rozhodně se odlišuje od sériovek a to byl hlavní záměr. Snad mi takhle pěkný dlouho vydrží!
koukám velký kus práce je za tebou a favoritu to jen prospělo. Jen ať ti dělá radost...
jo,tohle je pěkný
já osobně bych udělal jen 2 změny,a to že bych sundal ty lemy na blatnících,už jen proto že bych se asi bál aby to pod tim nezačalo reznout,a to by byla škoda...a ten spodní spoiler na kufru bych dal černej,ladilo by to víc s tim polepem kolem okna a tou stříškou,ale jinak paráda


Fakt nádhera. Ty plastové prahy i lemy se mi na některých fáčkách moc líbí, tohle je jeden z nich. Opravdu moc pěkné fáčko i úpravy. Nic přehnaného. Prostě nádhera
-> Dee: Ahoj,když už to tu komentuje každej,kdo má do prdele díru :) tak musím říct že je to furt krásný fáčko.. ! Asi bych se esteticky vzdal prahů a zadního podnárazníku s křidýlkem (ta přední část se mi ale vždycky líbila) ,ale je vidět,že to myslíš vážně (pěknej lak s chyceným odstínem ke zbytku) a dobovost je odkývatelná.
Jestli se ti to líbí,nenech si do toho kecat
Určitě pracuješ čistě a kdybys to jednou odendal nezůstane po tobě milion děr.
Jestli se ti to líbí,nenech si do toho kecat

Určitě pracuješ čistě a kdybys to jednou odendal nezůstane po tobě milion děr.
Moc pěkné, jenom to nesnižuj nebo ty hezké spojlery pujdou za chvilku do kytek(moje zkušenost),
moc pěkné !
moc pěkné !

No sice je to jen otuningovanej Favorit, ale mně se to jako dobovka líbí 

-> kraska98: s takovýa prahama to klidně mohlo vyjet už ze salonu :)
Mě se to taky líbí,jen ty nástavce prahů mi k tomu nesedí.
Pekny fakan
to iste od ellri som mal aj ja na svojom približovadle.Asi najelegant
nejšie doplnky čo sa dali vtedy a daju zohnať

nejšie doplnky čo sa dali vtedy a daju zohnať

nejsem znalec favoritů, nebo dokonce jejich modifikací a různých doplňků, ale tohle mi přijde hodně vkusně udělaný, v duchu tehdejší doby, kdy bylo auto aktuální. Obyčejnej sériovej favorit je, z mýho pohledu, jenom nezáživná krabicoidní popelnice, ačkoliv teda dokážu ocenit pěkný TOP kousky v bezva stavu.
Provedení je na solidní úrovni, a vypadá to aspoň trochu jako relativně seriózní auto. Podle mě se tady nedá mluvit o tescotuningu, ale o dobové modifikaci, která je, sice možná, kontroverzní, v očích mnohých, nicméně zajímací.
Máš to pěkný a nevšední, takovej favorit můžu oblibovat
Provedení je na solidní úrovni, a vypadá to aspoň trochu jako relativně seriózní auto. Podle mě se tady nedá mluvit o tescotuningu, ale o dobové modifikaci, která je, sice možná, kontroverzní, v očích mnohých, nicméně zajímací.
Máš to pěkný a nevšední, takovej favorit můžu oblibovat

-> Dee: tu koncovku bych tam dal

-> Dee: nebo dobový mračítka :D
-> Tomaso435: Hahaaa... tohle už je finální podoba... už tam toho víc přidávat nebudu, takhle se mi to moc líbí ;-)
-> Dee: a ted už jen vybrat vhodnou masku , nasávač na kapotu a origo koncovku vejfuku:))
-> Dee: podle me k tomu ta barva patri... (bylo to tak prezentovano i na dobovejch Ellri letacich)... me se to takle libi.
-> PICK-UPEK: Ahoj, díky za kometář... vážím si upřímnosti. Spoilerové nádstavce ELLRI, které nejsou žádnými univerzálními doplňky, které na autě doupravíš, nýbrž jsou dělané přímo pro Škodu Favorit a plastové lemy a laminátové prahové nádstavce jsou navíc originálním příslušenstvím Škoda (našel bych na to i prospekt), takže "cikánský tescotuning" je opravdu přehnaný výraz pro tuto modifikaci vozu. Navíc, když se nad tím zamyslíš, tak bys tímto názorem zavrh prakticky i oplastování od Metalexu, např. u MTX Roadster (obrázek níže), které také považuji za velice zdařilé a velice podobné (v dnešní době už velice ceněné a drahé).
Moje vize se tedy liší od té tvé... až se za několik let sejdeme na škodováckým sraze a bude tam několik vozů Favorit v sériovém provedení, tak ten můj se bude rozhodně odlišovat a pozornost přitáhne už proto, že tyto nádstavce a prahy v té době už nebudou téměř nikde existovat a lidé uvidí, jak bylo možné auto ještě modifikovat... navíc se snažím na auto namontovat věci určené pro Favorit, takže nemám žádný mega repráky, žádný rádio na CD-čka, žádné jiné nasávače a věci typu "tescotuningu". .. přiznávám, že 3tí brzdové světlo je až z Felicie, ale krásnější neseženeš a to stejné platí o kolech, které jsou z Felicie ve verzi Atlanta...vše je jinak tak, jak jsi ve Favoritu v té době mohl mít... a jak píše Sekyn (díky za to), lepší je se o auto starat a udržovat ve skvělé kondici, než aby skončilo někde na vrakovišti.
Klidně si mě odstraň z oblíbených, někdo jiný si mě zase přidá... a kdybych tu měl nulu v oblíbených, tak je to pořád můj Favoritek, který se mi takhle strašně líbí a jsem na něj hrdý... a to je myslím to nejpodstatnější...
Moje vize se tedy liší od té tvé... až se za několik let sejdeme na škodováckým sraze a bude tam několik vozů Favorit v sériovém provedení, tak ten můj se bude rozhodně odlišovat a pozornost přitáhne už proto, že tyto nádstavce a prahy v té době už nebudou téměř nikde existovat a lidé uvidí, jak bylo možné auto ještě modifikovat... navíc se snažím na auto namontovat věci určené pro Favorit, takže nemám žádný mega repráky, žádný rádio na CD-čka, žádné jiné nasávače a věci typu "tescotuningu". .. přiznávám, že 3tí brzdové světlo je až z Felicie, ale krásnější neseženeš a to stejné platí o kolech, které jsou z Felicie ve verzi Atlanta...vše je jinak tak, jak jsi ve Favoritu v té době mohl mít... a jak píše Sekyn (díky za to), lepší je se o auto starat a udržovat ve skvělé kondici, než aby skončilo někde na vrakovišti.
Klidně si mě odstraň z oblíbených, někdo jiný si mě zase přidá... a kdybych tu měl nulu v oblíbených, tak je to pořád můj Favoritek, který se mi takhle strašně líbí a jsem na něj hrdý... a to je myslím to nejpodstatnější...