ja by som to auto nechal v takejto matnej :)
tiež sa mi moc páči, zachovalý origo nebúraný stav sa nevyrovná nikdy žiadnej vyvárke. Krásne licujúce plechy, neobúchané... A keď sa takto zníži predok, nahodia pekné kolečká...radosť pozrieť :)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
22:54:09
08.10.2009
08.10.2009

minno
11:30:27
08.10.2009
08.10.2009

Labros
-> SOMALECEK (martin120): jj arva na vnitřek bloku funguje
08:57:46
08.10.2009
08.10.2009

Dušan
-> SOMALECEK (martin120): vodou
. Pouzil jsem nejakej sranec jako arva a spol

23:14:56
07.10.2009
07.10.2009

SOMALECEK (martin120)
-> Dušan: cim jsi umyval ten blok?
10:53:02
07.10.2009
07.10.2009

Labros
-> Dušan: taky bych jednou chtěl změnit denní režim, ale prostě dokud nebudou děti, tak se to asi nepodaří 

09:45:06
07.10.2009
07.10.2009

Dušan
-> Labros: prace ze me cini dobreho cloveka
. Aspon za ten den stihnu vic veci. Takze mam v podstate i vic casu na skodovku 


08:47:07
07.10.2009
07.10.2009

Labros
-> Dušan: snad nevstáváš tak brzo kvůli virtu 

08:46:27
07.10.2009
07.10.2009

Labros
-> Dušan: no že je to všechno pěkně zadělaný ještě tou původní housenkou, pěkně všechno v laku, nepobouchaný, vypadá to jak kufry na novějších autech co jsem měl, ne jak rezatý kufry na škodovkách :(
06:30:23
07.10.2009
07.10.2009

Dušan
-> Labros: jak to myslis ? Barvu ?
23:09:19
06.10.2009
06.10.2009

Labros
když koukám na ty fotky kufru, tak si říkám, ta škodovka jako nová vypadala i jako auto.. jak je to možné!
20:01:02
06.10.2009
06.10.2009

Hurdis
-> Dušan: Jo, tuhle fylosofii chápu
.

20:00:08
06.10.2009
06.10.2009

Dušan
-> Hurdis: ja radsi nikomu nic neskladam.
Staci ze si muzu posrat veci sam 


19:56:45
06.10.2009
06.10.2009

Hurdis
-> Dušan: Můžu dodat libovolné tituly.



19:55:08
06.10.2009
06.10.2009

Dušan
-> Hurdis:
jasne, si muzu klidne otevrit obchod s napisem skladam vse u ruzove zahrady 


19:48:45
06.10.2009
06.10.2009

Hurdis
Dušan 06.10.09 12:57:07 napsal:
→ Labros: tak u ruzovky jsem to skladal
, ale
dotahl jsem vsechno, protoze na to moc nekoukam
Dobrá metoda, když ti dovezu vyčištěný blok, díly na složení a pár DVD, tak si můžu přijet za týden pro motor? 
→ Labros: tak u ruzovky jsem to skladal

dotahl jsem vsechno, protoze na to moc nekoukam




19:47:20
06.10.2009
06.10.2009

Dušan
-> Labros: tak to jsem proti tobe malej pan.
Ja to mel vsechno uz ocisteny a suchy. Pri skladani jsem vse jen krasne mazal 


19:44:58
06.10.2009
06.10.2009

Labros
-> Dušan: jj člověk potom musí být trochu nervózní, když takový věci nedělá každej den. Ale o to větší je pak nadšení, když to funguje ;) Nějaký šmatlání motoru naolejovaným štětcem v obýváku Terku určitě nerozhodí, já v obýváku rozebíral poloosy 

15:56:57
06.10.2009
06.10.2009

Dušan
-> TT_daniel: to moc rad slysim
.
-> Labros: tak neco je novy neco stary, ale usazoval jsem valce a vubec vsechno vsechno presazoval tak to snad bude sedet jak ma. Bojim se jen toho, aby netekla voda pod vlozkama. Jinak nic jinyho. Ale meril jsem to poradne tak to snad bude fungovat.

-> Labros: tak neco je novy neco stary, ale usazoval jsem valce a vubec vsechno vsechno presazoval tak to snad bude sedet jak ma. Bojim se jen toho, aby netekla voda pod vlozkama. Jinak nic jinyho. Ale meril jsem to poradne tak to snad bude fungovat.
15:47:42
06.10.2009
06.10.2009

TT_daniel
-> Dušan: podla mojho si mal najkrajsie auto zrazu,skoda ze si bol v organizacii a nemohol som ti dat body
15:37:12
06.10.2009
06.10.2009

Labros
-> Dušan: Proč by nejelo. Cos tam dal za vnitřek, kliku, písty, vložky, ojnice? Původní z toho motoru, nebo nové?