T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 413x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

19:19:04
05.01.2011
T
jo a měl sjem štěstí a i jsem v zásobách našel toto 40 jen z čeho to je? že tam je liška a rád bych to taky pozinkoval...nevadí to tomuhle?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.01.2011 19:19:04
19:18:57
05.01.2011
afro100
-> T: tycky stacia stare, pokial su OK a budes ich zinkovat ... a banan nemusis vytahovat ...
19:17:08
05.01.2011
T
jo a jak se vyndavá tenhle "banán" ? 3 jen matku sundat a rána? nebo šroubovat, nebo to nejde vyndat?
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.01.2011 19:17:08
19:14:59
05.01.2011
T
tak a teď to všechno obrosoust a na pozink.....jen se zeptam....našel sjem doma nový ty 4 tyčky, má cenu je dávat nové( mam je shcované na horší časy....)
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.01.2011 19:14:59
19:11:34
05.01.2011
T
tak horní ještě chybí, ale spodní už jsou komplet a nebylo to tak hrozný.....a jen jsem se přesvědčil, že co si neuděláš sám, tak nemáš....a nebo jsem už asi puntičkář, lae tak i tak jsem rád, že sjem to rozebral...
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 05.01.2011 19:11:34
21:58:32
04.01.2011
T
-> Eidy: : nojo chybama se člověk učí a když ne, tak se musí poučit jiný člověk 4
21:40:28
04.01.2011
Eidy
-> T: Tak vidíš. Jako ona ta náprava moc lehká není. Polovina by šla ušetřit, kdyby soudruzi udělali uchycení ramen na kastli jako u žigula.
21:33:47
04.01.2011
T
-> Eidy: : no 120 jsem jednou uz nahazoval sam 40 3

tak teda nebyla tak těžká no 3 ale sám ji tahat z auta a na ponk nic moc 8 občas se nějaká ruka hodí no....8
21:29:44
04.01.2011
Eidy
-> T: Musíš posilovat no 1

Až uneseš celej motor s litinovou hlavou, tak budeš velkej kluk 3
21:09:12
04.01.2011
T
-> VeTeV: : teď jsi to trefil přesně 4
21:07:07
04.01.2011
VeTeV
-> T: naděláš - mě už vyletěl přívod od AC pumpy a chcalo to na blok, chcalo mě to na karbu u přívodu - jasně je to o průser a hlavně o štěstí 5
20:57:08
04.01.2011
T
-> VeTeV: , -> afro100: : no každopádně začnu tady, že to vypadá nahoře od něj a pak kdyžtak pumpa no....8 toneni prdel, stát se to za jízdy 10 30
20:36:42
04.01.2011
afro100
-> VeTeV: mne necele 2 tkm ... a nadrz je cista, zalezi asi aky hnoj clovek kde naberie ...
20:35:05
04.01.2011
VeTeV
-> afro100: mě vydrží od výměny oleje k výměně 4
20:16:17
04.01.2011
T
-> afro100: : nojo, ale jaký místo něho? klasika skleněná? lae kde ji vzít 8 nebo jiný?
20:12:23
04.01.2011
afro100
-> T: si myslim, ze luplnul ten filtrik, ono je to z takeho blbeho plastu ...



okrem toho tento filtrik som mal a je naprd, je maly a hned sa zacpe ... po ceste do Podebrad som ho vyhadzoval kdesi medzi Olomoucom a Prerovom ...
19:22:23
04.01.2011
T
-> Vojťas: , -> VeTeV: : nojo pro vás možná svaloušííííí 40 3
19:21:14
04.01.2011
VeTeV
-> T: náprava nic neváží - vememš za hřeben do každý ruku jednu a jdeš na výlet 4
19:18:35
04.01.2011
Vojťas
-> T: tohle je prd, maticova je tezsi 3
19:00:02
04.01.2011
T
-> David V6: : no spal jsem do teď a dorazily nějaký věci, tak musim 40 4
Extreme Tyres