
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
14:15:45
16.04.2013
16.04.2013

francomk
-> Dušan: No jasné, znovu slimáka? 

13:24:37
29.03.2013
29.03.2013

Dušan
-> Urbi: to nevim a takovou ver uz ani resit nebudu :) Nevim proc nejake reseni co dle jejich doporuceni funguje je treba menit.
12:00:00
29.03.2013
29.03.2013

Petr Urban
-> Dušan: Mám Ignitech a hodlám to narvat na MPI lištu, co ti k tomu řekli v IMF ? Jak je to zaplé v Feldě, nedá se to nějak nasimulovat do škodovky ? Tzn. aby šlo napájení pro cívky třeba až půjde signál z čidla otáček motoru ?
08:44:54
25.03.2013
25.03.2013

Dušan
-> Marcius: neni moc vhodna. Pri zapnuti klicku je porad ve zkratu takze by mela byt jinak prinana, ale to by ti rekli v imsoftu. Ja to vyresil dle doporuceni a funguje to dobre :)
07:13:32
25.03.2013
25.03.2013

Tunerláďa #2 - zrušená registrace
-> Dušan: a co MPi lista, s tou to neslo skloubit?
22:39:36
23.03.2013
23.03.2013

Kurier Grobar
-> Dušan: brutal
17:38:52
23.03.2013
23.03.2013

Dušan
-> Nwkt: to je moc brzo :) to radsi za klukama na slalom
-> MOLSO: zatim jen na prazdno, ale staci naskladat kraviny jako celo apod. Pojede to doufam dobre
-> MOLSO: zatim jen na prazdno, ale staci naskladat kraviny jako celo apod. Pojede to doufam dobre

17:33:59
23.03.2013
23.03.2013

MOLSO
-> Dušan: padáda a jak to jede ? 

17:33:41
23.03.2013
23.03.2013

Nwkt
-> Dušan: www.automotodrombrno.cz/c
z můžeš rovnou otestovat
17:30:41
23.03.2013
23.03.2013

Dušan
děcka pozotéé motor běží bez rozdělovače
úplná almázia 


17:42:36
03.03.2013
03.03.2013

Dušan
-> djmaso:
ale prd 


17:38:05
03.03.2013
03.03.2013

djmaso
-> Dušan: :) a je to venku :D
10:32:39
03.03.2013
03.03.2013

Dušan
pro moje motory je rozdelovac nepouzitelnej takze tato cesta vede do rima
18:47:35
02.03.2013
02.03.2013

matoo
-> Čokin: ak sa podari historika spojazdnit na milosov zraz, tak ho doveziem, aby si videl imf druhykrat v zivote :D
13:35:48
02.03.2013
02.03.2013

m8rinek
-> Čokin: Taky jsem v hloupém IMF co jsem měl já neschledal takový přínos, abych za něj vyplázl desítku...
13:33:53
02.03.2013
02.03.2013

Čokin
-> Dušan: Hodně štěstí při zprovoznění této krabičky. V akci jsem to viděl jen jednou....... zlatý rozdělovač.
12:44:08
28.02.2013
28.02.2013

minno
-> Dušan: pol roka šetriť a môžem si to kúpiť

10:17:08
28.02.2013
28.02.2013

Dušan
-> minno: lidovka stoji cca 9200 CZK 

09:35:47
28.02.2013
28.02.2013

minno
-> Dušan: koľko taká sranda stojí?
09:34:36
28.02.2013
28.02.2013

pavucina
Nakonec e prichazi nato, proc kupovat karbec, kterej je drahej a stejne neumi vse potrebne, s rozdelovacem,coz je nejvetsi kamen urazu, a je lepsi prejit na elektroniku 
