skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pubertalni sen ktery se zacal plnit az o 15 let pozdeji!!!!
- 10.2.2014 koupen pick up v na prvni pohled dobrem stavu po dukladnejsi kontrole je to horsi ale porad slusnej zaklad aniz by se musela delat nejaka velka karosarina.
Plany
- uprava zadnich i prednich lemu a podbehu + vyvaření
- kola (momentalne se rovnaji a bude lesteni)
- posadit kastli na zem na pevnem podvozku, pozdeji asi airride
-10.10.2014
Takze dnes bull zase na kolech. Za poslednich 6 tydnu prosel kompletnim vyvarenim. Zadni podbehy nebyli meneny cele ale vyvarovalo se po castech. Duvod byl ten ze 5 klacku za jeden mi prislo trohu moc. Neni to nejhezci ale ucel to plni. A jelikoz auto neni delano na vystavu ale na denni uzivani myslim ze je to ok. Ozdravnou kurou prosli i predni nosniky, klobouky, zadni lemy a prahy. Vse patricne zasparovano, osetreno a navrh zakonzervovano body srackou. Edit: prekvapil me rozsah koroze ktera bylq schovana a az po dukladnem prostourani vylezla ven.
Dale byla zesilena konstrukce korby a bude se montovat dubova podlaha.
Konecne je nainstalovany stelovak a v brzke dobe se bude jeste ladit svetla vyska ktera si asi vyzada jeste jednou upravu tlumicu. Cil je jasny... 5 cm od prahu dolu :D Komponenty byli pouzity z koncernu. Na ATS se navlekly smartacke gumy.
Do budoucna je jeste v planu par uprav a to hlavne lak a dodelani stabiku. A asi trochu performenc uprav.
- 5.2. 2015
Uz mi definitivne jeblo, posledni foto ..stage 2. a jde se makat ....
- 10.2.2014 koupen pick up v na prvni pohled dobrem stavu po dukladnejsi kontrole je to horsi ale porad slusnej zaklad aniz by se musela delat nejaka velka karosarina.
Plany
- uprava zadnich i prednich lemu a podbehu + vyvaření
- kola (momentalne se rovnaji a bude lesteni)
- posadit kastli na zem na pevnem podvozku, pozdeji asi airride
-10.10.2014
Takze dnes bull zase na kolech. Za poslednich 6 tydnu prosel kompletnim vyvarenim. Zadni podbehy nebyli meneny cele ale vyvarovalo se po castech. Duvod byl ten ze 5 klacku za jeden mi prislo trohu moc. Neni to nejhezci ale ucel to plni. A jelikoz auto neni delano na vystavu ale na denni uzivani myslim ze je to ok. Ozdravnou kurou prosli i predni nosniky, klobouky, zadni lemy a prahy. Vse patricne zasparovano, osetreno a navrh zakonzervovano body srackou. Edit: prekvapil me rozsah koroze ktera bylq schovana a az po dukladnem prostourani vylezla ven.
Dale byla zesilena konstrukce korby a bude se montovat dubova podlaha.
Konecne je nainstalovany stelovak a v brzke dobe se bude jeste ladit svetla vyska ktera si asi vyzada jeste jednou upravu tlumicu. Cil je jasny... 5 cm od prahu dolu :D Komponenty byli pouzity z koncernu. Na ATS se navlekly smartacke gumy.
Do budoucna je jeste v planu par uprav a to hlavne lak a dodelani stabiku. A asi trochu performenc uprav.
- 5.2. 2015
Uz mi definitivne jeblo, posledni foto ..stage 2. a jde se makat ....
Panty Dropper - komentáře:
skoda toho lemu ,ze si to takto poriesil
-> Darien 25.05.14 21:28:28: nee to je nasavani vzduchu k filru ...to tak ma byt
no jasne je to jak emental ale do zimy to vydrzi a pak se vyradim.

Koukam že to máš taky děravý jak cedník :-)
-> cemoto10: auto.bazos.cz/inzerat/...
/Vyklopne-dvere-Felicie-pi
ck-up.php tady mas celo za par kacek
-> cemoto10 23.05.14 09:19:50: nebudu tady barvite popisovat pracovni postup...chtelo by to fotku a snad bych ti dokazal rict v cem je problem ale podle toho jak to popisujes to je chemicka reakce mezi barvama .. povrchem by to bylo kdyby se to zkrabatilo uz po zakladu na palsty pokud ale k problemu dojde az na finalni vrstve tak to je to tim ze zakladni vrstva nebyla dostatecne vytvrzena a stale se uvolnuji vypary ktere pak nadzvednou lak ...uzavrel si to moc rychle.... druha moznost je ze pouzivas na kazde vrstve jine chemicke slozeni barvy (nejpravdepodobnejsi)... chce to radne dodrzovat postupy..plasty jseo trochu narocnejsi na lakovani. ...posli foto mozna ti reknu vic

-> cemoto10: cena airride hodne zavisi na pouzitych komponentech. kompresor, vzdusnik a vse co plni mechy... rychlost prutoku vzduchu atd . plus cena spodvozku jako zaklad pro airride takze cena od 20000 az asi 50000 ... vyhoda je ze podvozek je v podstate montovatelnej do kazdeho auta takze urcite vyuzijes i pozdeji pri zmene auta-znacky
-> cemoto10: me se to taky deje, a zkousel jsem i jiny plnice a zaklady, mozna je to odmastovadlem ...
A cim jsi strikal interier na bilo ja stim mel docela problemy pouzil jsem zaklad na plasty a pak bilou barvu a pak lak ale pokazde se to zkrapatelo i po osmirglovani to stejne udelalo. nejaka rada?
A kolik si mzslis ze bude airride podvozek stat taky jsem onem premyslel.
-> spyker: to teprve prijde leto dojezdim na stelovaku uplne dole a pres gimu je v planu instalace airride podvozku... a to pak lehne az na zem :D jje toho ted moc ...kola a odtucneni prijdou na radu jako prvni
no ale pekne to je
a kde je to auto co se plazí?
a interier stejnej ...taky to mam v bile
na pick up podvozek velkej problem ....predek ted mam serie tlumice a sehnal sem pruziny -50 ale je to nouzovka vzadu tlumic serie a pera flexatuning ... jinak dozadu pasuje stavitelnej napr z oktavie nebo golf 4 ... predek cokoliv co ma stejnej prumer jako tehlice plus zamek... vrch samozrejme ulozeni felicie. ... zadni celo je na bazos.cz i na sbazaru ...cena 3000 a das tam na strany retez a muzes po tom i skakat.
cau mas to snizene shanim taky neco na snizeni a nemuzu to nejak dohledat nic pls nejaka rada? a barva je pekna ta modara ja se chystam na celo karbonovy polep ale shanim sklopku vozim taky motorku(sak se podivej na foto ale ani zaboha nemuzu sklopku nikde sehnat. a udrzi to bez problemu?
Dvoubarevne auto mi nikdy nebylo moc po chuti a puvodni verze byla jeste vice serie....bouda, origo podvozek ... popis bude brzo.