
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:15:00
30.03.2009
30.03.2009

Kapřík
-> Dušan: nekecej? a copak bude dál? Konec škodovek u Dušanů?
Nebo jsi koupil jinou kastli?

09:26:23
19.02.2009
19.02.2009

Karel.
-> Dušan: tak nejseš nejmladší abys to už udržel, ale z toho si nic nedělej

09:22:47
19.02.2009
19.02.2009

Dušan
-> Karel.: znas to, stolice neni co byvala tak zahanim nudu na zachode s NB v ruce 

09:05:45
19.02.2009
19.02.2009

Karel.
-> Dušan: sakra co tady děláš? Koukej makat
Já umím i ladit něco jinýho


09:04:25
19.02.2009
19.02.2009

Dušan
-> Karel.: ty ses mozna dobrej ladic pijan 

09:03:39
19.02.2009
19.02.2009

Karel.
-> Kapřík faster: ještě budeš litovat, já jsem výbornej mluvčí

19:36:14
18.02.2009
18.02.2009

Kapřík
-> Dušan: já chci taky vlastního mluvčího
No i když Karla asi ne
-> Karel.:



-> Karel.:


17:25:01
18.02.2009
18.02.2009

Dušan
-> Karel.: není problém žán 

23:05:10
17.02.2009
17.02.2009

Karel.
-> Dušan: se omlouvám, ale pasoval jsem se na tvého mluvčího

22:22:18
17.02.2009
17.02.2009

Kapřík
-> Dušan: ty vole
A to bylo řečí jak už je skoro hotová
mazec mazec mazec...však je to zatím jen rok..to je ještě pohoda




22:22:15
17.02.2009
17.02.2009

jarda.u1
-> Dušan: -> Karel.: ja si to myslel

22:03:14
17.02.2009
17.02.2009

Dušan
-> jarda.u1: jak pise Karel.
-> Kapřík faster: nemam a ani na ni nespecham
-> minno: kšáááá
-> Kapřík faster: nemam a ani na ni nespecham
-> minno: kšáááá

21:50:49
17.02.2009
17.02.2009

minno
-> Kapřík faster: ja myslím že Dušan stratil hlavu už pri kúpe Octavie a len tak mu ju už nikto nenavráti



21:47:03
17.02.2009
17.02.2009

Karel.
-> jarda.u1: jo, je
-> Kapřík faster: Co myslíš? Nápovědu nedostaneš

-> Kapřík faster: Co myslíš? Nápovědu nedostaneš

21:44:59
17.02.2009
17.02.2009

jarda.u1
-> Dušan: ahoj,neni ta prevodovka ze 135 gli???
20:42:01
17.02.2009
17.02.2009

Kapřík
-> Dušan: už máš hlavu? 

09:14:39
10.02.2009
10.02.2009

Labros
-> Dušan: už sem se možná ptal, ale jsem sklerotik, co je to za rok?
07:00:19
10.02.2009
10.02.2009

Dušan
-> Qwert..: papka to stejne jako skodovka tzn tak podle jizdy od 6-10. Ale po meste mam prumer porad 9. Ale ja si rad prislapnu 

22:10:02
09.02.2009
09.02.2009

Qwert..
-> Dušan: no chlape nevim teda ale moc prace jsi si s tím mytím o víkendu nedal :-) kolik to papá ta octavka ? U vazuju o necem konzervativnejsim nez je moje soucasny povozeni :-)