Dnes som sa po dlhých 3 rokoch stal zase hrdým majiteľom škody 105. Je to zatiaľ úplne seriove auto ale bude sa pracovať na tom aby vyzerala ale aj jazdila tak ako jej predchodkyňa.
Pomaly Aneška prejde kompletnou GO. Zatiaľ som sa zameral na karosériu a vystuzenie a časom sa pustíme aj do podvozku. prevodovka a nápravy sú už pripravené zadné je po GO. Prevodovku budem skladať z dvoch. Bude to prevodovka zo škody 130 ale stály prevod 4,2. Motor zatiaľ sériový favorit. Priečny výfuk je samozrejmosť.
Ja som ich mal doteraz v každom aute a ine nechcem. Ale sto ludi sto chuti.
21:24:08 07.10.2017
skodoukolemsveta.cz
-> Robert 106 03.10.17 20:06:17: Plně souhlasím, také jsem ho tam chvíli dříve měl...pokud člověk vyloženě nezávodí, je to nesmysl. Ale každý si to musí vždycky vyzkoušet sám...
20:21:00 03.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Robert 106: všechno je to o plánovaným použití auta. Třeba já bych seriový nechtěl ani náhodou
20:06:17 03.10.2017
Robert 106
Prozradím Ti hlavní funkci těch tvrdých silentbloků. Jejich hlavní funkce je přenést všechny vibrace agregátu do karoserie vozu. Já to v Rapidu mám a asi brzo půjdou ven, protože jejich přínos se hlavně projevil kompletní rozvrzáním karoserie.
-> bobanko100: To vyztuženie čo máš na foto62 som ja nedával... Tak ale je to lepšie určite.
19:33:28 10.11.2016
castrol
-> MajoLR: vieme ze chlast to urcite nieje
18:26:05 10.11.2016
bobanko100
Bez piva to nejde.
18:00:39 10.11.2016
MajoLR
-> havlik: -> MOLSO: -> castrol: Chujovia traja, neviete čo je dobré!!! To nie len celé dni byť zajebaný od oleja a vŕtať sa v tých popelniciach, ale treba aj duši a telu ulahodiť sem-tam!