skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
ŠKODA 120L
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Toto vozidlo zažilo nejvíce s TURBO motory, které jezdí v jiných autech a třeba časem zase zažije. Motorů zažilo nemálo...
Karoserie: M1
V roce 2009 mi bylo nabídnuto ujmutí se 120ky, která měla jít na likvidaci.
Vzhledově nic moc, ale při ohledání naprosto zdravá karoserie.
Následovalo - obroušení míst,kde začínala rez a přetření základem + tlumex + dutiny.
Barva červená šípková 8125
Podvozek:
obě nápravy vyztuženy dle L/A
přední pružiny od Tunera2 80kN 200mm
zadní pružiny kyvka + domky vlečka
stabilizátor 20mm od pana Svozila + gumy stabilizátoru od Pemita
nové ložiska a náboje
stavitelné tlumiče GAZ - vrchní uložení předního tlumiče posunuto o 50mm výše, nastavení předek/zadek 10/13
Brzdy:
sériový okruh pro Š130
přední sériové čtyřpísty, chlazené kotouče Brembo, destičky DS2500
zadní brzdiče Octavia 1,8T + kotouče 239mm
Motor: Škoda 120L
Světe div se, ale tento vůz pohání skoro 1200cm3 :)
vyčištěný blok a veškeré součástí funkčního systému
vložky po výbrusu + nové písty 72mm
vahadla C sestavené z Fa+Fe
vačka Chovanec 278/270 zdvih 6,9/6,7
odlehčené písty a ojnice
hlava 120L kompletně upravená - vodítka s guferama, nové ventily, sedla na bezolovo, KP 10,6:1
nový karburátor SEDR 2932 na 120L, trysky dle 120LS
zapalování pouze přes řídící jednotku IMFsoft
mazání Castrol 10W40, Filtr oleje pro Fabii
setrvačník Felicia MPI + přítlačák Felicia 1,6 + lamela serie
alternátor 55A
širokopásmová lambda A/F
čidlo klepání
Převodovka: 5Q SP 4,22
Kola: Minator
KN Minator 5.5J R15 - YOKOHAMA Parada 195/50
Informace
Vmax: 170km/h
0-100: XX s ?
kW/Nm: XX ?
Videa
více o různých pokusech na Youtube jinak zde sériovka .....
- Zrychlení 0-100km/h Skoda120L v úpravě
-video auta v pohybu
Predchozi vuz SKODA 136GL
TENTO VŮZ SE BEHEM DUBNA 2009 PODROBIL TOTÁLNÍ LIKVIDACI
vzpominka
zkouška sprintu 742.136 KP10,6:1 vačka270/270( pavlíček )
VÍCE O TYPU ŠKODA 136GL
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
Dušan / Škoda 120L NR.1 - komentáře:
21:23:06
23.08.2011
23.08.2011

Dušan
-> MATTESS: slovensky fragokov tusim
20:51:48
23.08.2011
23.08.2011

MATTESS
-> Dušan: a jaký si koupil?
19:28:44
23.08.2011
23.08.2011

Dušan
tak jsem tam dneska soupl novy HBV a pedal je daleko tvrdsi a nepropada se takze uvidime.
22:46:58
22.08.2011
22.08.2011

Dušan
-> minno: ani ne, mam tam 200 pruziny a to je jak do propisky.
-> Čokin: s chuti do toho
-> Čokin: s chuti do toho
22:36:31
22.08.2011
22.08.2011

Čokin
-> Dušan: Pěkná práce stím uložením, taky bych se měl do toho pustit, čekám kdy je utrhnu ze spod na nějakem pangejtu.
22:33:34
22.08.2011
22.08.2011

minno
-> Dušan: ty si to zas rozbil
nedvihol si tie tlmiče nejako moc? :)

22:25:11
22.08.2011
22.08.2011

Dušan
-> minno:
účel byl ale splněn

22:03:15
22.08.2011
22.08.2011

stika87 - Maschinenführer
Gratulace
hodne stesti


07:53:40
22.08.2011
22.08.2011

minno
Dušan 21.08.11 20:01:59 napsal:
diky panove. Bylo to necekane a nahle. Pripravy trvaly jen rok
a ja presne viem čo sa ten rok najviac zo všetkého pripravovalo
diky panove. Bylo to necekane a nahle. Pripravy trvaly jen rok


23:37:55
21.08.2011
21.08.2011

Maťulo
-> minno: Voe ja som v Brne este s vami nebol...
Naposledy v Kunove na priehrade...


23:10:50
21.08.2011
21.08.2011

minno
-> Matulo: no nie vôbec a s bičíkom ho kto naháňal po Brne?




23:08:33
21.08.2011
21.08.2011

Maťulo
-> minno: A sak som ho neuhanal... 

23:03:47
21.08.2011
21.08.2011

minno
-> Matulo: Dušan ti už nedal šancu a tak sa radšej rýchlo čím skôr oženil



22:46:31
21.08.2011
21.08.2011

Maťulo
Dušan 20.08.11 07:38:35 napsal: → Matulo: jsem ti sympaticky ? a nebude z toho neco vic ze ne
Neboj! Ja som hetero jak Slota alkoholik...
A vsetko dobre do noveho zivota ti zelam... Lepší už to nebude...







22:33:21
21.08.2011
21.08.2011

peti
-> Dušan: Gratulujem !!!

22:31:23
21.08.2011
21.08.2011

jarda.u1
-> Dušan: take se pripojuji s gatulaci vseho nej....

22:30:40
21.08.2011
21.08.2011

castrol
-> Dušan: gratulujem 

22:27:09
21.08.2011
21.08.2011

MATTESS
-> Dušan: tak hodně štěstí a spokojenosti
21:28:13
21.08.2011
21.08.2011

Dušan
-> Tuner#2: -> palasske: dik 

21:02:46
21.08.2011
21.08.2011

palasske
-> Dušan: také gratuluji.