
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
19:19:04
05.01.2011
05.01.2011

T
jo a měl sjem štěstí a i jsem v zásobách našel toto
jen z čeho to je? že tam je liška a rád bych to taky pozinkoval...nevadí to tomuhle?

19:18:57
05.01.2011
05.01.2011

afro100
-> T: tycky stacia stare, pokial su OK a budes ich zinkovat ... a banan nemusis vytahovat ...
19:17:08
05.01.2011
05.01.2011

T
jo a jak se vyndavá tenhle "banán" ?
jen matku sundat a rána? nebo šroubovat, nebo to nejde vyndat?

19:14:59
05.01.2011
05.01.2011

T
tak a teď to všechno obrosoust a na pozink.....jen se zeptam....našel sjem doma nový ty 4 tyčky, má cenu je dávat nové( mam je shcované na horší časy....)
19:11:34
05.01.2011
05.01.2011

T
tak horní ještě chybí, ale spodní už jsou komplet a nebylo to tak hrozný.....a jen jsem se přesvědčil, že co si neuděláš sám, tak nemáš....a nebo jsem už asi puntičkář, lae tak i tak jsem rád, že sjem to rozebral...
21:58:32
04.01.2011
04.01.2011

T
-> Eidy: : nojo chybama se člověk učí a když ne, tak se musí poučit jiný člověk 

21:40:28
04.01.2011
04.01.2011

Eidy
-> T: Tak vidíš. Jako ona ta náprava moc lehká není. Polovina by šla ušetřit, kdyby soudruzi udělali uchycení ramen na kastli jako u žigula.
21:33:47
04.01.2011
04.01.2011

T
-> Eidy: : no 120 jsem jednou uz nahazoval sam
tak teda nebyla tak těžká no
ale sám ji tahat z auta a na ponk nic moc
občas se nějaká ruka hodí no....


tak teda nebyla tak těžká no



21:29:44
04.01.2011
04.01.2011

Eidy
-> T: Musíš posilovat no 
Až uneseš celej motor s litinovou hlavou, tak budeš velkej kluk

Až uneseš celej motor s litinovou hlavou, tak budeš velkej kluk

21:09:12
04.01.2011
04.01.2011

T
-> VeTeV: : teď jsi to trefil přesně 

21:07:07
04.01.2011
04.01.2011

VeTeV
-> T: naděláš - mě už vyletěl přívod od AC pumpy a chcalo to na blok, chcalo mě to na karbu u přívodu - jasně je to o průser a hlavně o štěstí 

20:57:08
04.01.2011
04.01.2011

T
-> VeTeV: , -> afro100: : no každopádně začnu tady, že to vypadá nahoře od něj a pak kdyžtak pumpa no....
toneni prdel, stát se to za jízdy




20:36:42
04.01.2011
04.01.2011

afro100
-> VeTeV: mne necele 2 tkm ... a nadrz je cista, zalezi asi aky hnoj clovek kde naberie ...
20:35:05
04.01.2011
04.01.2011

VeTeV
-> afro100: mě vydrží od výměny oleje k výměně 

20:16:17
04.01.2011
04.01.2011

T
-> afro100: : nojo, ale jaký místo něho? klasika skleněná? lae kde ji vzít
nebo jiný?

20:12:23
04.01.2011
04.01.2011

afro100
-> T: si myslim, ze luplnul ten filtrik, ono je to z takeho blbeho plastu ...
okrem toho tento filtrik som mal a je naprd, je maly a hned sa zacpe ... po ceste do Podebrad som ho vyhadzoval kdesi medzi Olomoucom a Prerovom ...
okrem toho tento filtrik som mal a je naprd, je maly a hned sa zacpe ... po ceste do Podebrad som ho vyhadzoval kdesi medzi Olomoucom a Prerovom ...
19:22:23
04.01.2011
04.01.2011

T
-> Vojťas: , -> VeTeV: : nojo pro vás možná svaloušííííí



19:21:14
04.01.2011
04.01.2011

VeTeV
-> T: náprava nic neváží - vememš za hřeben do každý ruku jednu a jdeš na výlet 

19:18:35
04.01.2011
04.01.2011

Vojťas
-> T: tohle je prd, maticova je tezsi 

19:00:02
04.01.2011
04.01.2011

T
-> David V6: : no spal jsem do teď a dorazily nějaký věci, tak musim


